Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 5 online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

illu

New Member
Pistetään ketju pystyyn tänne online-puolellekin. Aiemmissa osissa Master League on vienyt kaksinpelin ohessa eniten aikaa, mutta tässä uusimmassa osassa olen ainakin tähän asti pelannut vain ja ainoastaan verkossa.

Yksittäisistä asioista ensimmäisenä tulee mieleen se "Disconnects" siellä jokaisen statseissa. Todella hyvä juttu, näkee heti kenellä on heikko yhteys tai lyhyt pinna. :) Toki ei ollut kivaa huomata saaneensa merkintää sinne kun oikeasti tuli äkillistä menoa ja pleikkari oli sammutettava, mutta minkäs teet kun ei ole muutakaan keinoa lähteä kesken ottelun pois. Toisaalta se on nimenomaan positiivinen juttu että ottelut on pelattava loppuun asti, muissa peleissä on ihan liikaa niitä tyyppejä ketkä lopettavat kun tappio uhkaa. (Tässä se tappio vieläpä jää sinne tilastoihin vaikka kuinka lopettaisi kesken.)

Kaiken kaikkiaan nettipeli on erittäin hyvin toteutettu, lagia on ollut vain jotain espanjalaisia ja italialaisia vastaan pelatessa. Itse viihdynkin aina joko Saksan, Ranskan tai Englannin servereillä.

Sen pidemmittä puheitta, huudelkaa jos haluatte ottaa matsia suomalaisten kesken. Minä pelaan verkossa nimellä Lingoon.


**EDIT**

Laitetaas tähän noita nickejä, löytyy sitten helpommin suomalaiset:

El_Duderino
Ile69-fin
JoeCoolio
Kanis
.Karma.
Keimo
Las
Lingoon
mandu
Pihliz
samu_
Suola
Tuomas
Vicenzo
Vital
ZakkFIN77


Modet saa sitten ja editoida jos en minä ehdi tai jaksa. Tai varmaan paras että kuka tahansa vaan pistää päivitettyä listaa johonkin päin ketjua jos siltä tuntuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Järjestettyjä online-tapahtumia ja ladder osoitteessa http://pes5.eu.gamebattles.com/

Sori kun hyökkään ketjuun, tiedote vaan jos tällaiseen toimintaan joillain kiinnostusta :)

Itse en ole peliä ainakaan vielä hankkinut, tiedä kerkeäisikö pelata.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Joo, tarkoitus oli osallistua siihen teidän avausturnaukseen. Paikat kuitenkin meni (yllätys, yllätys) niin nopeasti että pitää odotella seuraavaa.

TSFP opetti sen, ettei tällä hetkellä ole aikaa tai kiinnostusta järjestellä ladderin matseja, joten turnaukset riittää mulle. Niitä taas on sen verran harvoin, että pitää tyytyä pelailemaan randomilla tai sitten tätä kautta sovittuja matseja.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Joo oli aika selvää ettei tohon kerkiä kun perjantaina on menoa. No varmasti tulee lisää noita turnauksia. Ja voishan näin suomalaistenkin kesken pitää jotain turneeta?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Totta. Vaikka 4, 8 tai 16 ilmoittautumista tänne foorumille, niin saadaan heti kyhättyä single elimination -kaavio. Ja tuollaisia pikkuturnajaisia voisi pitää suht usein, eikä turha byrokratia olisi varmaan ongelma "tuttujen" kesken pelatessa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Mulel käy jos jotain turnausta joskus.. Täytyy kyl vähän treenata ku vimmeks PES3:n aikoihin tullu enemmän pelattua. Netissä nimimerkillä ZakkFIN77
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Täytyy sanoo et joku brasilia filtteri pitäs saaha onlinee. Tai ainaki että ei vois valita pelataako seuroilla vai mailla. Muuten kieltämättä ihan jees, eipä oo ku onlinessä tultu pelailtua. Niin ja pelaan nickillä mandu. Ja kavereiden kesken Litillä. (päällikkö :P) Kaksinpeli on kans hauskaa, ainut vaa, että menee hermot ku ikinä muista painaa starttia silloin ku pitäis.

Turnausta kehiin, miä oon mukan.

Edit: Ainiin. Jos tekis vaikka ihan sivuston siitä turnauksesta, ni sitäkin voisin rupemaan väsäämään, en toki yksin.

Ja meniskö turhaks hullutteluks järjestää vaikka ihan "herkkusieniliiga"? Pelejä kuitenkin suht harvakseltaan, kaikilla pelaajilla eri jengi. Alussa lohkot, ja loppuun pleijarit.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Juups kyllähän semmonen turnee olis ihan hieno juttu. Niin ja pelailen nimellä Suola.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Jees mä oisin kans mukana KonsoliFIN-liigassa. Pelailen nimimerkillä Pihliz.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Juu turnaus kuulostais mielenkiintoselta. Pelaan pelinimellä El_Duderino.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Voishan tuota turnaukseen osallistua, vaikken mikään pro olekkaan :P Pelaan nimellä Tuomas85
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

juh, mä olen myös messissä. Nick on samu_. Saa muutenkin tulla haastamaan jos tuolla törmäillään. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Enää kolme nimeä niin voitaisiin vaikka pitää kokeeksi oma "opening tournament" tjsp.

16 -> 8 -> 4 -> 2 -> 1

...eli 4 kierrosta. Korkeintaan neljää tyyppiä vastaan tulisi pelattua, joten ei olisi paha homma sopia niistä matseista (joko täällä tai sitten asialle omistetulla nettisivulla). Joku liigakin olisi oikein mainio, mutta käytännön kannalta olisi helpompi pitää lyhyempiä skaboja tietyin väliajoin. Silloin kenenkään ei tarvitsisi sitoa itseään pelaamiseen jos ei ole aikaa.

Itsekään en mikään pro ole, mutta tietty leikkimielinen kisafiilis suomalaisten kesken toisi lisämakua virtuaalifutaamiseen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 online

Turnauksiin olisi myös kiva asettaa erilaisia teemoja, esim. maajoukkueet, Valioliiga, Serie A jne. Erityisen mielenkiintoista olisi pakollinen pitäytyminen samassa joukkueessa alusta loppuun.
 
Ylös Bottom