Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelivideot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kanis

New Member
Mitä mieltä olette pelivideoista, jotka liitetään arvostelujen yhteyteen? Tarvitaanko niitä vai ovatko ne täysin turhia?

Tähän mennessä olen saanut liitettyä Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3:n arvostelun yhteyteen pelivideon, jonka olen itse nauhoittanut ja editoinut.

Nyt kaivataan risuja ja ruusuja sekä ideasta yleensä että ensimmäisestä pelivideosta. Ja tietenkin siitä, että kannattaako minun käyttää aikaani videoiden leikkaukseen vai tyytyä muihin netistä ladattaviin videoihin.

Kyllä minä ainakin haluan nähdä pelin liikkeessä, enkä pelkästään kuvia katsoa. PS2fin-puolella noita videoita en ole kovin montaa videota arvostelun yhteydessä huomannut.

Tuosta videosta. Vaihtelevaa ja toiminnallista pelikuvaa ja vielä kohtuullisen pitkäkin. Hyvää työtä!

psst. Onko SOCOM: U.S Navy Sealsista tulossa arvostelua..? Kuka tietää?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies

psst. Onko SOCOM: U.S Navy Sealsista tulossa arvostelua..? Kuka tietää?

Olen kuullut, että Kanis kirjoittaa siitä arvostelun, kunhan kerkeää. On kuulemma ollut ongelmia nettiin pääsemisen kanssa johtuen siitä, että monitori tukee vain 60-hz moodia ja nettiin pääsy vaatii 50-hz moodin.

Video on ihan loisto juttu. Pelistä saa paljon paremman tuntuman jos näkee vähän suoraa äksöniä, varsinkin jos peli ei ole ennestään tuttu. Eli lukee koko pelistä ensimmäistä kertaa arvostelussa.
Ennemmin videoita kuin kuvia.

Kyllä videosta tosiaan saa paremman kuvan, senhän takia hyviä pelipätkiä netistä etsitäänkin. Onnistunut tekele, lisää vaan.

Videot tuovat aina pelaajan hivenen lähemmäksi itse peliä. Näkeepähän samalla arvostelijan pelitaitojakin.. :D

Ylös Bottom