Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play.com

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rasenger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Rasenger

New Member
Play.com

Jeps, eiköhän tämäkin ansaitse oman topikkinsa. Itse huomasin vasta tänään tämän kaupan, ja alkoi kiinnostamaan tuolta tilaaminen, sen verran halvat hinnat ja hyvä valikoima on leffoja, musiikkia ja pelejä.

Yksi asia kuitenkin mietityttää, jos tilaamani tuote jää tulliin, minne päin Suomea se yleensä jää? Meinaan, täällä Raahessa on kyllä tulli mutta tuleeko tuote varmasti tänne Raahen tulliin, ettei tarvi jostain Helsingistä lähteä hakemaan?

Kertokaapa omia kokemuksianne tästä kaupasta, onko tuotteet tullu ajallaan, ehjinä yms.

Vastaus: Play.com

Eiköhän tällekkin löydy oma topic jo, tai oikeastaan topicit. Löytyy tilaamisesta, maksamisesta, palautuksesta yms. Hakuun laitat vain 'play.com' ja etsit pelkistä otsikoista.

Vastaus: Play.com

Kyllä se paketti aina lähimpään tullipostiin tulee eli jos Raahessa semmoinen on niin kyllä se sinne aikanaan saapuu.

Itse olen tilaillut noin parikymmentä dvd:tä kyseisestä kaupasta ja kaikki ovat saapuneet perille.
Muutama tuote on viipynyt, koska euroopan eri postilaitokset eivät ole jaksaneet tehdä töitään, mutta sitä ei voida laskea Play:n viaksi.

Tullin omien ohjeiden mukaan Play:stä, joka sijaitsee Jerseyn saarella saisi ostaa tavaraa alle 45,40 eurolla ja siitä ei tarvitsisi maksaa 22% ALV:tä: http://www.tulli.fi/fi/04_Julkaisut/01_Asiakastiedotteet/019_2006.pdf

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom