Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-Asia.com tilauksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mac41
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mac41

Member
Eli jos haluan tilata sieltä tuotteen, niin rekisteröidyn sinne.

Mutta mitä tapoja luottokortittomalla on maksaa sinne? VAihtoehtona olin näkevinäni Postbank ehdon? Mikäs se on?

Jos saan tavaran tilattua, niin miten tullin kanssa? Paketti painaa kilon ja maksaa 200. Se siis jää tulliin? Joudunko hakemaan sen tullista vai ottavatko ne yhteyttä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41

Mutta mitä tapoja luottokortittomalla on maksaa sinne? VAihtoehtona olin näkevinäni Postbank ehdon? Mikäs se on?

Eikös ne siellä kerro, mitä nuo vaihtoehdot ovat? Itse olen maksanut Play-Asialle aina Paypalin kautta.

Jos saan tavaran tilattua, niin miten tullin kanssa? Paketti painaa kilon ja maksaa 200. Se siis jää tulliin? Joudunko hakemaan sen tullista vai ottavatko ne yhteyttä?

Todennäköisesti jää. Lappu tulee kotiin kuten mistä tahansa postipaketista (kotimaa, ulkomaa) "Haettava Tullista" -leimalla varustettuna. Itse asun Oulussa ja täällä on tulli, joten hakeminen on melkein yhtä helppoa kuin postistakin. Jos asut jossain Jumalan selän takana, voi matkaa lähimpään tulliin olla paljonkin. Eivät taida kuskata, koskapa se on pakko tullauttaa vastaanottaja ollessa paikalla avaamassa pakettia.

Jos otat kuriirikuljetuksena (maksaa tietysti enemmän), taitaapi kuriirifirma hoidella puolestasi tullauksen, mutta voit olla varma, että lasku päätyy kotiisi. Lisämaksu tullauksesta on jotain (en tiedä, ei kokemusta).

-=Pacdam=-

ps. Paljonko maksat välityspalkkiota, jos tilaan sen Biohazard-paketin sinulle ja hoitelen kaiken - paketti tulee sinulle kotiin, eikä sinun tarvitse huolehtia pätkääkään siitä, miten maksu hoituu, miten paketti tullataan, jne. ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41

Mutta mitä tapoja luottokortittomalla on maksaa sinne?

Moneybookers on yksi vaihtoehto. Se toimii yksinkertaisesti niin, että siirrät heille rahaa normaalilla tilisiirrolla (heillä on tili suomessa Nordealla) jonka sitten voit siirtää heidän palvelussaan eteenpäin toiselle Moneybookersin käyttäjälle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Häh...siis mulla se jotenkin vaan toimi :)

Jos pistit vaikka vahingossa jotain tietojasi väärin.

:confused: Mystistä. Kahteen kertaan kokeilin ja se vaan herjasi että ei käy. Pitänee yrittää uudelleen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
:confused: Mystistä. Kahteen kertaan kokeilin ja se vaan herjasi että ei käy. Pitänee yrittää uudelleen.
Muistkaa vaihtaa ääkköset aakkosiksi nimi- ja osoitetietoihin ulkomailta tilattaessa. Muuten saataa tulla ongelmia varsinkin luottokortin varmistamisessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Muistkaa vaihtaa ääkköset aakkosiksi nimi- ja osoitetietoihin ulkomailta tilattaessa. Muuten saataa tulla ongelmia varsinkin luottokortin varmistamisessa.

Sellaista ongelmaa ei mulla ole, olen vapaa ääkkösistä. No, hyvä jos Electron toimii siellä.

Vastaus: Re: Play-Asia.com tilauksesta?

Ghegs sanoi:
Moneybookers on yksi vaihtoehto. Se toimii yksinkertaisesti niin, että siirrät heille rahaa normaalilla tilisiirrolla (heillä on tili suomessa Nordealla) jonka sitten voit siirtää heidän palvelussaan eteenpäin toiselle Moneybookersin käyttäjälle.
Mitenkä tuon palvelun käyttö sitten onnistuu ja voiko sillä maksaa minkä hintaisia tuotteita vaan?

Vastaus: Re: Play-Asia.com tilauksesta?

RagDoll sanoi:
Mitenkä tuon palvelun käyttö sitten onnistuu ja voiko sillä maksaa minkä hintaisia tuotteita vaan?

Selvinnee helpommin tutkimalla itse palvelua.

Huh, neljä vuotta wanha ketju.

Vastaus: Play-Asia.com tilauksesta?

Miten on nuiden tarvikkeiden laita eli voinko tilata xboxille ohjaimen+ akkku/laturi setin ilman ongelmia?

Jos ostan täältä Far Cry 2 niin onko ihan englanninkielinen jne. kauan kestää toimitus tänne suomeen?

Jos ostan täältä Far Cry 2 niin onko ihan englanninkielinen jne. kauan kestää toimitus tänne suomeen?

On enkuksi ja toimitus kestää vajaasta viikosta reiluun viikkoon. Itselläni tullut nopeimmillaan neljässä päivässä.

Ylös Bottom