Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Podcast 154: Paska peli, en pelaa

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä
Naisia huonosti kohteleva maagiset tekee paluun hostin penkille, kun ylläpidon terävin tehokolmikko häärää pelattujen pelien ja uutisten maailmassa. Edellä mainituissa luvassa Feziä, Shadow Warrioria ja tuoreinta Saints Rowta. Uutisissa puidaan kuumimpia Xbox-kuulumisia, Assassin's Creed -vuotoja sekä mediatoistimien ihmeellistä maailmaa. Mukana Oulun komea kolli Jaakkimo ja Helsingin herttuatar Jepu.

Jakson voit ladata tästä: latauslinkki. Voit myös tilata kaikki podcastit joko RSS-feedinä tai iTunesissa.

00:00 Alustus ja MOPP (Fez, Shadow Warrior, Saint's Row IV)
28:40 (Amazon Fire TV, Xbox One, AC-vuotoja, Doom, Bäfä)
54:32 Palautteet

Kesto: 01:02:02

Palautetta saa antaa tähän ketjuun tai osoitteeseen podcast@konsolifin.net. Voit myös seurata Twitteriämme (@konsolifin) tai käydä tutustumassa Facebook-sivuumme. Jaksolle voi jopa antaa tähtiä podcast-alisivulla
 
Vastaus: Podcast 154: Paska peli, en pelaa

Jos satuin sanomaan, että Shadow Warriorissa ei ole iron sightia, niin se on täyttä paskapuhetta, kuten suurin osa muukin meikäläisen suusta tuleva tavara.

Tämän viikon jakson plussaksi voisi laskea lyhyen keston. Harmi ettei kuitenkaan päästy alle tuntiin.
 
Vastaus: Podcast 154: Paska peli, en pelaa

Maagi-setä haistakoon pitkän paskan!
 
Vastaus: Podcast 154: Paska peli, en pelaa

Liian lyhyt jakso. Jostain syystä puskee pakkopullan maku näistä jaksoista missä ei viitsitä panostaa sitä vähääkään. Ja vielä ilkeätte rehvastella asialla. Jos sitä motivaatiota ei ole, niin jättäkää jakso tekemättä ja keskittykää paremmilla paukuilla seuraavaan.
 
Vastaus: Podcast 154: Paska peli, en pelaa

Mun mielestä taas liian pitkä jakso asiasisältöönsä nähden.
 
Vastaus: Podcast 154: Paska peli, en pelaa

Yhtään selittelemättä (ainakaan paljoa) niin tämähän oli alunperin tarkoitus nauhoitella livenä, mutta sairastapauksen vuoksi tämä suunnitelma peruuntui edellisenä päivänä ja itse tulin pikaisella aikataululla mukaan tuurausluontoisesti. Eli tämä olisi voinut mennä paremminkin jos tähdet olisivat olleet kohdillaan ja elo tanssia ruusuilla ja amarylliksillä. Siihen nähden ihan jees, väittäisin!
 
Vastaus: Podcast 154: Paska peli, en pelaa

Mainittakoon, että minä kyllä hiki hatussa kasasin käsistä ja tein työtä sen eteen, että valmistauduttu olisi. Rehvastelussa oli siis aikalailla liioittelun makua, olisi pitänyt varmaan näpäyttää maagia mokomasta aivopierusta heti.
 
Vastaus: Podcast 154: Paska peli, en pelaa

FEZin hinnankin arvoitte yläkanttiin, epatot. Tuosta nerokkaasta pelistä pääsee nauttimaan Cross-Buy-ostoksena hintaan 9,95 e. Trophy-lista on noilla kolmella versiolla (PS3/PS4/Vita) yhteinen, eli Trophy-saldoa ei pääse kamalasti kasvattamaan, mutta muutenhan FEZ on ihan mahtavuutta. Itekin pelailin sen taas "läpi" ja nimenomaan Vitalla.

Tosin minähän se sairastapaus olin, jonka takia alkuperäinen suunnitelma kusi, joten voitte minua syyttää kaikesta.

Lähde: PlayStation Store
 
Vastaus: Podcast 154: Paska peli, en pelaa

Ei itse keskustelu mielestäni ollut yhtään paskempaa, kaikkia aiheita käsiteltiin ihan kivasti. Moppissakin tuli ihan hyvää juttua. Mutta liian lyhyt jakso. :)
 
Ylös Bottom