HideoMiyamoto
Well-Known Member
Joo ei ne ole huhuja eikä uutisia niin on väärä ketju, ei ole pakko väkisin tunkea niitä fanituotoksia jotta olis jotain ”uutisia” kokoajan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse myös mielelläni lukisin jotain "konkreettista", kuten niitä huhuja tai uutisia.
Tai sitten muuttaa otsikon tyyliin "Yleinen keskustelu Sonysta". Nykyisellään tähän ketjuun työnnetään kuitenkin kaikki perseestä perämoottoriin jos se vaan liittyy Sonyyn.Lisätkää vaan otsikkoon "hypetys" ja ongelma ratkaistu. Itse en haluaisi kahta ketjua lueskella ja eipä juuri niin väliä noilla fanikuvilla kun sellaisen postauksen skippaa millisekunnissa... Kohta se on julkistettu, jonka jälkeen ketju voi keskittyä asiapitoisempaan sisältöön. Nyt on mukava vaan fiilistellä. Ei turhan vakavaa touhua!
Lisätkää vaan otsikkoon "hypetys" ja ongelma ratkaistu. Nyt on mukava vaan fiilistellä. Ei turhan vakavaa touhua!
Tai sitten muuttaa otsikon tyyliin "Yleinen keskustelu Sonysta". Nykyisellään tähän ketjuun työnnetään kuitenkin kaikki perseestä perämoottoriin jos se vaan liittyy Sonyyn.
Fanikuvat ei kyllä nostata yhtään hypeä. Ei fanikuvissa mitään vikaa ole, mutta jos niitä laittaa päivittäin niin tulee hieman spämmäyksen maku suuhun ja tarkoituksenmukainen aiheen esillä pitäminen. Olen monesti joutunut pettymään, kun nähnyt tässä aiheessa uuden viestin ja tullut lukemaan, sitten se viesti onkin vain fanin näkemys leijuvasta LSD-millimööpelistä.
Eipä olla eiParempi ois ollut että keskustelua uutisista, huhuista hypestä ja fanikuvista.. Pakko muuten sanoa että oon alkanu kaikki kuvat jo skippaan, ei millään pahalla Nisua kohtaan jos hän omaa hypeä nostaa tällä. Ei vissiin kuitenkaan siihen Piraten hommaan olla saatu vastausta?
Siellä kytätään kilpailijan liikkeitä
Olis kiva jos uutiset olis uusia eikä postata vanhoja juttuja kerran viikossa.
Tuo GameStopin sähköposti on tuore uutinen. Mielenkiintoiseksi sen tekee nuo parametrit konsolista.
Riiight, samat jutut on tiedetty jo ties kuinka kauan.