Käyttäjä ei voi myöskään vaikuttaa niihin peleihin, joten eikö niidenkin näyttämisen voisi samalla logiikalla jättää välistä? Ne pelit toimii vaikka niitä ei etukäteen näkisikään.
Yhtä hölmöä kuin vaivata päätään niillä tulevilla peleillä, joihin ei yhtä lailla voi mitään vaikuttaa. Lisäksi kun se konsoli ja sen äänekkyys vaikuttaa jokaikiseen pelikokemukseen kun taas pelit on omia yksilöitään. Pelin voi vaihtaa helpommin kuin konsolin, joten konsolin toivoisi olevan alusta lähtien hyvä myös näiden ominaisuuksien osalta.
Ei nyt millään pahalla, mutta nyt oli niin huono vertaus että ei mitään rotia ja viestissä on kiteytty täydellisesti se miksi kaltaistesi kanssa on turha keskustella mistään asiasta, koska aina ja ihan aina se menee just tuommoiseksi jossa asiat vedetään totaalisen överiksi ja siihen liitetään asioita jotka ei liity millään tavalla alkuperäiseen ja mikä pahinta itse ei edes ymmärrä sitä asiaa. Millä järjellä voit verrata konsolin ulkonäköä ja pelejä joita pelataan. Kyseessä on ihan totaalisen täysin eri asia.
Tämä asia oli tässä minun osalta.
Itse en ainakaan halua ostaa enää julkaisussa yhtään sellaista konsolia, joka puskee savut pihalle muutaman kuukauden käytön jälkeen, eli jäähdytys on ostopäätökseen ratkaisevasti vaikuttava seikka. En edes muista, montako Xbox 360:aa jouduin hankkimaan aikoinaan, ehkä 4-5.
Aina tulee näitä maanantai kappaleita joissa on jotain vikaa ja ne korjataan ja uudet tulee markkinoille. Näin tulee käymään tulevankin sukupolven aikana molemmilla konsoleilla ja näin tulee tapahtumaan myös sitä seuraavilla ja sitä seuraavilla.
Kuten sanoin itsellä kaikki konsolit on aina olleet hiljaisia ja ei ole osunut kohdalle niitä äänekkäitä ja "viallisia" versioita. PS5 voikin sit taas olla eri asia ja osuu kohdalle huono yksilö jollain osa-alueella.
Jokaisessa tuotteessa oli kyse mistä tahansa, niin on niitä huonoja yksilöitä. Koska ei ole olemassa virheetöntä tuotantoa ei nyt eikä koskaan tulevaisuudessa ja ei missään tuotteessa. Valmistaminen on aina niin monimutkaista ja mitä enemmän osia, niin sitä enemmän virhe prosentti kasvaa. Nykyisellään tuotteiden valmistuksessa pidetään 99,7% rajana jotka on hyviä ja 0,3% on sitten toleranssien ulkopuolella ja täten "viallisia".
Viimeksi muokattu: