Kuten hajoamisprosenttiketjusta näkyy, oman koneeni DVD-asema kosahti tänään. Haluaisinkin nyt kysyä, voiko jo ensimmäisen korjauspyynnön hoitaa suoraan tuon service.xbox.com:n kautta? Rekisteröin jo oman Boxini siellä sarjanumerolla, mutta ainoat vaihtoehdot ovat joko "pyydä uutta korjausta" tai "ota yhteyttä tuotetukeen puhelimitse. Voisinko siis pyytää jo heti ensimmäisen korjaukseni soittamatta monien manailemaan eesti keele algkurs -puhelimeen?
Pikaista vastausta kaipailisin, jotta saisin heti Boxin liikkeelle johonkin suuntaan.
Samalla kysyisin, että oletteko saaneet pitää sisäisiä kiintolevyjänne tai onko niiden tietoja pidetty tallessa? Ei huvittaisi menettää nyt kaikkea, kun on Lost Odyssey ja GTA IV itsellä kesken, tyttöystävällä viittä vaille kaikki ötökät kerätty Viva Piñatasta.
Pikaista vastausta kaipailisin, jotta saisin heti Boxin liikkeelle johonkin suuntaan.
Samalla kysyisin, että oletteko saaneet pitää sisäisiä kiintolevyjänne tai onko niiden tietoja pidetty tallessa? Ei huvittaisi menettää nyt kaikkea, kun on Lost Odyssey ja GTA IV itsellä kesken, tyttöystävällä viittä vaille kaikki ötökät kerätty Viva Piñatasta.
