Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pleikkari2 nro 11 ja muuta

Everlast

<A HREF="http://www.pelaajalehti.com" target="_bla
Aijai törkeetä mainosta (ottakaa pois vaan jos on tarvis!) taas, mutta kun kerran lehti tänään lävähti käsiin (myöhässä as usual) niin tyytyväisiä ollaan. Lehden pitäis olla kaupoissa huomenissa. Kommentit tavalliseen osoitteeseen.

Toinen juttu onkin se ihmeellinen seikka, että Tiger Woods Golf 2002 on about parhaimpia moninpelejä pitkiin aikoihin. Kyllä.

Ev
 
Hienoa!!!

kerkesinki hädissäni soitella pari kertaa toimitukseen kun lehteä varten varatut munkit oli pari kertaa jouduttu syömään ilman lehteä ; )

==> lisätty 21.4 ...
.... nyt täytyy sanoa että tilaajana olen hyvin pettynyt tähän ps2 lehden toimintaan. En vieläkään saanut lehteä vaikka se postitettiin kuulemma jo viime viikolla. Tietysti tekee mieli kysyä myös sitä että onko PS2 lehdellä Dead linea ollenkaan kun lehdet ilmestyvät vähän mihin aikaan kuusta sattuu? Kysyisinkin onko teillä oikeasti määritetty ilmestymispäivää? En tiedä noista käytännöistä ja säännöistä, mutta aikoinaan mulle 20 vuotta tuli Aku Ankka ja se oli joka keskiviikko postiluukussa.

Ei tää maailma tähän kaadu mut ajattelin että josko Everlast satut lukasemaan tän niin mielelläni kuulen kommentteja : )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Arvelinkin, että jossain vaiheessa tuosta tulee kommenttia. En voi muuta kuin olla samaa mieltä. Meillä on tottakai deadlinet jolloin lehti on valmis ja lähtee, mutta painoprosessikin onkin sitten arvaamaton operaatio.

Olen itsekin tuskastunut tilanteeseen ja tällä hetkellä lehti tuleekin kuun puolessa välissä, tarkoitus olisi tietenkin saada lehti kuun alussa ulos.

Lehden sisältö on kuitenkin mielestäni edelleen hyvä ja paranee koko ajan, jos haluaa PS2 peleistä tietää ja nähdä niitä niin kylä lehdestä juttua löytyy.
 
Painon kanssa semmonen soppari, jossa on sakkopykälät molempien osapuolten myöhästelystä, niin jopas alkaa lehti ilmestymään ajallaan :D
 
PS2-Lehti?

Olen kuullut että jotkut tällaista lehteä tilaavat (jos lehden nimi edes on "PS2-lehti" tms.) Kyselisin että onko sen tilaamisessa mitään järkeä? Onko lehdellä nettisivua josta sen saisi tilattua? Tuleeko joka numeron mukana demo cd? Onko tilaajilla mitään etuja esim. voi lukea arvosteluja lehden nettisivuilta? Kiitos vastauksista.
 
Re: PS2-Lehti?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Olen kuullut että jotkut tällaista lehteä tilaavat (jos lehden nimi edes on "PS2-lehti" tms.) Kyselisin että onko sen tilaamisessa mitään järkeä? Onko lehdellä nettisivua josta sen saisi tilattua? Tuleeko joka numeron mukana demo cd? Onko tilaajilla mitään etuja esim. voi lukea arvosteluja lehden nettisivuilta? Kiitos vastauksista.

Siirsin Allu kysymyksesi tämän jatkeeksi. Varmaan kysymyksessa tämä Pleikkari 2-lehti. Ainut suomalainen vain PS2-peleihin keskittyvä. Itse olen ollut lehteen tyytyväinen ja onkin parantanut sisältöään pikku hiljaa.

1. Tietty tilaamisessa on järkeä.
2. Lehdellä ei ole tällä hetkellä nettisivuja.
3. Lehden mukana ei tule enään demoja(onneksi). Aikoinaan tuli, mutta olivat PSX:n vanhoja demoja. Nyt ei siis tule, mutta hintakin tippui mukavasti.

Mutta käy nyt ostamassa tuo numero 11, joka on tällä hetkellä myynnissä ja päätä itse.

Täällä lisää aiheesta:
Uusin Pleikkari2 lehti (Numero 7)

Marraskuun Pleikkari2
 
Re: Re: PS2-Lehti?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Siirsin Allu kysymyksesi tämän jatkeeksi. Varmaan kysymyksessa tämä Pleikkari 2-lehti. Ainut suomalainen vain PS2-peleihin keskittyvä. Itse olen ollut lehteen tyytyväinen ja onkin parantanut sisältöään pikku hiljaa.

1. Tietty tilaamisessa on järkeä.
2. Lehdellä ei ole tällä hetkellä nettisivuja.
3. Lehden mukana ei tule enään demoja(onneksi). Aikoinaan tuli, mutta olivat PSX:n vanhoja demoja. Nyt ei siis tule, mutta hintakin tippui mukavasti.

Mutta käy nyt ostamassa tuo numero 11, joka on tällä hetkellä myynnissä ja päätä itse.

Täällä lisää aiheesta:
Uusin Pleikkari2 lehti (Numero 7)

Marraskuun Pleikkari2

Ok. Paljonko tuon lehden irtonumero suunnilleen maksaa nykyään? Ja kolahataako tuo postilaatikkoon joka kuukausi? viime vuonna tilaamani mikrobitti lehden jälkeen olen suhtautunut varauksella näihin. Sain sitä vain kaksi numeroa vaikka oli 12 lehden tilaus! :mad:
 
Re: Re: Re: PS2-Lehti?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Ok. Paljonko tuon lehden irtonumero suunnilleen maksaa nykyään? Ja kolahataako tuo postilaatikkoon joka kuukausi? viime vuonna tilaamani mikrobitti lehden jälkeen olen suhtautunut varauksella näihin. Sain sitä vain kaksi numeroa vaikka oli 12 lehden tilaus! :mad:

Hinta taisi olle 4,95 Eur maksaa irtonumero. Muusta en sitten oikein tiedä.
 
Online?

Varsinaisesti ei lehdellä ole omia sivuja, eikä mitään sen kummempaa kyllä ole tulossa, mutta pelit.dnainternet.fi:n sisältö tulee firmaltamme, joten sinne tulee lehdistäkin jotain juttua jossain vaiheessa...en tarkkaan osaa sanoa.
 
Pleikkarilehti on muuten vaihtanut nimeä-->PSi2.
Nykyään tulee myös jokin cd/dvd mukana.
Uusimmassa numerossa oli mukana cheat-levy jota en ole kuitenkaan vielä ehtinyt testailemaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Pleikkarilehti on muuten vaihtanut nimeä-->PSi2.
Nykyään tulee myös jokin cd/dvd mukana.
Uusimmassa numerossa oli mukana cheat-levy jota en ole kuitenkaan vielä ehtinyt testailemaan.

Minä jo ihmettelin mikä Hev¤#¤% PSi2. Kun jossakin MTV3:sen mobiili hörhötyksessä oli lehteä palkintona. No kaikki selviää aikanaan.
 
Ylös Bottom