Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PibeStudios - Playstation 3

Vastaus: PibeStudios - Playstation 3

Hienoa kuvaa! Kyllä näitä katsellessa alkaa jo kohta laskemaan päiviä jolloin tämä ihmevempain ilmestyy markkinoille. Vielä kuitenkin toivoisi pelintekijöiden esittävän myös rehellistä pelikuvaa jotta usko pysyisi vahvana loppuun asti :)
 
Vastaus: PibeStudios - Playstation 3

Kyllä tääläkin jo lasketaan päiviä, mutta se HINTA :mad:
 
Vastaus: PibeStudios - Playstation 3

keezz sanoi:
Kyllä tääläkin jo lasketaan päiviä, mutta se HINTA :mad:
Muuten sama, mutta päiviä en laske. :|
Itse video on kyllä hyvin tehty. Eipä ne muut pleikkarin pelit kovinkaan paljoa kiinnostakaan, notta tuo saa kyllä miettimään että säästääkö vai eikö säästä. Kaikesta (Assassins Creedistä) huolimatta en taida tuohon koneeseen rahojani sijoittaa. Tai en ainakaan ennen vuotta 2010.
 
Vastaus: PibeStudios - Playstation 3

Tuon videon lataus tuntuu bugaavan jotenkin. Yritin kolme kertaa ladata, mutta lopputuloksena oli aina vaihtelevan kokoinen, kuitenkin alta kymmenen megan bugaava videotiedosto.
 
Vastaus: PibeStudios - Playstation 3

Upin videon uudestaan. Siinä on ollut ongelmia jonkin verran ilmeisesti. Laitan sitten uuden linkin tuossa parin tunnin päästä.
 
Vastaus: PibeStudios - Playstation 3

Sama homma mulla...aikasemmat Piben videot oon kyl ihan normaalisti pystyny latailemaan:confused:.
 
Vastaus: PibeStudios - Playstation 3

Jos joku kellä lataus bugasi ennen haluaa nyt nähdä tuon videon, niin 1g.fi toimii taas normaalisti. Ei bugaile lataus enää.
EDIT: Ja oikea linkkihän on tuo mikä on edellisessä postauksessani.
 
Ylös Bottom