Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pes?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HakeKeisari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

HakeKeisari

New Member
Siis kannattaako tätä peliä ostaa?Mä oon harkinnu sitä koska se on saanu ihan hyviä arvosteluja.Mulla oli joskus FIFA mutta se oli niin kökkö peli että saa huonompaa etsiä enkä muutenkaan ole hirmuinen futispelien fani eli kysymys kuuluu:Onko tää FIFAa kummempi?:confused:

No tähän on vain yksi oikea vastaus: osta se. Tai jos jaksat odotella syksyyn niin sitten PES2.

Tuossa juttua ensimmäisestä PES:stä:
http://konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=436

Sanoit kyllä ettet ole hirmuinen futispelien fani joten en tiedä saatko sen enempää tästä irti kuin FIFA:stakaan, mutta ainakin pelattavuus, realismista puhumattakaan on aivan eri tasolla.

Mä luin tossa keväällä nää kaikki kehut täältä ja pakkohan se PES oli ostaa. Mä pidän kovasti jalkapallosta mutta en ole toistaiseksi pitänyt yhdestäkään jalkapallo pelistä, joten en ollut niitä kovin paljon pelannut. Ostin PESin lievät epäilykset mielessä siitäkin pelistä, mutta parin peli päivän jälkeen olin jo aivan myyty. PES on uskomattoman hyvä jalkapallopeli jonka pelattavuus on aivan huippuluokkaa muutamia pikku miinuksia lukuunottamatta. Ensimmäistä kertaa jalkapallo peli tuntuu jalkapallolta!
Odotan PES2sta kuin kuuta nousevaa.

Juha14 kehotan sua lampsimaan suorinta tietä lähimpään pelikauppaan ja ostamaan sen! Maailman ylivoimaisesti paras jalkapallopeli, sitä ei voi kukaan kiistää. Täytyy myöntää että aluksi en tykänny siitä ollenkaan, koska se ei oo mikään maailman helpoin oppia ja päästä sisään, mut sit ku oppii ni kyllä tekee eetwarttia. Moninpeli se vasta mukavaa onkin.:p

En ole koskaan pelannut parempaa futispeliä kuin Pro Evolution Soccer. Itseasiassa se on eräs parhaita PS2:n pelejä ja on aivan varmasti ostamisen arvoinen.

Ylös Bottom