Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Podcast 064: Kesäkuun messu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -WaLuigi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

-WaLuigi-

KonsoliFIN Alumni
Yleisön toiveita on kuultu, kun nelikosta muodostui viisikko. Yli neljätuntista mammuttia nauhoittamaan kerääntyivät Paavi, TUHOMURSU, Waluigi, Maagiset sekä kuulijoiden sydämet Nintendo Game Night -speciaalissa varastanut Sara.

MOPP-osuudessa tunteita herätti konsolipelaajien riemuksi Diablo 3, mutta myös kotimainen kaahailupeli sai jälleen positiivista huomiota. Kaukaa viisaat ja läheltä rumat käsikirjottajat yhdistivät uutiskeskustelun ja viikon aiheen, joten E3-messuja syväluodataan pitkän kaavan kautta. Kuka kolmesta suuresta voitti? Veikö Ubisoft potin Watch Dogs -julkistuksellaan? Kiinnostaako uusi Gears tai The Last of Us? Kuka voittaa EM-futiksen? Suuria kysymyksiä, mitättömiä vastauksia.

Jakson voit ladata tästä: latauslinkki. Voit myös tilata kaikki podcastit joko RSS-feedinä tai iTunesissa.

Palautetta saa antaa tähän ketjuun tai osoitteeseen podcast@konsolifin.net. Voit myös seurata Twitteriämme (@KFINPodcast) tai käydä tutustumassa Facebook-sivuumme. Jaksolle voi jopa antaa tähtiä podcast-alisivulla

Koska jakso on pitkä, tehtiin sitä varten myös traileri. Vihastelemaan pääset täällä.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Pakko kommentoida kesken kuuntelun. Last of Us-kommentit täysin pihalla pelistä. Kannattaa tutustua enemmän.

Battle Royale? Ymmärrän, jos genre ei kiinnosta, mutta en kyllä parin minuutin pätkän perusteella noin muuten kehuisi tai kritisoisi tuollaista peliä suuntaan tai toiseen kovinkaan vahvasti. Pelin kehitystiimissä on käsittääkseni isoja taistelupelien turnausnimiä ja veikkaan, että taistelupelejä oikeasti pelaavien joukossa tämä tulee saamaan paljon enemmän kiitosta kuin Wiin Smash Bros. Siis veikkaisin. Totuus paljastuu toki vasta sitten, kun porukka saa pelin käsiinsä. Sitä ennen pelistä ei voi oikein vetää johtopäätöksiä suuntaan eikä toiseen, ellei tosiaan genre itsessään satu olemaan sellainen, ettei nappaa lainkaan. Silloin ei varmasti pelikään kiinnosta, vaikka se olisi kuinka laadukas.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Battle Royale? Ymmärrän, jos genre ei kiinnosta, mutta en kyllä parin minuutin pätkän perusteella noin muuten kehuisi tai kritisoisi tuollaista peliä suuntaan tai toiseen kovinkaan vahvasti. Pelin kehitystiimissä on käsittääkseni isoja taistelupelien turnausnimiä ja veikkaan, että taistelupelejä oikeasti pelaavien joukossa tämä tulee saamaan paljon enemmän kiitosta kuin Wiin Smash Bros. Siis veikkaisin. Totuus paljastuu toki vasta sitten, kun porukka saa pelin käsiinsä. Sitä ennen pelistä ei voi oikein vetää johtopäätöksiä suuntaan eikä toiseen, ellei tosiaan genre itsessään satu olemaan sellainen, ettei nappaa lainkaan. Silloin ei varmasti pelikään kiinnosta, vaikka se olisi kuinka laadukas.

Super Smash Bros. Melee on omalla listallani edelleen paras moninpeli heti Time Splitters 2:n jälkeen, joten genre kiinnostaa kovasti. Valitettavasti E3-trailerin perusteella Battle Royale näytti turhan paljon edellämainittua hengettömämmältä, mikä ei tavallaan ole suurikaan ihme. Nintendon versioissa oleellisinta on ollut pelifirman historian ymppääminen saumattomaksi kokonaisuudeksi, jossa aivan kaikella on oma merkityksensä alkaen aseista ja pokepalloista. Toki oleellinen ero on jo hahmokavalkaadissa, sillä oma nuoruus tuli vietettyä Nintendon hahmojen parissa. Trailerin perusteella BR:n hahmot ovat vain geneerisiä ja moderneja hahmoja, jotka omissa peleissään ovat ihan jees, mutta ei niihin ole sen syvällisempää kontaktia syntynyt.

Taistelumekanismi erikoisaseineen voi olla pelatessa toimiva, mutta videon perusteella se ei näytä kovin kiinnostavalta. SSB:n tärkein suola on prosenttilaskurissa, jonka nouseminen hälyttäviin määriin tekee pelaamisesta todella kiihkeää, jolloin strategioita on pakko muuttaa. Tuosta mittariviritelmästä tai superaseista ei oikein ottanut vielä jämptiä selkoa, mikä on vähän ongelmallista, sillä SSB-sarjan helppo omaksuttavuus on ollut omiaan, jos on halunnut tutustuttaa uusia pelaajia pelin pariin. Kaikki on ollut helppo hahmottaa, liikkeet ovat monipuolisia ja taistelumekanismi yksinkertainen. Silti syvyyttä on enemmän kuin lähes missään muussa taistelupelisarjassa. Kuinka lähelle BR pääsee näissä asioissa, sen suhteen ollaan julkaisun lähestyessä viisaampia. Varovaista kiinnostusta on, mutta nykyisillä tiedoilla en voi pitää missään nimessä pakkohankintana. Toistaiseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Näissä yhteisissä karkeloissa toivoisi mentävän sen oman boksin ulkopuolelle ja tarkastelun ulottuvan laajalti ohi omien intohimojen. Nyt sorruttiin siellä rivien välissä ihan perinteiseen leireilyyn ja vähättelyihin, jotka kuuntelijana särähtävät kyllä aika ilkeästi korvaan. Pelit ovat pelaamatta paskaa ja niin pois päin. Tältä se kuulostaisi, jos Volvo-intoilijat laitetaan kommentoimaan Pariisin autonäyttelyä. Kasvun paikka.

Tuhomursulla sana hallussa, mukava kuunnella huomioita, vaikka aihe ei sinällään niin koskettaisi. Sara toi uusia raikkaita tuulia ja mielenkiintoisen naisnäkökulman, joka ei kulje ihan samaa latua oletetun kanssa. Maagiselta hoituu fiilispohjalta ja huumoriosasto yhdessä Paavin kanssa. Waluigilla selvää tietotaitoa taustalla, kun vain vielä pääsisi ääneen. Jaksossa oli selkeästi Jyrin/TT2k:n mentävä aukko. Toivottavasti Gamescomin kohdalla vaakakupit ovat jo paremmin tasapainossa.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Jakson tarkoituksena ei ollut leireillä, vaan enemmänkin käydä tasapuolinen katsaus kaikesta tarjolla olleesta. Ihmisluonto voi kuitenkin helposti tehdä tepposet ja lopputulos voi olla ihan jotain muuta kuin mitä oli toivottu. Keskustelussa oli kuitenkin mukana jokaiselle alustalle omat "faninsa". Henkilökohtaisesti en välttämättä fanita mitään alustaa, vaikka aika väsyneesti piikkiä heitänkin monesti Sonyn suunnalle. Viime aikoina Pleikkari on ollut kuitenkin PC:n kanssa aktiivisemmassa pelikäytössä kuin Boxi. Itse en nyt ollut muutenkaan ihan parhaassa vedossa tässä kastikkeessa, mutta ainahan ei voi olla hyvä päivä, ei siitä kuitenkaan sen enempää.

Kuten sanoit, niin Gamescom-jaksossa on sitten varaa parantaa. Siinä on sekin positiivinen puoli, että niillä messuilla meillä on oikeasti väkeä paikanpäällä aistimassa yleistä tunnelmaa. Näin analyysiäkin voi tehdä hieman erilaisesta vinkkelistä.

E: WaLuigi listasikin tuossa aiemmin juuri ne pointit, joiden takia itsekin olin hieman skeptinen Battle Royalen suhteen. Ei tullut sitten kuitenkaan itse kastikkeessa puserrettua niitä järkevässä muodossa ulos.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Valitettavasti E3-trailerin perusteella Battle Royale näytti turhan paljon edellämainittua hengettömämmältä, mikä ei tavallaan ole suurikaan ihme. Nintendon versioissa oleellisinta on ollut pelifirman historian ymppääminen saumattomaksi kokonaisuudeksi, jossa aivan kaikella on oma merkityksensä alkaen aseista ja pokepalloista. Toki oleellinen ero on jo hahmokavalkaadissa, sillä oma nuoruus tuli vietettyä Nintendon hahmojen parissa. Trailerin perusteella BR:n hahmot ovat vain geneerisiä ja moderneja hahmoja, jotka omissa peleissään ovat ihan jees, mutta ei niihin ole sen syvällisempää kontaktia syntynyt.

No tämä nyt on käytännössä sitä, että yhdelle ne Nintendon maailmat ja hahmot ovat mahtavia, toiselle Sonyn, kolmannelle ehkä jopa molempien. Omasta mielestä hienosti toteutettuja nuo kenttien kesken taistelua vaihtuvat teemat Everybodys Golfin golfpallosateesta Hadeksen maailman Patapon-sotiin ja Buzzin KotH-tietovisoihin. Myös taistelijoiden yhdistelmät ovat hauskoja, Drake vs Kratos vs Clank vs Fat Princess, siinä on vaihtelua jo kerrakseen, mukavaa kontrastia. Ja paljon legendahahmoja vielä tietysti luvassa. Tosin, toisen legenda on toisen geneerinen tylsä läppä, että siinä mielessä vaikea tätä nyt on mitenkään järkevästi vääntää. Uskon kuitenkin, että on paljon pelaajia, joille Kratoksella tai vaikka Parappalla mättäminen on hienompaa kuin Mariolla tai Linkillä, niin uskomattomalle kuin se voi kuulostaakaan.

Taistelumekanismi erikoisaseineen voi olla pelatessa toimiva, mutta videon perusteella se ei näytä kovin kiinnostavalta. Tuosta mittariviritelmästä tai superaseista ei oikein ottanut vielä jämptiä selkoa, mikä on vähän ongelmallista, sillä SSB-sarjan helppo omaksuttavuus on ollut omiaan, jos on halunnut tutustuttaa uusia pelaajia pelin pariin. Kaikki on ollut helppo hahmottaa, liikkeet ovat monipuolisia ja taistelumekanismi yksinkertainen. Silti syvyyttä on enemmän kuin lähes missään muussa taistelupelisarjassa.

Väittäisin, että Smash Broskin olisi aikoinaan ilman pelaamista tuntunut random-sähellykseltä pelkän videon perusteella. "Mikä tuossa nyt niin hienoa on ja mitä järkeä tuossa on?"

Nuo kommentit helposta lähestyttävyydestä, mutta silti mahtavasta syvyydestä ovat juuri sitä samaa, johon Battle Royalenkin kehittäjätiimi pyrkii.


Kuinka lähelle BR pääsee näissä asioissa, sen suhteen ollaan julkaisun lähestyessä viisaampia.

Kyllä.

Podcast oli aika pitkä tällä kertaa. Ihan hyvää settiä. Sara ei ehkä päässyt hirveästi osallistumaan, kun aika rajattu taitaa kuitenkin hänen makunsa pelien suhteen olla. Ihan hyvä vieras kuitenkin ja Jutilan ostoslista oli aika takavasemmalta tullut juttu, vaikka sisältö ei ehkä kuitenkaan niin iso yllätys sitten ollutkaan. :D

Tuhomursulla on Nisua lainaten tosiaan sana hallussa. Oli jo päässyt unohtumaan, kun ei ole muutamaan viikkoon tainnut olla mukana lainkaan.

Niin ja.. On olemassa Need for Speedejä ja sitten on Criterionin Need for Speedejä. Näillä on selkeä ero. Toisista kannattaa kiinnostua, toisista ei niin väliä (nykyisin, menneisyydessä oli ihan laadukkaitakin teoksia joukossa).
 
Käskystä haukun Paavin pilalle. Vitan PS1-tuki tulee kesän aikana - veikkaan elokuuta - ja mitään ei tarvitse ostaa uusiksi. Vita pyörittää niitä samoja Storessa olevia PS1-pelejä kuin PS3/PSP:kin.

Jos on PS1-pelin Storesta hankkinut tai Plus-jäsenenä saanut, sen voi ladata maksutta Vitaankin.

Tosin hieman epäilen, että PS1-tuki tulee jotenkin vaiheittain, ja ensimmäisessä aallossa tuettuina on juuri näitä FFVII:n kaltaisia isoja nimikkeitä. Mutta tarkoitus on, että Vitan PS1-tuki kattaa lopulta kaikki Storessa olevat nimikkeet.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Huh huh, sainpas kuunneltua kastikkeen vihdoin. No, onneksi meni sentään ennen uutta kastiketta.

Tällä kertaa ei ole pelkkää positiivista palautetta. Suurin ongelma oli se, että itse tuli seurattua E3:sia niin aktiivisesti, että pää oli aika täynnä E3-uutisia eikä kastike tarjonnut mitään mitä en olisi aikaisemmin kuullut. Tämähän ei tietenkään ollut teistä johtuvaa. Mikä taas toisaalta oli niin oli tietynlainen skeptisyys monta peliä kohtaan juuri kuten Nisu yllä kuvailee. Varsinkin yllätyin miten nuivan vastaanoton Last of Us sai. Juu, ei kaikesta tarvitse tytkätä mutta jotenkin tuli outo fiilis teidän kommenteista pelistä, joka on itselleni yksi eniten odotetuista peleistä.

Äh, nyt ei saa yhtään sanaa irti järkevällä tavalla joten päätän tähän. Kiitokset.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Aika jyrkkä mielipide oli pojilla last of usia kohtaan, pitäs varmaan vähän tutkia ennenku huutelee. Olihan tuosta suljettujen ovien takana näytetty sama kohtaus ja oli kuulemma kokonaan stealthina pystyny menemään sen läpi, mutta se juttu on siinä, että kun se on survival painotteinen peli nii pitää oikeastaan funtsia että pitäiskö ne ukot pieksää kuitenkin, että saa bandageja sun muuta kamaa. Hieno AI myös oli siinä, fiksummat saatto noteerata, että viholliset reagoi siihen jos sulla ase löi tyhjää, eli voi huijata vihollista naksuttelemalla tyhjää ja sitten kun ne lähtee tulemaan kohti niin lataa aseen ja ampuu pään hajalle. Ja wonderbookki vois suksia vittuun, jumalauta kun 15min käyttivät siitä pressistä sen näyttämiseen ja se vielä pasko alleen se systeemi siinä lavalla. Enpä tuota itse kyllä kuulu target audienceenkaan, että ei sen puoleen. Enemmänhän tuo on äänikirja kuin mikää oikea kirja kun siellä joku jortikka lukee sitä ruudun takaa sulle samalla kun heiluttelet taikapatukkaa.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Hieno AI myös oli siinä, fiksummat saatto noteerata, että viholliset reagoi siihen jos sulla ase löi tyhjää, eli voi huijata vihollista naksuttelemalla tyhjää ja sitten kun ne lähtee tulemaan kohti niin lataa aseen ja ampuu pään hajalle.
Pilkunviilausta mutta mistä lähteestä tuo oletus on vedetty? Onko jossain tosiaan pätkää tarjolla siitä, että panoksia oikeasti olisi mutta vihollisia voi huijata tyhjällä pesällä?
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Aivan mahtavaa saada paitsi lisää naisääniä myös vaihteeksi vähän keskustelua Nintendosta, vaikka hieman tarkemmin rajatun pelimaun vuoksi Sara jäikin ajoittain hieman hiljaiseksi. Pituus näyttää myös palanneen perinteisemmille urille parin lipsahduksen jälkeen, minkä vuoksi kuuntelu otti taas aikansa. Tämä oli kyllä oikein kiva katsaus E3:n tarjontaan kun en itse muiden tekemisten vuoksi ehtinyt kunnolla seurata edes kaikkia isoja pressitilaisuuksia. Nämä pari viimeisintä castia ovat olleet hieman sillisalaatteja, mutta kai se on tullut vähemmän fokusoituneiden aihepiirien myötä, joten kommentitkin taitavat tuntua hieman hajanaisilta jos ei ole keskustelut tuoreessa muistissa.

Jotenkin minua huvittaa myöhäisherännäisyydestä puhuminen jos pelaa Max Payne 3:a vain kuukausi julkaisun jälkeen. Minulla on usein tapana noukkia hyllystä joku jopa vuosia vanha peli jota en vain ole tullut aloittaneeksi. Viimeisen reilun puolen vuoden aikana olen pelannut ensimmäisen kerran läpi mm. sellaisia huippu-uutuuksia kuin Final Fantasy IX, Bully, Mirror's Edge, Assassin's Creed ja Alan Wake. Ison pelihyllyn suomia mahdollisuuksia, ja vastaus siihen kun joku aina kysyy että pelaako kukaan enää niitä vanhoja pelejä...

"Judgment" on yhtä oikea (mutta amerikkalaisempi) kirjoitusmuoto kuin "judgement", eikä pelkkä tyyliseikka. Minulle asian aikanaan opetti Terminator 2, jonka nimestä puuttunutta e:tä ihmettelin. Kyse on vastaavasta erosta kuin color-colour tai armor-armour.

Minäkin muistelen lämmöllä edesmennyttä Bizarre Creationsia. Metropolis Street Raceria tuli hakattua Dreamcastilla mahdottomuuksiin asti, ja ehkä sen vuoksi PGR:t ovat jääneet hieman vähemmälle kuin ansaitsisivat, ovathan ne isoilta osin sama peli. Ja tekihän Bizarre myös Geometry Warsit, sekä meille papoille legendaarisen The Killing Game Show'n 1980-luvun lopuilla vielä vanhalla nimellään Raising Hell.

Diablo III:n jatkuvan nettiyhteyden vaatimus ei ole niinkään DRM kuin cheattiesto. Tavaroiden generointi tapahtuu täysin servereillä, kun Diablo II:ssa ilmeisesti harrastettiin ahkerastikin juuri tavaroiden kanssa cheattaamista. Tämä on pitänyt tehdä, jotta samat hahmot uskalletaan päästää siirtymään joustavasti yksinpelin ja nettipelin välillä.

Wii U:n palveluista puhuttaessa tuli mieleen, että Wiilläkin on jo Nintendo Channel, joka on hyvä ensiaskel oikeaan suuntaan. Steamin tyyliin se tarjoaa jokaisesta pelatusta pelistä statistiikkaa, joka kelpaisi muillekin konsoleille, tyyliin pelin käynnistyskerrat ja päälläoloaika. Sen lisäksi ihan jokaisesta pelistä on nähtävillä kaikkien pelaajien sen parissa viettämä aika, pidetäänkö peliä enemmän kasuaali- vai hardcore-pelinä, ja mitä muuta pelin ystävät tyypillisesti pelaavat.

Minä käytin jo alkuperäistä Wii Fitiä ilman televisiota laihduttaessani muutama vuosi sitten. Puolen tunnin stepperiohjelma vain päälle ja leffaa katsomaan, wiimoten kaiutin kertoo kun aika alkaa lähestyä loppua.

Taatusti aivan jokainen nykykonsoli ja edellisestäkin sukupolvesta ainakin PS2 pystyvät purkamaan 1080p-videota täysin sujuvasti. Pelien videoiden "mosaiikkipaska" ei taida olla skaalauksesta vaan pakkausartifakteja, joita nyt vaan tulee kun bitratea kuristetaan tilarajoitteiden vuoksi. PS3:lla tallennuskapasiteettia on enemmän, joten videoille voi antaa enemmän bittejä ja siksi artifakteja näkyy PS3:lla vähemmän.

Lego-peleissä ei perinteisesti ole puhuttu, mutta syksyllä julkaistavassa Lego Lord of the Ringsissä puhutaan. Olen samaa mieltä, että konseptiin on hieman kuulunut kohtauksien ja komedian esittäminen sanattomalla pantomiimilla legopalikoiden ominaisuuksia hyödyntäen, joten nähtäväksi jää miten ratkaisu toimii. Toivon, että Lego City Undercover (aiemmin tunnettu enemmän GTA-tyylisellä nimellä Lego City Stories) on GTA hyvässä mielessä, eikä siis GTA4-mielessä, jolloin se voisi kiinnostaa ihan tosissaan.

Minut yllätti uuden Need for Speedin suora lyttääminen pelkästään nimen perusteella. Monessakin paikassa uuden Most Wantedin on sanottu olevan enemmänkin Burnout Paradise 2, vaikka nimi onkin NFS, ja se yksinään sai kiinnostumaan. Burnout Paradise on edelleen tämän sukupolven paras autopeli. Jostain syystä vanhoja NFS-nimiä on alettu kierrättää, alkaakohan niitä olla niin paljon että on unohdettu mitä on tehty, vai onko vain vaikea keksiä enää uusia.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Lego-peleissä ei perinteisesti ole puhuttu, mutta syksyllä julkaistavassa Lego Lord of the Ringsissä puhutaan. Olen samaa mieltä, että konseptiin on hieman kuulunut kohtauksien ja komedian esittäminen sanattomalla pantomiimilla legopalikoiden ominaisuuksia hyödyntäen, joten nähtäväksi jää miten ratkaisu toimii. Toivon, että Lego City Undercover (aiemmin tunnettu enemmän GTA-tyylisellä nimellä Lego City Stories) on GTA hyvässä mielessä, eikä siis GTA4-mielessä, jolloin se voisi kiinnostaa ihan tosissaan.

Minut yllätti uuden Need for Speedin suora lyttääminen pelkästään nimen perusteella. Monessakin paikassa uuden Most Wantedin on sanottu olevan enemmänkin Burnout Paradise 2, vaikka nimi onkin NFS, ja se yksinään sai kiinnostumaan. Burnout Paradise on edelleen tämän sukupolven paras autopeli. Jostain syystä vanhoja NFS-nimiä on alettu kierrättää, alkaakohan niitä olla niin paljon että on unohdettu mitä on tehty, vai onko vain vaikea keksiä enää uusia.

Myös tuossa uusimmassa Lego Batmanissa on mitä ilmeisimmin ääninäyttely mukana. Mielenkiintoista nähdä, kuinka hyvin saavat sen nyt toimimaan. Vaikka enhän minä noita Lego-pelejä ole pahemmin pelannut muutenkaan.

Need for Speedissä ei niinkään nimi minua haitannut, vaan jälleen kerran tuo lehdistötilaisuudessa näytetty pätkä vain tuntui tylsältä. Criterionin lahjat tiedän, mutta enpä minä tuosta Hot Pursuitistakaan demon perusteella hirvittävästi syttynyt. Omimmillaan firma oli mielestäni nimenomaan Burnoutin parissa, kun saivat antaumuksella romuttaa mielikuvitusautoja. Burnout Paradisekaan ei koskaan iskenyt niin kuin olisin ehkä odottanut. Sarjan kakkos- ja kolmososat ovat edelleen lähimpänä sydäntä. Ehkä olen vain väsynyt autopeleihin. Vaikea jotenkin noista jatkuvista Forzistakaan innostua.
 
Vastaus: Podcast 064: Kesäkuun messu

Pilkunviilausta mutta mistä lähteestä tuo oletus on vedetty? Onko jossain tosiaan pätkää tarjolla siitä, että panoksia oikeasti olisi mutta vihollisia voi huijata tyhjällä pesällä?

Siinäpä se tais presentaatiossa näkyä melko lähellä loppua kun päähahmo meni jonkin kaatuneen kaapin / muun suojan taakse ja naksutteli tyhjää ja vihollinen taisi jotain sieltä karjahtaa ja lähteä kävelemään päin. Giant bombcastissa oli myös juttua tästä jossakin E3 erikoiscastissa ja siellä myös puhuvat tästä tyhjällä pesällä huijaamisesta. Sanovat myös siellä että ei se peli ole niin scriptattu kun miltä se siinä demossa näytti, että erilaisia lähestymistapoja kyllä oli. Bombcastit kannattaa kyllä kuunnella varsinkin tuolta E3 viikolta, sieltä tuli ihan järkyttävät määrät materiaalia ja oli tosi paljon ihan studioilta vieraita, mm. nyt 343 studiosilta, gearboxilta, netherrealmilta, firaxikselta yms yms. ja kävi siellä Michael Pachterikin trollaamassa neogaffin porukoita.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=8ZYkj0glnqs

5:20 on tyhjällä pesällä huijaaminen
 
Ylös Bottom