Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Philips HDD060 vai Creative Muvo 2 mp3-soitin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arcane

Active Member
Ongelmani ilmenee jo otsikosta, eli pitäisi päättää kumman mp3-soittimen ostaa.

Hintaeroa löytyy 11 euroa, Philips on siis hieman halvempi. Philipsissä mainostetaan DBB-bassonkorostusta, mutta Muvon bassontoistosta ei ole kerrottu mitään. Eihän minulle mitään amisbassoja tartte olla, mutta vähän paremmat bassontoistot olisivat tietysti mukavat.

Toinen ihmettelyn aihe on ollut Philipsin Mini-USB-liitäntä? Mitäköhän helvettiä tämäkin mahtanee tarkoittaa? Muvo 2:ssa on USB 2-liitäntä, joka kaverin mukaan siirtää yhden kappaleen soittimelle ihan muutamassa sekunnissa. Muistan vanhan Diamond Rioni, jonka kanssa sai odotella 7 kappaleen siirtämisessä joku 20 minuuttia, eikä minua hirveästi myöskään kiinnostaisi siirtää Philipsiin jotain 300-500 kappaletta tuota vauhtia.

Muistia kummassakin on samanverran, 1,5 gigaa, joten siitä ei ole pulaa, eikä se vaikuta ostopäätökseen mitenkään.

Mitäköhän ihmettä mahtanee tarkoittaa Philips HDD060:ssa mainostettu "Esiasetettu ekvalisaattori"?

Arcane sanoi:
Mitäköhän ihmettä mahtanee tarkoittaa Philips HDD060:ssa mainostettu "Esiasetettu ekvalisaattori"?
Tarkoittaa, että siinä on basson ja diskantin säädöt joissa on valmiit asetukset, eli et voi itse vapaasti säätää. Sinänsä tuo voisi jo tarkoittaa tuota DBB-bassonkorostusta, mutta veikkaanpa silti että kyseessä on muutama äänensäätövaihtoehto; tyyliin ROCK, POP, jne..

edit: mini-USB tarkoittaa varmaan USB-B:tä, eli sitä pienempää USBia. Eipä tuolla mitään väliä ole.

Verkkokaupasta ostan jos Creative Muvo 2:n hankin, se maksaa siellä 250 euroa. Tällä hetkellä aika paljolti tuon Muvon kannalla, että eiköhän se taskuun hankita.

Philipsiä ei ollut ollenkaan verkkokaupassa myytävänä, tuo missä mainostettiin sitä 239 eurolla oli jostain lehdestä leikattu. Kaiketi jotain Anttilan mainoslehtisiä?

Kuitenkin, eipä hirveästi enää vastauksia kaivata, tuon Muvo 2:n ajattelin ostaa, sen verran hyvää siitä olen kuullut kaverilta.

Tuo Philips (mikäli muistan oikein) taisi olla jossain MB:n testissä, eikä kehuja kyllä saanut. Toivotaan, että puhutaan samasta soittimesta, kun ei nyt into riitä tarkistamaan.

Itsellä on MuVo TX, ja tyytyväinen olen. Niin pirun pieni ja kätevä. Tosin tuo MuVo 2 on hiukan eri kastia, joten paha on mennä sanomaan. Tilaongelmia nyt tuskin tulee samalla tavalla kuin nyt minulla. 256M ei aina ole tarpeeksi, vaikka kyllä sillä elää.

Juu tosiaan, kattelin, että tuo Philipsi ei tosiaankaan oo oikein kehuja saanut. Kiitän ja kumarran vastauksista, sitten vaan ostamaan Creative Muvo 2. :D

Ylös Bottom