Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Podcast Special 001: MAG

Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Vaikea kuvitella tuollaisen toimivan, kun lähtökohtaisesti kyse on pelaamiseen positiivisesti suhtautuvasta porukasta. Ehkä enemmän sellainen A-talk -tyyppinen asia, joka vaatii monia erilaisia vieraita. Tietysti mikäli podcastiin on mahdollista saada useita erilaisista lähtökohdista maailmaa ihmetteleviä vieraita, niin mikä ettei. Mutta ainakaan näin podcastien alkuun on minun vaikea kuvitellakaan useampaa vierasta, jotka eivät olisi edes Kfinin jäseniä.

Olet oikeassa. Ei tosiaan välttämättä toimisi perus KonsoliFIN-porukalla. Täytyisi saada pelaamiseen kriittisesti suhtautuvia, vierailevia tähtiä mukaan. Ehkäpä joskus tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Ja kuka oikeasti jaksaisi kuunnella nillitystä pelaamisesta? Parempi vain pitäytyä intohimoisessa pelaamisessa ja jättää kukkahattuilut muiden kontolle.
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Ja kuka oikeasti jaksaisi kuunnella nillitystä pelaamisesta? Parempi vain pitäytyä intohimoisessa pelaamisessa ja jättää kukkahattuilut muiden kontolle.

Kyllähän se asiallisen kriittinen keskustelu on toisinaan paikoillaan. Auttaa avartamaan myös omia näkemyksiä, kun kuuntelee hyvin perusteltuja mielipteitä vastapuolelta. Tähän MAG-aiheeseen tuo fiilistelypohjainen lähestymsitapa sopi hyvin, varsinkin kun podcast tuotettiin erittäin mainiosti. Mutta tosiaan, ideoita tulevista aiheista otetaan aina vastaan.
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Kritiikkihän on aina paikoillaan, sen kieltäminenkin on aivan naurettavaa.

Useat yhdistävät jostain kumman syystä kritiikin negaatioon, joka on täysin virheellinen käsitys. Kritiikitön negaatio on aivan yhtä kaukana kritiikistä kuin perusteeton palvonta.
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Mutta tosiaan, ideoita tulevista aiheista otetaan aina vastaan.

Luulen näiden hyvien ideoiden nousevan kuin itsestään esille. Huomaatte kyllä mitkä aiheet kantavat lähetyksen verran, oli sitten special tai ei. Foorumeiden pohjalta eniten viestejä synnyttävät peliketjut lienee yksi hyvä viiteryhmä johon tukeutua, mikäli läsnäolijoilta itseltään löytyy mitään kosketuspintaa aiheeseen.

Mutta se siitä neuvomisesta. Sen verran upeaa jälkeä tullut tähän asti, että parempi vain kun istuu hiljaa, nöyränä ja odottaa laput korvilla seuraavaa lähetystä :)
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Podcastin kuunneltuani ostin ja asensin eilen MAG:n ja DLC:t. Olisko SVERiin pääsemisessä jotain ohjeita?
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Ja täällä on erityinen ohje uusille pelaajille. Siitä käy ilmi myös tuo yhteisöön liittyminen.

Uusien pelaajien kannattaa ottaa yhteisön ketjuista kaikki hyöty irti. Kuten maagiset podcastissa totesi, niin työtä tiedon keräämiseksi on tehty todella paljon, ja yhteisöalueelta löytyykin monenlaista tietoa helpottamaan alun kankeutta.

Ja tänään taitaakin olla sitten peli-ilta! ;)
[MEDIA]3106[/MEDIA]
Ramtoille ja Runebergille kiitos videosta ja tortuista.
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Ongelma:
Olen yrittänyt ladata nuo podcastit Andoid-puhelimeeni RSS feedin kautta, mutta onnistun lataamaan vain tuon "KonsoliFIN Podcast" -logon.
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Dodiin! Sain vihdoin tämänkin castin kuunneltua ja hyvää settiä oli. En ole siis ikinä itse pelannut MAG:ia mutta se ei estänyt minua nauttimasta jutusteltustanne. Aika hyvin kävitte läpi pelin ominaisuuksia, meikäläisen kaltainen nyyppä sai varmasti hyvän käsityksen pelistä. Saatoinpa jopa harkita pelin hankkimista takianne. Ikävä kyllä ei vaan ole aikaa kaikelle.
 
Vastaus: Podcast Special 001: MAG

Komppaan Kabanossia täysin. Muutenkin MAG ollut esillä viime aikoina muutamassa artikkelissa ja olen kyllä hyvin vakuuttunut pelistä. Vaikka en pleikkaria omista, niin MAG herätti jo ennen julkaisuaan mielenkiinnon, mutta ei täysin vakuuttanut. Mutta nyt kyllä myitte pelin täysin ainakin allekirjoittaneelle. Onnea MAG-yhteisölle, toivottavasti toiminta jatkuu pitkään.
Mitä itse castiin tulee niin ei se liian pitkältä tuntunut vaikka melko eeppinen setti olikin. Tarinat + lobby vierailu todennäköisesti pelasti tuomallaan vaihtelulla. Halo spessua odotellessa :D
 
Ylös Bottom