Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Now -pelipilvipalvelu

Näyttää samalta vanhalta tarjonnalta, joka vaivaa xboxin gamepassia. Muutama peli oli mutta kaikki oli yleensä vanhoja , eikä niitä nyt jakaa enää pelata! Jolekin varmaan sopii, mulle ei!
 
PlayStation Storessa kun menee Plussa-peleihin, voi For Honorin käynnistää PS Now-palvelun avittamana. Hämmentävää kun ei tarvitse odottaa, vaan peli lähtee käynnistymään samantien. Tämä on juuri sitä mitä haluan palvelulta.
 
PlayStation Storessa kun menee Plussa-peleihin, voi For Honorin käynnistää PS Now-palvelun avittamana. Hämmentävää kun ei tarvitse odottaa, vaan peli lähtee käynnistymään samantien. Tämä on juuri sitä mitä haluan palvelulta.
Haluat palvelulta pelata 720p 30fps ?
 
Haluat palvelulta pelata 720p 30fps ?

Jostain sitä on liikkeelle lähdettävä, enkä varmaan tuota edes osaisi nähdä. Kun on aloittanut 1200 bps modeemeilla, on tämä kaikki upeaa ja mahtavaa.

Ideahan tuossa voisi olla myös, jotta ostetun pelin voisi alkuun striimata ja peli ladattaisiin taustalla kovalevylle. Tästä oli jossain vaiheessa puhetta.
 
Haluat palvelulta pelata 720p 30fps ?
Nipopipotetaan sen verran, että vaikka itse pelin ruudunpäivitysnopeuteen PS Now ei vaikutakaan, on se aina* striimi 720p@60 fps. Ja peli toki pyörii sillä alkuperäisellä resoluutiollaan, mutta se videostriimi skaalataan alaspäin tuohon 720p-tarkkuuteen.

* Yhteysnopeuden riittäessä.
 
Eipä tuolla ole tällä hetkellä kuin muutama pelaamisen arvoinen PS4 peli. RDR 1 ois voinut pelata mutta se toimii todella huonosti, reso varmaan 480p ja todella kankea, itellä on 50 meganen netti niin pitäis kyllä riittää.

Ois kyllä kätevä palvelu jos tuonne tulis uusia hyviä PS4 pelejä, silloin 19,95€ kk ei kuulostais niin pahalta.
 
Itse toivoin että tuolla olisi paljon hyviä indiepelejä, mutta aika vähän niitäkin. 19,99 kuussa jämäpeleistä on liian kallis hinta, kun äkkiä laskettuna tulee halvemmaksi ostaa ne suoraan storesta, varsinkin kun ovat niin usein hyvässä alessa.
 
Eipä tännekkään tullut sähköpostia ja pleikkarin ilmoituksistakin löytyy vain tuo tammikuussa tullut kutsu hakea tuohon betaan, mutta mitään uutta sieltäkään ei löytynyt.
 
Palvelu avautuu tänään myös täällä Suomessa.

Testaillut tätä nyt alkuvuodesta. Yli 600 peliä, joista PS4-pelit voi myös imuroida. Striimauksen taso ollut 50/10 Mbps yhteydellä sitä luokkaa etten ole huomannut eroa normaali pelaamiseen. Minimi yhteysnopeudeksi Sony ilmoittaa 5 Mbps.

Pelit käynnistyvät kirjastosta reilussa minuutissa, asennukseen ei siis kuluteta tässä aikaa. Myös Playstation 3 -pelien kohdalla onnistuvat verkkopelit. Pelaillut iloisesti Red Dead Redemption 1:stä verkossa. Peleistä saa trophy-palkinnot. Verkkopeleihin ei tarvita PS+ -jäsenyyttä.




Lähde: https://blog.eu.playstation.com/201...n-portugal-finland-sweden-denmark-and-norway/
 
Viimeksi muokattu:
Toki otin viikon kokeilun testiin.
Täytyy sanoa, että viive on käsittämättömän pieni suoratoistossa, ei jaksa uskoa miten hyvin toimii. (300/100 kuitu)

Ja pelivalikoima yllätti, nimittäin tuolla on oikeasti kautta linjan jopa mua kiinnostavia pelejä, toisin kuin kilpailijan vastaavassa. Toki mä oon tilanteessa missä omistan jo ne pelit, joten just mulle palvelu ei tällä hetkellä tarjoa mitään, mutta tuo valikoima on loistava.
Tässä kun olen pelien ostelua vähentänyt viimeisen vuoden aikana, niin 1-2v päästä tässä on varmasti palvelu joka tulee otettua käyttöön...jos...
Nimittäin tuo hinta. Mulle se 9,90e mistään nettipalvelusta (tv/pelit) on se kipuraja kyllä. MS valikoima on huonompi, mutta tarjouksesta vuodeksi 50:llä ni on rahansa arvoinen. Jos vastaava tarjous tulee Sonyltä ni toki sit, mutta 15e/kk on meikäläiselle liikaa.
Niille joilla pelikirjasto on tyhjä, eikä halua uutuuspelejä, niin varmaan ihan ok tuollakin hinnalla.

Teknisesti tosiaan toimii hienosti, mutta itse Storen selaus on armottoman hidasta, varmaan tosin johtuu ruuhkasta tällähetkellä.
 
Toki otin viikon kokeilun testiin.
Täytyy sanoa, että viive on käsittämättömän pieni suoratoistossa, ei jaksa uskoa miten hyvin toimii. (300/100 kuitu)

Aika jännä, ite kyllä huomasin tuon tahmeeuden, ei älytön mutta huomattava. siihen kun yhdistää rupusen kuvanlaadun ja heikon valikoiman niin ei tullut kauppoja. En pelaisi edes ilmaiseksi tuota kautta. (se kokeilu kun oli niin eipä ekan päivän ja muutaman pelitestin jälkeen tullut pelattua vaikka ei maksanut mitään)
 
Viimeksi muokattu:
Aika jännä, ite kyllä huomasin tuon tahmeeuden, ei älytön mutta huomattava. siihen kun yhdistää rupusen kuvanlaadun ja heikon valikoiman niin ei tullut kauppoja. En pelaisi edes ilmaiseksi tuota kautta. (se kokeilu kun oli niin eipä ekan päivän ja muutaman pelitestin jälkeen tullut pelattua vaikka ei maksanut mitään)
En pelannut mitään nopeatempoista fps peliä, mutta Dirt4, F1 2017, Operation Flashpoint, Batman, RDR jne. En kyllä olisi erottanut normi levypelistä mitenkään jos ei tietäisi, enkä kyllä erottanut vaikka tiesinkin.
Ps4 pelit toki voi vielä ladata levylle jolloin resoluutiolin on parempi, joskin esim F1:ssä ei mulla mitään valittamista graffan osaltakin ollut.
 
Aika jännä, ite kyllä huomasin tuon tahmeeuden, ei älytön mutta huomattava. siihen kun yhdistää rupusen kuvanlaadun ja heikon valikoiman niin ei tullut kauppoja. En pelaisi edes ilmaiseksi tuota kautta. (se kokeilu kun oli niin eipä ekan päivän ja muutaman pelitestin jälkeen tullut pelattua vaikka ei maksanut mitään)

Millä yhteydellä ja peleillä? Täällä testasin mm. Mortal Kombatilla ja tuollaista en havainnut. Pelejä on yli 600 kpl, joista PS4:lle taitaa olla muutama sata. Et löytänyt tuolta mitään kiinnostavaa?
 
God of war ascencion näytti kyllä ihan surkealta ainakin. Siihen loppu oma räpellys kun suoraan sanottuna hävitin oman hahmon näkyvistä pari kertaa onnettoman grafiikan takia. Semmosta suttua oli ainakin se peli että ei tarvitse itsekään vielä ainakaan tilaajaksi ryhtymistä harkita. Pelasin PC:llä niin en tiiä vaikuttiko miten paljon. Voishan tuota jotain muuta peliä vielä konsolilla kokeilla ennenkuin täysin alkaa teilaamaan. Viive ei ollu kyllä häiritsevä omasta mielestä.
 
Millä yhteydellä ja peleillä? Täällä testasin mm. Mortal Kombatilla ja tuollaista en havainnut. Pelejä on yli 600 kpl, joista PS4:lle taitaa olla muutama sata. Et löytänyt tuolta mitään kiinnostavaa?
4g modeemilla, 150Mbittiä/s. Kokeilin mortal combattiakin. Yksi oli 60fps ylhäältä kuvattu autopeli ps4lle ja sitten Sniper Elite 4. Viive kaikissa havaittavissa, jos lonkalta heittäisi niin joku 50..70ms extraa vs paikallinen pelaus.
Niin vanhoista kuin ps4 peleistä on jo tullut pitkälti pelattua ne itselle mieluiset, ei ollut tuolla mitään mielenkiintoista kun kelasin listan läpi.
 
Ylös Bottom