Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2002 ilmestyspäivä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Batou

New Member
Niin milloinkohan tämä peli ilmestyy Euroopassa? Gamespotin sivulla mainitaan Japanin julkaisukuukaudeksi helmikuu.

Linkki
 
Pro Evolution Soccer eli PS2:lta tuttu peli ei ole tulossa GameCubelle, vaan Cubelle on tulossa Konamin toinen futispeli ISS2 (PES ja ISS eivät siis ole samoja pelejä), joka ilmestyy koneen julkaisun yhteydessä.

Useat sivut, kuten NintendoFIN ennen, ovat erehtyneet, että Konami olisi tuomassa juuri PES:iä GC:lle, mutta ISS2 on oikea Cubelle tuleva peli.

- Esa
 
Harmi :(. Pro Evolution Socceria on tullut kokeiltua ja vaikutti todella hyvältä. ISS:stä ei ole sen sijaan mitään kokemusta, joten saapa nähdä onko se hyvä. Lähestyvien MM-kisojen alla alkaa nimittäin jalkapallo kuume nousta. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Ikävää, jos tulee ISS eikä PES. Mulla oli tuo PS2:n ISS, joka lyhyesti sanottuna imee vrt. PES.

Olen pelannut itse ton PS2:lle julkaistua ISS-peliä demon muodossa ja se on kieltämättä todella huonoa jälkeä verrattuna Pro Evolution Socceriin.

Mutta nyt täytyy muistaa, että ISS2:ta tekee PSOnella ISS-pelejä tehnyt tekijätiimi ja käsittääkseni PSX:llä nämä ISS-pelit olivat todella laadukkaita tekeleitä.

Itse taidan hankkia ISS2:n Cuben julkaisussa.

- Esa
 
Itse olen Iss:ää pelannut N64:sella ja täytyy sanoa että se on mainio fudispeli jos tiimi on sama joka on työstänyt N64:sen version niin saattaapi olla mainio tekele tulossa itsekkin aattelin tuon pelin siinä vähän myöhemmällä ajalla ostaa kun lompakko rupeaa näyttää koneen ilmestymisen jälkeen aika tyhjältä.
 
PSXn ISS Pro 98 (omistan sen; mukana tuli MGS demo) on tehnyt KCET. PS2n ISS pelin on tehnyt KCEO. PESn alkuperäinen nimi piti olla ISS Pro Evolution 3, mutta KCEO vaati itselleen oikeudet ISS nimimerkkiin. Joten ainoat pelit jotka KCET on tehnyt PSX ovat ISS Pro ja ISS Pro 98. Loput ISS pelit (myös nintendon) on tehnyt KCEO. Joten tulevat ISS versiot eivät ainakaan PSXn ISS pelien veroisa tule olemaan.
 
Itsekkin jo innostuin, että PES tulee cubelle mutta Esa palautti minut maanpinnalle. En ole peliä pelannut, mutta se vaikuttaa erinomaiselta vaikka lisenssin puuttuminen harmittaa. No ei auta kun toivoa että ISS 2 on parempi tai yhtä hyvä, sillä olisi mukava saada jotain muuta kuin EA:n hirvittävää Fifa-sarjaa. Olisi mukava taas päästä rankaisemaan Argentiinaa Englannin tiputtamisesta 98-kisoissa.
 
PES=kaikkien aikojen paras peli

PES on sellainen peli, jonka takia en hevillä luovu PlayStation Kakkosestani.
Olen pelannut sitä yli kolme kuukautta joka päivä, eikä kyllästytä vieläkään tippaakaan.

Olen kuullut jotain huhua että PES2 (=Winning Eleven 6) tulisi Xboxille, mutta jos ei tule, en vaihda konsolia siihenkään suuntaan.
Xboxin ostaisin, kunhan saisin varmistuksen, että joku PES tulisi sille.
GameCube vaikuttaa kaikin puolin mielenkiintoiselta laitteelta, mutta siinä ei ole esim. DVD-elokuvien katselumahdollisuutta.
Tällä hetkellä minulla ei ole kuitenkaan halua sijoittaa kaikkia rahojani peleihin ja pelikoneisiin tai erilliseen DVD-soittimeen.

"Tyydyn" siis toistaiseksi PS2:een ja pelkästään Pro Evolution Soccerin vuoksi.
 
Re: PES=kaikkien aikojen paras peli

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
GameCube vaikuttaa kaikin puolin mielenkiintoiselta laitteelta, mutta siinä ei ole esim. DVD-elokuvien katselumahdollisuutta.
Tällä hetkellä minulla ei ole kuitenkaan halua sijoittaa kaikkia rahojani peleihin ja pelikoneisiin tai erilliseen DVD-soittimeen.

"Tyydyn" siis toistaiseksi PS2:een ja pelkästään Pro Evolution Soccerin vuoksi.

Kysymys kuitenkin kuuluu, että jos omistat PS2:en (jossa on DVD-elokuvien katselumahdollisuus), niin miksi ihmeessä et osta GameCubea vaikka se kiinnostaisi (ja siinä ei ole DVD-leffojen katselumahdollisuutta)?

Käsittääkseni voit katsella DVD-leffat PS2:lla?

- Esa
 
N64:n ISS pro 98 on kyllä paras jalkapallo peli, mitä itse olen pelannut. PESiä en ole pelannut, mutta kovasti tekisi kyllä mieli. Itse kuitenkin ostan tuon ISS 2:n heti kun ilmestyisi.

Itse kyllä huomasin, että N64:n ISS oli enemmän minun makuuni kuin Pleikkarin ISS. Nehän olivatkin täysin erilaisia pelejä.

Sellaista. :)
Ea:n Fifa sarjaan en koske kepilläkään.
 
Re: Re: PES=kaikkien aikojen paras peli

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi


Kysymys kuitenkin kuuluu, että jos omistat PS2:en (jossa on DVD-elokuvien katselumahdollisuus), niin miksi ihmeessä et osta GameCubea vaikka se kiinnostaisi (ja siinä ei ole DVD-leffojen katselumahdollisuutta)?

Käsittääkseni voit katsella DVD-leffat PS2:lla?

- Esa

Kuten sanoin, en halua sijoittaa kaikkia rahojani peleihin.
GC:n kuitenkin ostan ennen pitkää, koska se on niin halpa ja ohjain on loistava, mitä nyt olen kuullut. Pelejäkin ilmestyy muutamia mielenkiintoisia, varsinkin Raren tuotokset kiinnostavat lähes poikkeuksetta. Nekään eivät kuitenkaan ole yhtä pitkä-ikäisiä kuin PES.
PES:issä pitäisi olla elinikäinen takuu :D "Jos kyllästyt ennen kuolemaasi, saat rahasi takaisin!"
 
Ylös Bottom