Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play.com: tilausta ei ole saapunut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja S.P.P
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

S.P.P

New Member
Tämän kuun ensimmäisenä päivänä ostin playsta star wars trilogia boxin, ja sain sähköpostiin että paketti on lähetetty ja toimituksessa saattaa kestää 3-4 päivää. Pakettia ei ole tullut ja tarkistin että osoite on oikea, ja playssa katsoin ostoshistoriaani, niin siellä luki että se on toimitettu perille. Apua.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Ilmoitat asiasta Play.comiin ja he hoitavat homman kyllä tyylikkäästi näissä tapauksissa. Tullin sediltä tulisi kyllä informaatiota. Aikaa pitää olla kulunut 2 viikkoa postituksesta.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Ei kannata aivan heti panikoida, olisi kiva tietää että koska tuo boxi on lähtenyt. Pari viikkoa nyt minimissään kannattaa odottaa. Itse tilasin tammikuun 31. päivä Shieldin ensimmäisen tuotantokauden ja tuli tänään, joten ei ainakaan vielä kannata paniikkinappulaa kovin syvälle painaa.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Juu, ei kannata hätiköidä. Kun ollaan tämän kuun lopussa, niin sitten vasta.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Ei kannata jooh vielä hermostua. Mulla on kestänyt noin kymmenisen päivää tuotteiden tuleminen. Useat samana päivänä postitetut levyt ovat tulleet eri päivinä perille...
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Jostain syystä Playn paketit viipyvät tätä nykyä matkassa järjestään liki pari viikkoa. Tammikuussa tilasin samana päivänä neljä DVD:tä, jotka kaikki postitettiin samana päivänä. Kolme levyä tuli perille muutamassa päivässä. Neljäs viipyikin sitten matkalla runsaat kaksi viikkoa.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Jarmo Hänninen sanoi:
Olisikohan tullin sedän napanneet parempaan talteen :rolleyes:
Eihän se tulli nyt mitään ilmoittamatta takavarikoi, vaan sieltäkin tulee saapumisilmoitus.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Jari Tomppo sanoi:
Jostain syystä Playn paketit viipyvät tätä nykyä matkassa järjestään liki pari viikkoa. Tammikuussa tilasin samana päivänä neljä DVD:tä, jotka kaikki postitettiin samana päivänä. Kolme levyä tuli perille muutamassa päivässä. Neljäs viipyikin sitten matkalla runsaat kaksi viikkoa.

Näin juuri, minusta tuntuu että Suomen posti tms. jumittaa noita paketteja. Kun minä tilasin Leon-dvd:n ja Arska boxin, niin nekin oli postitettu samantien, mutta jostain syystä niiden saapuminen kesti melkein tuon 2 viikkoa. Postileimojen perusteella jumitus on tapahtunut täällä Suomen päässä. Tietystihän pitää ottaa huomioon että 3-5 päivää tarkoittaa nimenomaa arkipäiviä.

Nyt tilasin juuri viime lauantaina Tenacious D dvd:n, luulen että se saapuu vasta ensi viikolla.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Juu, maksoi 27.99£ eli valuuttamuuntimella kun katsoin niin pitäisi olla noin 40 ja sentit päälle joten minusta sen ei pitäisi jäädä tulliin. (?) No, kiitos kuitenkin tiedosta että sillä paketilla saattaa kestää kauemminkin. :)
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Thingy sanoi:
Näin juuri, minusta tuntuu että Suomen posti tms. jumittaa noita paketteja.
Jos paketissa on osoite oikein niin ei Posti sitä jumita. Luultavasti lojuvat tullissa.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Itse tilasin SG1 season 6 boxin noin 25£ hintaan ja paketti oli lähtenyt 15.12.2005 eikä ole viäläkään tullut...Olen myös mailannut playlle, mutta ei ole pakettia viäläkään tullut...Kaikki muut tilaukset, jotka silloin oli lähetetty tulivat jo ennen joulua.
Mitähän sitä kannattaisi tehdä ?
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Lähteä saamasi "Your order has been posted" -maili replynä osoitteeseen info@play.com.
Kannattaa ehkä vaihtaa otsikoksi vaikka "Unreceived order (Reference: *tilauksen numero*)" ja kirjoittaa vielä viestin alkuun, että alla oleva tilaus ei ole saapunut (englanniksi tosin).

Mutta tosiaan ennen kahden viikon odotusta on turha vielä hermostua. Itse sain 2. ja 3. päivä postitetut levyt tänään.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

playssä muutenkin vähä tuntuu tökkivän. tilasin
ESPN NBA:n ja tuli NFL..

onks kukaan lähettäny playlle mitään palautuksia?
mä pistin vaan samaiseen kirjeeseen ja halvimmalla
mahdollisella postilla takas menemään niitten
ilmoittamaan osoitteeseen. ja ite piti maksaa, mut
eipä tuo onneks ollu ku vajaa 2e.. kaippa se perille
menee..
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

-mic- sanoi:
onks kukaan lähettäny playlle mitään palautuksia?
mä pistin vaan samaiseen kirjeeseen ja halvimmalla
mahdollisella postilla takas menemään niitten
ilmoittamaan osoitteeseen. ja ite piti maksaa, mut
eipä tuo onneks ollu ku vajaa 2e.. kaippa se perille
menee..

Playn toimitusajat ovat kyllä kasvaneet huomattavasti jostakin maagisesta syystä, joten ennen kahta viikkoa postituksesta ei siis kannata häröillä vielä. Play maksaa palautuksissa postimaksut tilillesi takaisin (kunhan tuote on heillä?)
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Paavi^ sanoi:
Playn toimitusajat ovat kyllä kasvaneet huomattavasti jostakin maagisesta syystä, joten ennen kahta viikkoa postituksesta ei siis kannata häröillä vielä. Play maksaa palautuksissa postimaksut tilillesi takaisin (kunhan tuote on heillä?)

Mietin vain näin jälkikäteen että oisko pitäny lähettää
jotenki erikoispostina? Niiltä saapuneessa meilissä puhuttiin
recorded delivery. Että oiskohan ne tarkottaneet kirjattua
kirjettä? No saa luvan mennä sillä millä se nyt meni..
Niitten mokahan tuo alunperinkin oli..
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

-mic- sanoi:
Mietin vain näin jälkikäteen että oisko pitäny lähettää
jotenki erikoispostina? Niiltä saapuneessa meilissä puhuttiin
recorded delivery. Että oiskohan ne tarkottaneet kirjattua
kirjettä? No saa luvan mennä sillä millä se nyt meni..
Niitten mokahan tuo alunperinkin oli..
Minäkin ymmärsin sen olevan kirjattu kirje, mutta kyllä se muutenkin kelpaa.
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Minullakin on kaikki tähän astiset dvd tilaukset tulleet sen 2 viikkoa.No hätä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

jaahas, Play otti ja yllätti, maanantaina lähetetty (sunnuntaina tehty tilaus) Tenacious D:n tupla dvd tulikin jo tänään postissa kotiin. Välillä näinkin, hieno homma. :D
 
Vastaus: Play.com: tilausta ei ole saapunut

Enpä ole näköjään ainoa, jolla play.com on tökkinyt. X-Filesin kaikki kaudet tuli tilattua ja preordereiden lisäksi S1 on hävinnyt jonnekin (edit: Preorderit eivät ole siis vielä lähteneet, ilmestyvät ensi kuussa). Älköös hätäilkö, sanotte? Noh, enhän minä muuten, mutta S1 tilaus lähti 7.1 (Muut 5.1, saapuivat normaalisti). Kolme (tai neljä, en muista) mailia olen lähettänyt, vastausta en ole saanut yhteenkään. Vituttaako? Armottomasti. Tuon "Your order has been posted" -messun minä tuhoilin jotakuinkin samantien kuin huomasinkin. Voisivat edes vastata noihin maileihin, ja varmaan tänä viikonloppuna joutuu jälleen kertaalleen yhden viestin lähettämään.

edit: Viime vloppuna tilatut Shield S1 & S2 saapuivat normaalisti tänään perjantaina.

-Pjork
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom