Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prince of Persia (ne kaksi uutta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FelisLeo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FelisLeo

Gamereactor
Prince of Persia

Prince of Persia: Sands of Time
Prince of Persia: Warrior Within

Millaisia kokemuksia teillä on näistä kahdesta uudesta pelistä? Luettuani yhden lehden arvostelun kiinnostuin kovasti ja sain sen vaikutelman, että kyseessä olisi jonkinlainen Zeldan ja Ninja Gaidenin ristisiitos.

Olen etsiskellyt Ninja Gaidenia vastaavaa peliä Cubelle, kun tuo Xboxin osto meni puihin rahaongelmien vuoksi.

Onkohan muuten tuo Warrior Within toistaiseksi ainoa K16-peli Cubelle?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Prince of Persia (ne kaksi uutta)

Suomessa ei ole K16:ta. Vain K15. Tosiaankaan kyseessä ei ole mikään ristisiitos, vaan ihan omanlaisensa peli. The Sands of Timen omistan. Siitä mainitsen vain, että se on turhan helppo ja lyhyt ja, että siinä on ihan liikaa taistelua. Warrior Within ei eroa arvostelujen perusteella aikasemmasta paljon mitenkään. Kyllä se ihan ensimmäinen on vieläkin paras.

Hyvinpä olet arvostelut lukenu. Ensinnäkin, mitä nyt olen lukenut, niin peli on pitempi kuin The sands of time. Toisekseen, Pelit lehden ja tiltin mukaan tämä on melko vaikea peli. Niin ja sitten vielä siinä gamespotin arvostelussa difficulty kohdassa luki HARD. Tappelujakin on kuulemma vähemmän, mutta ne kestävät kauemmin johtuen suureksi osaksi juuri tuosta korkeasta vaikeusasteesta. Niitten pitäisi olla vielä monta kertaa nautittavampiakin, kiitos monipuolistuneelle tappelusysteemille. Elikkäs siinä pitäisi olla korjattuna kaikki nuo mistä et tykännyt Sands of timessa plus ulkoasu on muutettu synkemmäksi ja verta roiskuu. Mun mielestä Sands of time oli tosi hyvä. Ainoa mikä häiritsi oli tappeluiden yksipuolisuus joka tässä on korjattuna. Warrior Within pitäisi löytyä kuusen alta 24 päivä.

The Sands of time:sta en tykännyt kovinkaan paljon. Grafiikka ja tunnelma on pelissä ihan onnistuneita ja "esteradat hauskoja, mutta muita hyviä puolia ei olekkaan. Pari yksinkertaista puzzlea, miljoona yksinkertaista tappelua ja kiipeilemistä. Tappeluiden aikana kamera hyppi ahtaissa tilanteissa paikasta toiseen, mikä teki kaikesta sekamelskaa ja johti kuolemaan. Jos joku lyö sinut maahan et voi välttämättä tehdä mitään muuta kuin katsoa kun hahmo hakataan hengiltä, jos vastassa on paljon vihollisia. Tämä teki tappeluista aika ärsyttäviä, koska jokaisesta iskusta prinssi kellahti selälleen.. Kiipeily tilanteissa taas ympäristön hahmottaminen oli monesti aika tuskaista kiinteiden kuvakulmien takia.

Warrior Withinistä ei ole kokemusta.

Tahvo sanoi:
Hyvinpä olet arvostelut lukenu. Ensinnäkin, mitä nyt olen lukenut, niin peli on pitempi kuin The sands of time. Toisekseen, Pelit lehden ja tiltin mukaan tämä on melko vaikea peli. Niin ja sitten vielä siinä gamespotin arvostelussa difficulty kohdassa luki HARD. Tappelujakin on kuulemma vähemmän, mutta ne kestävät kauemmin johtuen suureksi osaksi juuri tuosta korkeasta vaikeusasteesta. Niitten pitäisi olla vielä monta kertaa nautittavampiakin, kiitos monipuolistuneelle tappelusysteemille.
Näin kerrottiin myös Pelit lehdessä.

Sands of time olisi ollut täydellinen peli ilman tappeluita. Tasoloikka osuudet olivat mahtavia ja pidin siitä, että joutui miettimään vähän aikaan, miten lähtee etenemään seuraavaksi. WW sitten lisää taisteluita 100x ja tekee niistä vaikeampia. Minulle SOT aiheutti jo turhautumista siinä matsissa isäukkoa vastaan.

Olen muutenkin käsi taistelupeleissä...

Dodii... Sands of Time tuli postissa tänään (19,75 kuluineen uutena). Katsotaanpa, millainen teos on kyseessä.

FelisLeo sanoi:
Dodii... Sands of Time tuli postissa tänään (19,75 kuluineen uutena). Katsotaanpa, millainen teos on kyseessä.

Sands of Time läpi ja aikaa meni rapia 10:40. Nyt vain odotellaan, että Warrior Within vähän halpenee. :p

Warrior Within läpi. Minusta siinä ei ollut raivostuttavia tasoloikkakohtia tai liian pitkiä tallennusvälejä.

Ylös Bottom