Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Music - Spotify PS4:lle ja PS3:lle

Mulla on tänään muuttunut Spotifyn soittonäkymä siten, että se näyttää vain soimassa olevan albumin kansitaiteen, eikä edellisen ja seuraavan albumin kantta. Tuo sopii minulle hyvin, jos soitan musiikkia albumi kerrallaan, niin ei tarvi samaa kansitaidetta näyttää moneen kertaan.
 
Spotifyyn on tullut silmäkarkkia - jos artisti on ladannut artistikuvan Spotifyyn, niin se näytetään soivan biisin aikana taustakuvana koko ruudulla.
 
Näköjään myös PS5:lla on mulla Spotifyssa äänenlaatu huono, ei onneksi niin pahasti mitä PS4:lla. Ihan kuunneltavaa, eniten podcasteissa puhe särisee. Sen vian on pakko liittyä jotenkin omaan Spotify-tiliini. Mystinen ongelma jonka parissa olen ollut 6 vuotta.

No se tärkeämpi juttu. Tietääkö joku miten voi Spotifyn kappaleet pausettaa PS5:sen valikoissa? Ei tullut mitään soitinta näkyviin Control Centerin Music-valikkoon kuten oli PS4:lla. Piti vaihtaa Spotifyn sovellukseen, että sain pausen päälle.
 
^ Ei, täytyy painaa nappia jotta sanoitukset tulee näkyviin.
Hyvä, olisi mielenkiintoista, kun toista tuntia instrumentaalista musiikkia kuunneltuaan alkaa yhtäkkiä puskemaan jotain google translate -tasoista käännöstä esim. Kobaian kielestä. Hrrghh.
 
Jos käy ärsyttämään kun Pleikkarin Spotify alkaa toistaa mitä sattuu muka samantapaista musiikkia, niin kunhan on versio 1.1.74 asennettu Spotifystä vaikka tietokoneelle, niin kun menee asetuksiin niin sieltä löytyy nyt tälläinen: Toista samankaltaisia kappaleita automaattisesti, kun musiikkisi päättyy muilla laitteilla. Tuon kun laittaa pois päältä niin musiikki loppuu kun albumi tai soittolista päättyy.
 
Ilmeisesti PS5 versiossa on audio tasapainotus. Eli kappaleiden volume taso pitäisi olla suht tasainen kun ennen osa saattoi olla tosi kovalla ja osa todella hiljaisella.
 
Spotifystä ilmestyi tänään PS5 versio. En huomaa mitään eroa PS4 versioon.
Itselle muutos oli iso asia! Vihdoin pääsin eroon tuosta bugista, että äänenlaatu Spotifyn PS-sovelluksessa oli huono. 9 vuotta taisin siitä kärsiä ja kolmella eri konsolilla, ei mikään siihen auttanut.

Nyt vihdoin Spotifyn PS5 sovelluksella äänenlaatu on normaalia (mikä ei toki Spotifyn tapauksessa mitään hifiä ole, mutta ajaa asiansa). Aika paljon on heti viikossa musiikin kuuntelu lisääntynyt pelatessa.
 
Ylös Bottom