Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Perheen käyttäjät näkyviin

Vren88

New Member
Minulla hajosi PS4 kovalevy. Vaihdettiin se ja asennettiin uusi käyttis. Kirjauduin omilla tunnuksilla joiden alla perheen käyttäjät kuten lapset. Kun käynnistän PS4 niin minun profiili näkyy mutta ei kenenkään muun profiilia. Profiilit löytyvät perheen hallinnasta ja puhelin sovelluksesta mutta niitä ei näy sisäänkirjautumis vaiheessa/vaihda käyttäjää. Olen ottanut laitteen ensisijaiseksi PS4 järjestelmäksi. Jos teen uuden perheenjäsenen niin sitten kai se tulee tuonne näkyväksi käyttäjäksi mutta miks ei nuo mitkä jo tehty aiemmalla laitteella
 
Jos teen uuden perheenjäsenen niin sitten kai se tulee tuonne näkyväksi käyttäjäksi mutta miks ei nuo mitkä jo tehty aiemmalla laitteella
PS4 ei yksinkertaisesti tue sellaista ominaisuutta, että PSN-perheenjäsenille luotaisiin omat tunnukset samalla, kun perheen "pää" luo konsolille oman tunnuksensa. Eli jokaista perheenjäsentä täytyy tehdä se paikallinen käyttäjätunnus uudestaan.
 
Eli ne pitää poistaa perheestä ja tehdä uudet? Kiitos niin en yritä enään ottaa von käyttöön.
 
Otsikon perusteella kiinnostuin, että mistäs perheen käyttäjien paljastamisesta täällä puhutaan, mutta se olikin pleikkarin "viihdekäyttäjät" sitten. Ei nyt ollut ihan niin raflaavaa... :rolleyes:

Mutta hyvä jos asia ratkesi
 
Eli ne pitää poistaa perheestä ja tehdä uudet? Kiitos niin en yritä enään ottaa von käyttöön.
Ei tarvitse poistaa perheestä. Lisäät Pleikalle uuden käyttäjän, ja kirjaudut sillä perheenjäsenen X PSN-tunnuksella. Sitten teet toisen uuden käyttäjän, kirjaudut siihen perheenjäsenen Y PSN-tunnuksella, ja tätä toistat, kunnes kaikilla on taas oma PSN-tunnus käytettävissä.
 
Ylös Bottom