Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pleikkarin alustaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

samuli

New Member
Osaisiko joku auttaa aloittelijaa pleikka3: n kanssa? Olin netissä ja sammutin koneen väärin elikkä suoraan napista. Nyt se herjaa, että palkintopöydän alustamisessa tapahtui virhe. Se täytyy alustaa, mutta en löydä mistään sellaista kohtaa, mistä palkintopöydän pystyisi alustamaan. Missähän vika?

Vastaus: Pleikkarin alustaminen

Olin netissä ja sammutin koneen väärin elikkä suoraan napista. Nyt se herjaa, että palkintopöydän alustamisessa tapahtui virhe. Se täytyy alustaa, mutta en löydä mistään sellaista kohtaa, mistä palkintopöydän pystyisi alustamaan. Missähän vika?
Palkintopöydän? Huh? Voisiko se viitata Trophy-kokoelmaan? Ne voi synkata manuaalisesti painamalla Trophy-ikoni kohdalla ohjaimen kolmionäppäintä ja valitsemalla Sync with server (tai mitä onkaan suomeksi).

Olen jo kokeillut. Kun synkronoi, tulee ilmoitus, että virhe on tapahtunut. Perään tulee joku numerosarja.

Numerosarja on 80022D11. Netissä näyttää olevan paljon juttua kyseisestä koodista, mutta kun on vaan englanniksi,
eikä sitä niin hyvin osaa. Ongelma on vaivannut jo viikon verran, eikä lukuisista kokeiluista huolimatta vaan toimi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Muistaakseni itselleni on käynyt joskus noin. Minun tosin ei tarvinnut kuin yrittää myöhemmin uudelleen niin homma toimi taas.

Numerosarja on 80022D11. Netissä näyttää olevan paljon juttua kyseisestä koodista, mutta kun on vaan englanniksi, eikä sitä niin hyvin osaa.
Tuo on varsin ikävä ongelma, eikä siihen taida edes olla mitään ratkaisua toistaiseksi. Ota sähköpostilla yhteyttä Nordisk Filmiin [fi-hotline ät nordiskfilm.com], kerro PSN-tunnuksesi ja tuo virhekoodi. Ehkä he pystyvät auttamaan.

(Periaatteessa PSN-profiilisi on siis päässyt korruptoitumaan, ja sen vuoksi Trophy-synkronointikaan ei onnistu.)

Voihan itku! Kuulostaa pahalta. Taitaa olla niin, ettei omat taidot nyt riitä. Täytynee pyytää jotain nörttikaveria kylään. Kiitos kuitenkin avusta.
Mitähän tuo profiilin korruptoituminen oikein tarkoittaa?

Minä olen muutamia kertoja takaa sammuttanut koko koneen jos on ollut tulen palava kiire, mutta mitään vikoja en ole huomannut. Toivotaan ettei rupea mullakaan hajoamaan. Toivottavasti saat pleikkarin toimintakuntoon :)

Taitaa olla niin, ettei omat taidot nyt riitä. Täytynee pyytää jotain nörttikaveria kylään. Kiitos kuitenkin avusta.
Pahoin pelkään, ettei tuolle ongelmalle kaverisikaan mitään mahda. Mitä tuossa sillä virhekoodilla itsekin googlailin, ei mitään ratkaisua tuntunut olevan kellään tarjota. Ainoa mahdollisuus tässä vaiheessa on vaan luoda uusi tunnus.

Mitähän tuo profiilin korruptoituminen oikein tarkoittaa?
Sitä että sen tiedot ovat menneet sekaisin, ja sen vuoksi se ei toimi enää kunnolla PlayStation Networkissa.

Mitä tuossa sillä virhekoodilla itsekin googlailin, ei mitään ratkaisua tuntunut olevan kellään tarjota.
Otetaanpa tätä väitettä hieman takaisin. Konsti on kyllä olemassa, mutta se on melko vaivalloinen ja aikaa vievä. Jos kuitenkin kiinnostaa, lue täältä lisää.

Joopa joo! Uskallankohan noilla englanninkielisillä ohjeilla toimia, tuo jenkkilän kieli kun ei oikein ole vielä kovin hyvin hallussa. No, omapahan on vika, kun menin muuttelemaan profiiliani. Sitä tässä mietiskelen, että mitä tapahtuu jos palautan alkuperäisasetukset koneeseen... Pääsenkö sitten pelaamaan ostamiani nettipelejä? Kehtaako täällä edes kysyä näin typeriä, mutta minkäs teet kun ei tajua...

Joopa joo! Uskallankohan noilla englanninkielisillä ohjeilla toimia, tuo jenkkilän kieli kun ei oikein ole vielä kovin hyvin hallussa. No, omapahan on vika, kun menin muuttelemaan profiiliani. Sitä tässä mietiskelen, että mitä tapahtuu jos palautan alkuperäisasetukset koneeseen... Pääsenkö sitten pelaamaan ostamiani nettipelejä? Kehtaako täällä edes kysyä näin typeriä, mutta minkäs teet kun ei tajua...

Helpoimmalla taidat päästä jos poistat nykyisen profiilisi ja teet uuden tunnuksen PSN:ään.

Sitä tässä mietiskelen, että mitä tapahtuu jos palautan alkuperäisasetukset koneeseen... Pääsenkö sitten pelaamaan ostamiani nettipelejä?
Ei niitä konsolin asetuksia kannata suotta palautella tehdasasetuksiin, koska vika ei ole niissä.

Suosittelen, että laitat Nordisk Filmille sähköpostia asiasta. Vastausta odotellessa luo itsellesi toinen tunnus, niin pääset ainakin pelaamaan.

Uusi pleikkari? Toivottavasti, muuten trophyt menee hukkaan. :/ Eihän siinä muuten mitään ole, jos profiili on korruptoitunut. Uutta pystyyn vaan, ja menoksi. :)

Mutta ostamat pelit menee hukkaan, jos plege leviää jossain vaiheessa.
Ei mene. Kaiken Storesta ostetun sisällön saa maksutta ladata max. viiteen PS3-konsoliin. Itse latauskertojen määrää ei ole mitenkään rajattu, eli samalle konsolille voi ladata ihan niin monta kertaa kuin huvittaa.

Kannattaa tässä nyt muistaa, että itse PSN-tunnus ei ole lopullisesti korruptoitunut.

Ylös Bottom