Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlatinaCube ja Mario-bundle!

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://www.cubefin.com/uutiset/uutiset.php?id=216
--
Amerikan Nintendo on vahvistanut, että lokakuun 14. päivä jenkeissä tulee myyntiin GameCuben Super Mario Sunshine -bundle, joka sisältää itse konsolin, SMS-pelin, sekä Memory Card 59 -muistikortin. Hintaa tälle uudelle paketille tulee kaikkiaan 185.95 dollaria.

Lisäksi marraskuun 3. päivä tulee myyntiin rajoitetussa erässä platina-värillä varustettu GameCube-konsoli, jota tullaan markkinoimaan 149.95 dollarin myyntihintaan.

Euroopan Nintendo ei toistaiseksi ole vahvistanut näitä bundleja Euroopan markkinoille, mutta ainakin Super Mario Sunshine -paketti on luvassa ennemmin tai myöhemmin.
--

Mario-bundle tulee varmaankin tänne jo joulumarkkinoille, mutta platinaCuben perään myös allekirjoittanut haikailee jo nyt..

- Esa

Platina-Cube voi olla kyllä aika makean näköinen vehje. Odotan innolla kuvaa laitteesta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Amerikan Nintendo on vahvistanut, että lokakuun 14. päivä jenkeissä tulee myyntiin GameCuben Super Mario Sunshine -bundle, joka sisältää itse konsolin, SMS-pelin, sekä Memory Card 59 -muistikortin. Hintaa tälle uudelle paketille tulee kaikkiaan 185.95 dollaria.

Lisäksi marraskuun 3. päivä tulee myyntiin rajoitetussa erässä platina-värillä varustettu GameCube-konsoli, jota tullaan markkinoimaan 149.95 dollarin myyntihintaan.
Eipähän ole ainakaan hinnassa valittamista.
1 on tätä nykyä noin 1$, joten 185 euroa cubesta, mariosta ja kortista on todella hyvä hinta.
Ennen vanhaan, kun minä ostin cuben, se maksoi noin 225 euroa.
Platinan värinän cube on muuten varmaan todella tyylikäs.

Re: Re: PlatinaCube ja Mario-bundle!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Eipähän ole ainakaan hinnassa valittamista.
1 on tätä nykyä noin 1$, joten 185 euroa cubesta, mariosta ja kortista on todella hyvä hinta.
Joo, mutta vaikka asia on nyt näin, niin tuskinpa se on enää kahden kuukauden kuluttua sama. Dollari saattaa ihan hyvin kivuta takaisin sinne 7mk paikkeille (en jaksa miettiä euro/dollari -suhteita).

Tuskin dollari niin paljon nousee, että 185$ tuosta paketista alkaisi kuulostaa huonolta diililtä. Itse odottelen tässä edes jonkin asteista hinnanpudotusta, sillä kaverilla tulee pelattua sen verran että olen päättänyt odottaa esim. tuollaista "jouluhintaa" kuin 199 :). Vinkkinä vaan Nintendolle...

Eurooppaan Platina-, Spice-, Mario-, Pokemon- & läpinäkuvä Cube.

... Gotta catch 'em all! ;)

No voi vittu...

Nyt ne sitte päättää kertoa että on tulossa platinaCube!
Jos en olisi jo ostanut GameCubea niin olisin importannu heti oman...

Toi näyttää vähän Panasonic Q:lta...
No, ei se ulkokuori niin paljon ratkaise,mutta on tuo kyllä hieno.

Perskeles... jos toi Cube ois törkeen näkönen (oma Jet Black - ei törkeä), niin vois kyllä modata sen mustaks ja lakata... Tietenkin joku sähkön sininenkin Cube olis aika rouhee... tosin takuu varmaan menis siinä hommassa heti.

Ylös Bottom