Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Podcast 145: Pikkaraisen hoito

-WaLuigi-

KonsoliFIN Alumni
"Ole hiljaa kun et mistään mitään ymmärrä", sanotaan. KonsoliFIN Podcast ottaa vinkistä vaarin vain 144 jaksoa liian myöhään, sillä sapluunamuutoksen jäljiltä viikon keskustelusta on muodostumassa katoava luonnonvara. Onneksi moottoriturvat Paavi ja J. Pikkarainen kykenevät jaarittelemaan peleistä sekä uutisista vaikka kuinka ja kauan. On se Waluigikin siellä tutti suussa tyytymässä elämäänsä.

Tällä viikolla pilkataan lapsellista Skylanderin pelaajaa sekä ihastellaan kotimaisen mobiilipelin menestystarinaa.


Jakson voit ladata tästä: latauslinkki. Voit myös tilata kaikki podcastit joko RSS-feedinä tai iTunesissa.

00:00 Alkuhöpinät ja MOPP (Skylanders: Swap Force, OlliOlli, Tomb Raider: Definitive Edition)

39:43 Uutisosio (Nintendo, Xbox One, Gears of Warin oikeudet, Tencent, Hill Climb Racing, "valaat", PS Vita)

Kesto: 1:43:31

Palautetta saa antaa tähän ketjuun tai osoitteeseen podcast@konsolifin.net. Voit myös seurata Twitteriämme (@konsolifin) tai käydä tutustumassa Facebook-sivuumme. Jaksolle voi jopa antaa tähtiä podcast-alisivulla
 
Vastaus: Podcast 145: Pikkaraisen hoito

Todettakoon näin alkuun mun puhuneen Tomb Raiderin kohdalla silkkaa liirumlaarumia, eli mitään bugahtamista ei lopulta ollutkaan. Muistelin omiani, joten kävin ampumassa ihan vääriä esineitä, vaikka sinällään paikat olivatkin oikeat. Kyllä se 100% sieltä kilahti läpäisyprosentiksi. :)

Xbox 360 -versiossa tosiaan tallennus aikanaan korruptoitui ennen kuin ehti kaikkea nuohota.
 
Vastaus: Podcast 145: Pikkaraisen hoito

Oli kyllä mieltä kohottavaa kuunneltavaa. Nasevat aasinsillat, lievät kuittailut ja tangenttikeskustelut, huhhuh. Tällaisia lisää.

P.S. Milloin kuullaan seuraavan kerran jepua? Mukava olisi kuulla kuulumisia. :b
 
Vastaus: Podcast 145: Pikkaraisen hoito

Oli kyllä mieltä kohottavaa kuunneltavaa. Nasevat aasinsillat, lievät kuittailut ja tangenttikeskustelut, huhhuh. Tällaisia lisää.

P.S. Milloin kuullaan seuraavan kerran jepua? Mukava olisi kuulla kuulumisia. :b

Mä oon ollut kiireinen bisnesleidi, mutta ensi viikoksi äänitelläänkin livecastia täällä meikäläisen kotona =)
 
Vastaus: Podcast 145: Pikkaraisen hoito

Hyvin te veditte, mihin sitä viikon keskustelua nyt tarttee. Minusta keskustelu oli heti jotenki mukavan vapaamuotosta ja se, että käsikirjotusta ei mahtanu kauhiasti olla niin ei haitanna pätkääkään.

Niin ja olen kyllä otettu että Paavi muistaa minun eteisen lattian mainita joka jaksossa, taitaa olla hälläkin kaipuu päästä kokeilemaan sen unettavia ominaisuuksia!
 
Vastaus: Podcast 145: Pikkaraisen hoito

Tämän viikon jakso toimi kyllä erinomaisesti. Juuri tätä meininkiä silloin kaipailin, kun jokunen viikko sitten teille muutaman rivin rustailin. Homma tuntui pysyvän juuri sopivasti tangentilla, joten jatkossakaan en viikon keskustelua halua kuulla, mikäli siihen ei keksitä mitään mielekästä aihetta. Nyt keskustelussa kuului se, että ajankäyttöä ei tarvinnut suunnitella hirveän tarkasti, mikä antoi aika paljon vapautta lähteä sinne aiheen ulkopuolellekin (josta minun mielestäni ne parhaat jutut usein tulevatkin). Esimerkiksi Rambo-keskustelu oli todella keksimällä keksityn oloinen, vaikka ennakko-odotuksistani huolimatta saitte siitäkin varsin hyvän keskustelun aikaiseksi, mutta silloinkin olisin mielelläni kuullut MOPP- ja uutisosioista hieman pidemmälti.
 
Vastaus: Podcast 145: Pikkaraisen hoito

Mielestäni tämä hieman pelkistetty konsepti toimii oikein hyvin. Jos ei ole jotain oikeasti kiinnostavaa aihetta niin turha sellaista on väkisin keksiä vain tavan vuoksi. Ihan kuten jos on hyvä aihe ja mahdollisesti vieraita ei välttämättä tarvitse käydä MOPPia ja uutisia, jos vierailla ei ole niihin paljonkaan annettavaa. Pidän myös vain kolmen keskustelijan käyttämisestä, kaikille jää paremmin tilaa.
 
Vastaus: Podcast 145: Pikkaraisen hoito

Pelkästään uutisaiheistakin tehty jakso on miellyttävä. Ihan aina ei moppi ja viikonkeskustelun aihe jaksa kiinnostaa, mutta uutiset pelialan (puoli)ammattilaisten läpikäymänä kiinnostaa aina.
 
Ylös Bottom