Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prinny: Can I Really Be The Hero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinepeelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

vinepeelo

New Member
Jaa jännä ettei tästä ole vielä ketjua, kuitenkin omasta mielestäni yksi ensi vuoden odotetuimmista PSP-peleistä. Aika kuollut kyllä tämä PSP-puoli muutenkin :-/

No jokatapauksessa trailerin perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselle tasoloikalle ja hyvät tasohyppelyt ovat aina plussaa konsolille kuin konsolille. Itse varmaan ennakkotilaan loppukuusta tämän jostain ulkomailta.

http://www.gametrailers.com/player/43570.html

Odottaako kukaan muu tältä mitään? Euroopan julkaisupäivästä en tiedä mutta jenkeissä ilmeisesti helmikuussa, joten varmaan ainakin videogamesplus.ca toimittaa silloin tätä Suomeenkin asti.

Vastaus: Prinny: Can I Really Be The Hero?

En ole koskaan kuullutkaan.

Traileri oli niin ärsyttävä ja peli näytti niin tavalliseltä roolipeli/tasoloikkapeli-sekotelmalta, etten varmaankaan tule ostamaan.

En ole koskaan kuullutkaan.

peli näytti niin tavalliseltä roolipeli/tasoloikkapeli-sekotelmalta
Miten se voi näyttää varsinaisesti tavalliselta, kun 2d-roolipelitasoloikkasekoitelmia ei ole markkinoilla kuin ehkä tasan 1 kappale. Jäät paljosta paitsi. Tämähän on Disgaean tekijöiden uusin peli ja Disgaeat ovat ainakin mielettömän hyviä pelejä ja mitä nyt on kuullut demo-vaikutelmia, niin ihan hyvin tämäkin on pelittänyt.

Muutenkin, traileri oli tietyllä tapaa tahallaan ärsyttävä, sellaisiksi nuo hahmot on ihan tarkoituksella kirjoitettu. Ei kait sitten uppoa niihin, jotka eivät ole Disgaea-sarjan pelejä pelanneet ja siten tutustuneet esmes tämänkin pelin nimikkosankari-Prinnyihin.

Dood.

Traileri oli niin ärsyttävä ja peli näytti niin tavalliseltä roolipeli/tasoloikkapeli-sekotelmalta, etten varmaankaan tule ostamaan.

Traileri on suunnattu vanhoille Nippon Ichi/Atlus-faneille, mutta itse peli vaikuttaa hyvältä. Veikkaisin, että itse pelin aikana ei paljoa tarvitse kuunnella trailerin tyyliä, jos ollenkaan.

Prinnyt. Disgaea-pelien parhaimmistoa. Huumori ainakin on ilmeisesti tallella.. :D
Ei haittais jos tulis joku päivä PSN:ään.

Miten se voi näyttää varsinaisesti tavalliselta, kun 2d-roolipelitasoloikkasekoitelmia ei ole markkinoilla kuin ehkä tasan 1 kappale. Jäät paljosta paitsi. Tämähän on Disgaean tekijöiden uusin peli ja Disgaeat ovat ainakin mielettömän hyviä pelejä ja mitä nyt on kuullut demo-vaikutelmia, niin ihan hyvin tämäkin on pelittänyt.

Muutenkin, traileri oli tietyllä tapaa tahallaan ärsyttävä, sellaisiksi nuo hahmot on ihan tarkoituksella kirjoitettu. Ei kait sitten uppoa niihin, jotka eivät ole Disgaea-sarjan pelejä pelanneet ja siten tutustuneet esmes tämänkin pelin nimikkosankari-Prinnyihin.

Dood.
Ei ole ikinä mitkään roolipelit, eikä sen takia myöskään Disgeat, kiinnostaneet, joten ei kiinnosta tämäkään.

Tasoloikat on ihan hyviä, mutta roolipelit eivät vain sovi mulle.

Ompas varsin laadukas tekele. Olen edennyt vasta muutamia kenttiä, mutta peli vaikuttaa todella pätevältä. Prinny on Disgaea maailmasta irrotettu tasohyppely, joka maistuu vanhalle platform-fanille. Dialogi on taattua Disgaea laatua. Jos siitä pitää niin tästä ei voi olla pitämättä. Peli vaikuttaa aika haastavalta ja perinteiset pudotukset kuolemaan on mukana - totta kai X). Tämä on kuin rankasti päivitetty versio klassisesta MD- tai SNES-platformista. Ja se on siis vain plussaa mielestäni.

Peliä ei kai ole julkaistu EUssa, mutta onneksi PSP on alue vapaa.

Peliä ei kai ole julkaistu EUssa, mutta onneksi PSP on alue vapaa.

Joo eikä taida olla EU-julkaisua edes tulossa :-(

Ensi viikolla lähtee tilaukseen, ei ole rahatilanteen takia kerennyt vielä tilata. Ei malttaisi odottaa mutta minkäs teet, toivottavasti videogamesplus toimittaa yhtä nopeasti kuin viimeksi :-)

Noniin nyt on tilattu tuo premium-setti jossa tulee ekslusiivi Penny Arcade-sarjis ja pelin soundtrack mukana. Noin 36 euroa tuli hinnaksi posteineen videogamesplussasta. Toivottavasti saapuu ensi viikolla :-)

Tässähän on DLC:nä kai jotain ilmaisia (?) lisäkenttiä sun muuta, pystyykö PSP:lle tekemään jenkkistoreen tilin ja lataamaan ne sitä kautta ilman mitään ongelmia? PS3:lla kai eri tilien käyttäminen onnistuu ilman ongelmia mutta ei tietoa miten on PSP:n kanssa :-|

Sama kombon minäkin hankin.

DLC:tä USAaan ei ole vielä julkaistu. Japanissa lisäkenttiä on ilmeisesti yksi ja pari on vielä tulossa. Toivottavasti nuo jenkkiDLC:t saa jotenkin itselleenkin on nimittäin niin hyvä peli.

Pääsin pelin läpi ja peukalo on niiiin hellänä :p Läpäisyn jälkeen on vielä unlockattavaa vaikka kuinka ja kenttiä on hauskaa pelata muutenkin uudelleen, kun vihulaisten kanssa pärjää paremmin. Täytyy vain ihmetellä miksei tätäkään, Jeannen lisäksi, julkaista EUssa. Moni pelaaja jää paitsi PSPn parhaimpiin kuuluvista peleistä IMO.

Jaahas eurojulkaisu vissiin tulossa kuitenkin?

Copy & paste gaffista nimimerkiltä Kurisaki Ichigo:
Heh, NIS Europe looks like its picking up Prinny for a hopefully rather soon release

http://usk.de/
Prinny: Can I really Be the Hero?
Freigegeben ab 6 Jahren gemäß § 14 JuSchG Publisher: NIS Europe Inc.
Altersfreigabe: Freigegeben ab 6 Jahren gemäß § 14 JuSchG
Prüfdatum: 03.03.2009

Rated for the germans, like Ar Tonelico 2. Not properly announced like Mana Khemia PS2-PSP but it should be a good confirmation.

Tiedän et tää on tyhmä kysymys mutta pystynkö mitenkään tilaamaan http://www.rosenqueen.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=291
tuota pakettia jostain jossa ei tarttis Visaa tai jotain muut korttii? Ku luulen et kun/jos tää Prinny peli tulee euroopaan nii siit ei varmaan tuu mitään tämmöst hienoo lisuke pakettii, ja oon sen verta omistushaluinen ku on kysymys Disgaea peleistä.

Tuota pakettia tuskin saa muualta kuin tuolta, ja vaihtoehdot on paypal tai kortti.. Postikulut voi olla myös aika huikeat jos tuolta tilaa. Paypaliin ainakin käy visa electron jos itse varsinainen kauppa ei syystä tai toisesta electronia huoli. Eli olen melko varma että vähintään sen electronin tarvitset jos tuon paketin meinasit tilata :-/

Juuh niimpä vähä arvelinki, no ei kai sit mittään voi ku venttaa jos se tulee eurooppaan. Ois vaan ollu kiva saada tota krääsää lisukkeena, mut ei maha mittään. Ja nii ois ollu kyl huikeen suuret postikulut ton takii.

Parit kentät nyt vetänyt läpi tuossa ja onpa kyllä mahtava peli! Eka kenttä pomoineen meni aika helposti mutta toisessa kuolinkin sitten jo 18 kertaa pomotappelussa.. Huomaa kyllä ettei ole tämän tyylisiä pelejä tullut lähiaikoina pelattua kovin paljoa :-D Ja pelaan vielä sillä helpommalla vaikeustasolla, jossa saa ottaa 3 iskua vastaan ennenkuin kuolee, ei hitto tuolla vaikealla tulisi yhtään mitään vielä kun yhdestä osumasta kuolisi :-P

Kaikenkaikkiaan aivan loistava peli ja suosittelen kyllä hankkimaan tämän jos tasohyppelyistä pitää, viimeistään silloin jos eurojulkaisu tulee.

Juu vedin tossa pelin just läpi ja alotin Asagi moodin. Mutta kyllä tekis mieli saada näin mahtavasta pelistä oma kopio hyllyyn. Toivottavasti julkaisu tulee tämän vuoden puolella. Siis aivan mahtava peli! Luo kivan ärsytyksen, kun on välillä niin pirun vaikee, varsinkin kun vedät Magma Fortressii. Teki pahaa l***** tämä. Täytyy vain odottaa tämän ja Disgaea 2 Portablen julkaisua täällä suomessa.

EDIT: Nii joo jos ootte kiinnostunu nii tos on Disgaea 2 Portablen trailer. http://www.youtube.com/watch?v=FH-UAjfO6bQ

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko kukaan muu vielä ladannut Flonnea ja Maronaa?

Itse latasin kummatkin. Flonne on helppo leveli, mutta itse Flonnea en ole vielä päihittänyt. Marona on levelinä paljon vaikeampi, enkä ole edes päässyt vielä taisteluun Maronaa vastaan. En ole vielä kovin kauaa pelaillut ja edellisestä pelikerrasta on jo aikaa, joten tuntuma on hieman hakusessa.

DLC:t vaikuttaa hintaansa nähden ok-paloilta. Tosin kentät ovat aika karuja. Jos ei ole kovasti Prinnystä innostunut niin näistä ei varmasti ole iloa.

Marona ja Flonne päihitetty. Hyvin olivat keksineet taas jotain uutta pomojen taistelumekaniikkaan. Flonne ei niin kekseliäs, mutta Marona oli varsin vinkeä. Kumpikaan ei onneksi ole insanevaikea. Mulla oli käytössä se perusvaikeustaso.

Maronan kenttä ei ollutkaan niin karu kuin alkujaan tuntui. Pitäisi pelailla peruspelistä vielä päivänaikoja auki ties kuinka moneen tasoon.

Ylös Bottom