Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pleikkari pelien toimivuus PS kakkosessa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nixppeqq7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nixppeqq7

New Member
Niin että toimiiko ihan kaikki Pleikkarin PAL pelit PS2:ssa. Meinasin nimittäin ostaa Mortal Kombat Trilogyn mutta huomasin että tuolla Faq:ssa luki siinä listassa että MK ei toimisikaan PS2:ssa. Mutta miten on? Kertokaa!
 
Ei toimi MK Trilogy. Käynnistyy kyllä, mutta kun itse tappelun pitäisi alkaa, peli jumiutuu siihen paikkaan.

Muista peleistä en tiedä sitten.
 
Eikö sullakaan? Ihmettelinkin että mikä hätänä...novoihan! Onneksi sentään itse MGS toimii.
 
Kyllä se varmaan aika paljon vähemmän on. 5% pleikkarin peleistä on jo huomattava määrä pelejä. Monet hitit olisivat varmaan jääneet 'kalkkispelien' puolelle.
 
Minulla on uusintajulkaisu Mortal Kombat Trilogysta eli siis kannessa lukee Mortal Kombat Trilogyn lisäksi Midway Classics ja hyvin toimii PS2:ssa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Minulla on uusintajulkaisu Mortal Kombat Trilogysta eli siis kannessa lukee Mortal Kombat Trilogyn lisäksi Midway Classics ja hyvin toimii PS2:ssa...

Mistäs ton ostit?
 
Kolme selitystä.

1. Se on huipputason piraatti joka ei tarvi MOD-piiriä toimiakseen.
2. Se on joku mutantti-PAL versio.
3. Valehtelet.
 
1. Viking Line tuskin myy piraa.
2. Ei ole mikään "mutantti-PAL versio" koska kotelossa selvästi lukee että: "This software is only compatible with hardware displaying "(PS-logo)" and PAL".
3. Minulla ei ole mitään syytä valehdella.
 
F199 toimii häiritsevästi PS2:ssa mutta kukapa pelaisi semmosta huonoa kun sonyltakin on tullut parempi PS2:lle..
 
Kolme selitystä.

1. Viking Line tuskin myy piraa.
2. Ei ole mikään "mutantti-PAL versio" koska kotelossa selvästi lukee että: "This software is only compatible with hardware displaying "(PS-logo)" and PAL".
3. Minulla ei ole mitään syytä valehdella.


Sitten ainoa mahdollinen selitys on että peli on toisesta ulottovuudesta saapunut ja sinä löysit sen hämärän rajamailta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman

Sitten ainoa mahdollinen selitys on että peli on toisesta ulottovuudesta saapunut ja sinä löysit sen hämärän rajamailta.

Ei tullut mieleen jos vaikka peli on muutettu yhteensopivaksi PS2:sen kanssa tuohon Midway Classics julkasuun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Ei tullut mieleen jos vaikka peli on muutettu yhteensopivaksi PS2:sen kanssa tuohon Midway Classics julkasuun.

Ai...no...onhan se tietenkin yksi mahdollisuus, mutta niin pieni, yksi triljoonista, että se on liian epärealistinen mainittavaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman


Ai...no...onhan se tietenkin yksi mahdollisuus, mutta niin pieni, yksi triljoonista, että se on liian epärealistinen mainittavaksi.

Tai sitten se pitää hyvinkin paikkaansa :D .
 
Kaverillani oli myös toi MKT, ja toimi ihan hyvin ps2:lla. Muutaman kerran taisi mennä jumiin.
 
Ei ole vielä tullut vastaan peliä mikä ei toimisi. Niitäkin varmaan on kourallinen, mutta saisimme olla onnellisia, että edes suurin osa peleistä toimii.
 
Ylös Bottom