Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tässä hyvin selostettu tilanne tämän hetken tilanteesta, siksi haluankin kuulla Nispullan pointin kommenttinsa takana.
Nythän vain nVidialla on tuo RTX, ja PS5 on AMDn raudalla.
Sonyn vanhempi patentti saanut tänään yksityiskohtaisempia kuvia. Yllättävän tarkasti on esitetty, vaikuttaisi jo valmiilta tuotteelta?
Lähde: http://appft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=/netahtml/PTO/search-bool.html&r=4&f=G&l=50&co1=AND&d=PG01&s1="sony+interactive"&OS="sony+interactive"&RS="sony+interactive"
Joo jotain tämmöistä toivoisin PS5 ohjainten olevan! Olisi heti myös valmiit vr-ohjaimet ilman lisähankintaa mutta toimisi myös perinteisenä ohjaimena.
Sais kyllä jo tulla tuo PS5. Karvalakki-plekellä kun veivaa bäfää, niin fps tippuu 20 huiteille pahimmillaan. Huumori on siinä tiukassa.
En minä huomaa normi pleikan ja pron välillä kyllä kovinkaan isoa eroa fps:ssä bäfässä. Kaikessa muussa kylläkin (siis tarkkuus, piirtoetäisyys jne). Hyvin pyörii normillakin kun aina välillä pelailen sillä.Sais kyllä jo tulla tuo PS5. Karvalakki-plekellä kun veivaa bäfää, niin fps tippuu 20 huiteille pahimmillaan. Huumori on siinä tiukassa.
Mielestäni Breath of the Wild on hyvä esimerkki pelistä, missä prioriteetit ovat kohdallaan. Graafisesti tuo kalpenee monelle open world pelille, mutta erinomaisen fysiikkamoottorin johdosta BotW pitää edelleen otteessa ja pienet rosoisuudet graafisessa loistossa on helppo antaa anteeksi. Samaa ei voi sanoa PS4:n open world julkaisuista, jotka ovat olleet one-and-done kokemuksia.En minä huomaa normi pleikan ja pron välillä kyllä kovinkaan isoa eroa fps:ssä bäfässä. Kaikessa muussa kylläkin (siis tarkkuus, piirtoetäisyys jne). Hyvin pyörii normillakin kun aina välillä pelailen sillä.
Ja kun RDR ja muut Rockstarin tuotoksen osoittaa, ei niitä firmoja kiinnosta käyttää tehoja mihinkään muuhun luin näyttävyyteen.
Ei pelit ole oikeasti grafiikkaa lukuunottamatta ottanut mitenkään mullistavia askeleita vuosiin.
Fysiikat, muokkautuvat ympäristöt, npc hahmojen määrä ja käyttäytymismallit, tekoäly ylipäätään jne on ihan lapsenkengissä edelleen, kun tärkeämpää on saada kaunista 4k graffat koska se myy.
Ps4 grafiikka olisi täysin riittävää. Seuraavaksi standardi resoksi esim 1440p ja 60fps. Ja kaikki ylijäävä teho käytettäis oikeasti pelien parantamiseen.
Kelpais paljon mielummin mulle, kuin pelkkä graffa upgrade.
PS4 Neo huhujen alla tuli katseltua mikä on omassa tapauksessa optimaalinen katseluetäisyys ja varsin nopeasti kiinnostus 4K pelaamista kohtaan lopahti: https://www.rtings.com/tv/reviews/by-size/size-to-distance-relationship.Tässä kasvaa/kasvatetaan samalla näyttölaitteen kokoa, jolloin myös resoluution on syytä nousta. Sitä lautta voi hyvin ymmärtää mainosmiesten 4K:n.
Edut pitäisi vain voida osoittaa konkreettisesti, niin että (lähes) kaikki ymmärtävät uuden sukupolven oikeutuksen. Tuleeko ne selkeästi esille 40”-55” televisioissa, joita suurinosa kuitenkin on?
Alun ryntäyksen jälkeen voi tulla hiljaisempaa, kun kansa pelaa tyytyväisenä edellisellä polvella.
Tämä mua pelottaakin tulevissa konsoleissa, että keskitytään taas resoluution nostamiseen ja unohdetaan kaikki muu.En minä huomaa normi pleikan ja pron välillä kyllä kovinkaan isoa eroa fps:ssä bäfässä. Kaikessa muussa kylläkin (siis tarkkuus, piirtoetäisyys jne). Hyvin pyörii normillakin kun aina välillä pelailen sillä.
Ja kun RDR ja muut Rockstarin tuotoksen osoittaa, ei niitä firmoja kiinnosta käyttää tehoja mihinkään muuhun luin näyttävyyteen.
Ei pelit ole oikeasti grafiikkaa lukuunottamatta ottanut mitenkään mullistavia askeleita vuosiin.
Fysiikat, muokkautuvat ympäristöt, npc hahmojen määrä ja käyttäytymismallit, tekoäly ylipäätään jne on ihan lapsenkengissä edelleen, kun tärkeämpää on saada kaunista 4k graffat koska se myy.
Ps4 grafiikka olisi täysin riittävää. Seuraavaksi standardi resoksi esim 1440p ja 60fps. Ja kaikki ylijäävä teho käytettäis oikeasti pelien parantamiseen. Kelpais paljon mielummin mulle, kuin pelkkä graffa upgrade.
PS4 Neo huhujen alla tuli katseltua mikä on omassa tapauksessa optimaalinen katseluetäisyys ja varsin nopeasti kiinnostus 4K pelaamista kohtaan lopahti: https://www.rtings.com/tv/reviews/by-size/size-to-distance-relationship.