Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41
Eli jos haluan tilata sieltä tuotteen, niin rekisteröidyn sinne.
Mutta mitä tapoja luottokortittomalla on maksaa sinne? VAihtoehtona olin näkevinäni Postbank ehdon? Mikäs se on?
Eikös ne siellä kerro, mitä nuo vaihtoehdot ovat? Itse olen maksanut Play-Asialle aina Paypalin kautta.
Jos saan tavaran tilattua, niin miten tullin kanssa? Paketti painaa kilon ja maksaa 200. Se siis jää tulliin? Joudunko hakemaan sen tullista vai ottavatko ne yhteyttä?
Todennäköisesti jää. Lappu tulee kotiin kuten mistä tahansa postipaketista (kotimaa, ulkomaa) "Haettava Tullista" -leimalla varustettuna. Itse asun Oulussa ja täällä on tulli, joten hakeminen on melkein yhtä helppoa kuin postistakin. Jos asut jossain Jumalan selän takana, voi matkaa lähimpään tulliin olla paljonkin. Eivät taida kuskata, koskapa se on pakko tullauttaa vastaanottaja ollessa paikalla avaamassa pakettia.
Jos otat kuriirikuljetuksena (maksaa tietysti enemmän), taitaapi kuriirifirma hoidella puolestasi tullauksen, mutta voit olla varma, että lasku päätyy kotiisi. Lisämaksu tullauksesta on jotain (en tiedä, ei kokemusta).
-=Pacdam=-
ps. Paljonko maksat välityspalkkiota, jos tilaan sen Biohazard-paketin sinulle ja hoitelen kaiken - paketti tulee sinulle kotiin, eikä sinun tarvitse huolehtia pätkääkään siitä, miten maksu hoituu, miten paketti tullataan, jne. ?