Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Watto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse kysyin asiaa joltain suomen Nintendo-hemmolta. Hän ei ainakaan osannut asiaan vastata. Itse kyllä haluaisin paremman futiksen kun ISS2, joka vähän enemmän pelatessa alkaa vähitellen ärsyttää yhä enemmän..

Winning Eleven sarja kääntyy GameCubelle, joten PES2 tulee noin... 95% varmuudella cubelle myöskin. Se kun on SAMA PELI. Eri liigalla tosin, nimet vaihtoon sano.

Tässä juttu samasta aiheesta yhdeltä PES2 foorumilta:

Doesn't seem like it's going to happen. Take a look at
http://www.eurogamer.net/news.php?id=20923

I quote:

"Cube fans hoping to receive Winning Eleven 6 will actually be disappointed. Although the report indicated a Cube version of WE was planned, it is not the same game as Pro Evolution Soccer. In fact, this is a strategic rebranding of ISS2 to encourage interest."

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chavy Chaz
Cube fans hoping to receive Winning Eleven 6 will actually be disappointed. Although the report indicated a Cube version of WE was planned, it is not the same game as Pro Evolution Soccer. In fact, this is a strategic rebranding of ISS2 to encourage interest."

Todella paska juttu itse asiassa ja varmasti on surullinen uutinen hyvin monelle. itse voi kyllä mielelläni ostaa PES2:n myös PlayStation 2:lle, mutta..

- Esa

Ylös Bottom