Tarja_pk
Toimitus
PlayStationin toinen toimitusjohtaja Hermen Hulst sanoo, että Sony on valmis elvyttämään klassisten pelien luettelonsa.
Hulst kertoi Famitsun haastattelussa, että suunnitelmissa on tarjota monipuolisia kokemuksia sekä ensimmäisen osapuolen studioilta että yhteistyössä ulkopuolisten kehittäjien kanssa. PlayStation-pomo korosti olemassa olevien IP:iden hyödyntämistä Sonyn peliportfolion vahvistamiseksi. Samalla kuitenkin kehitetään aktiivisesti täysin uusia pelejä ja pelisarjoja.
"Tavoitteenamme on julkaista maailman parhaiden tekijöiden pelejä sekä PlayStationin sisällä että sen ulkopuolella, ja olemme saavuttaneet tähän mennessä monia menestyksiä tekemällä tiivistä yhteistyötä ulkoisten kehitysstudioiden kanssa", Hulst totesi.
Erityisesti Hulst kehui Team Asobin Astro Botia, joka voitti Vuoden peli -tittelin The Game Awardsissa ja myi 1,5 miljoonaa kopiota yhdeksässä viikossa. Neljäkymmentä prosenttia sen ostajista oli uusia tai kahden vuoden tauon jälkeen palaavia PlayStation-pelaajian.
[[{"fid":"91574","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Astro Bot, Playstation peli","field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Astro Bot, Playstation peli","field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"alt":"Astro Bot, Playstation peli","height":861,"width":1209,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Lue juttu sivustolla...
Hulst kertoi Famitsun haastattelussa, että suunnitelmissa on tarjota monipuolisia kokemuksia sekä ensimmäisen osapuolen studioilta että yhteistyössä ulkopuolisten kehittäjien kanssa. PlayStation-pomo korosti olemassa olevien IP:iden hyödyntämistä Sonyn peliportfolion vahvistamiseksi. Samalla kuitenkin kehitetään aktiivisesti täysin uusia pelejä ja pelisarjoja.
"Tavoitteenamme on julkaista maailman parhaiden tekijöiden pelejä sekä PlayStationin sisällä että sen ulkopuolella, ja olemme saavuttaneet tähän mennessä monia menestyksiä tekemällä tiivistä yhteistyötä ulkoisten kehitysstudioiden kanssa", Hulst totesi.
Erityisesti Hulst kehui Team Asobin Astro Botia, joka voitti Vuoden peli -tittelin The Game Awardsissa ja myi 1,5 miljoonaa kopiota yhdeksässä viikossa. Neljäkymmentä prosenttia sen ostajista oli uusia tai kahden vuoden tauon jälkeen palaavia PlayStation-pelaajian.
[[{"fid":"91574","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Astro Bot, Playstation peli","field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Astro Bot, Playstation peli","field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"alt":"Astro Bot, Playstation peli","height":861,"width":1209,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Lue juttu sivustolla...