Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prince of Persia: Warrior Within apua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Strife-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Strife-

New Member
Olen jumissa Mechanic Pitissä (past), tehtävänä on Activate the Towers.

Sen jälkeen en keksi minne mennä, kun musta mörkö pistää laitteet pyörimään ja juoksee pois, tapoin ne kaksi punaista demonia ja hyppäsin pylväiden kautta pyörittämään vipua, jonka seurauksena hissi alkoi liikkua ylös ja alas. Hyppäsin hissiin, mutta en millään keksi mitä tehdä. Osaako kukaan auttaa?
 
Vastaus: Prince of Persia: Warrior Within apua

Strife- sanoi:
Olen jumissa Mechanic Pitissä (past), tehtävänä on Activate the Towers.

Sen jälkeen en keksi minne mennä, kun musta mörkö pistää laitteet pyörimään ja juoksee pois, tapoin ne kaksi punaista demonia ja hyppäsin pylväiden kautta pyörittämään vipua, jonka seurauksena hissi alkoi liikkua ylös ja alas. Hyppäsin hissiin, mutta en millään keksi mitä tehdä. Osaako kukaan auttaa?

Samassa paikassa jumissa. Kertokaahan joku ratkaisu :confused:
 
Vastaus: Prince of Persia: Warrior Within apua

Täällä jumissa jo hyvän aikaa-sama paikka mut eteenpäin,clokworks and gears; käytävien seinistä iskeytyy paksuja paaluja,lattial pyörii piikkipylväitä ym ym kun niistä selviää tullaan paikkaan jossa kaksi puna-asua vastassa,kun niistä selvii tulee kolme piikkiotusta seiniltä kimppuun.Mihin siitä sitten kuuluu mennä? Tason,jossa ollaan,reunassa roikkuu verho jota pitkin pääsee alas pikkuselle tasanteelle jossa suljettu ovi,mut ei mihinkään siitä..olen loikkinut joka paikkaan enkä löydä. :mad: Tilassa pyörii "vesirattaita" ja heiluu joku paalun tynkä katosta mut mihinkään en osaa mennä niin että tyypin henki säilyis ja peli vois jatkua. Neuvoja "pliis!!!
Ps. Tässä tilassa siis näkyy edelleen tuo sama paikka vasemmalla (paalut ja edestakaisin kulkeva hissi) jossa edelliset kaverit olivat jumissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Prince of Persia: Warrior Within apua

HALOO!!! Onko täällä ketään?? Olen takonut tuota samaa kohtaa jo "satoja" kertoja enkä kertakaikkiaan osaa edetä , jumissa siis aina vaan samassa paikassa.! Koettakaa nyt kertoa ratkaisu-vai onko tosiaan niin ettei kukaan "muka tiedä :eek:
 
Ylös Bottom