Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Profiiliongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FinnPeak
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FinnPeak

New Member
Moron,

Koistinen kikkailee, ja profiili meni sekaisin. Jos joku jaksais jeesiä, olisin kiitollinen. Apua en searchillakaan löytänyt....

Eli tapahtui seuraavaa. Tässä pari päivää olen laitetta käyttäny. Nyt sitten valitsin, vahingossa, laitteelta tuon "Initial setupin". Samalla olin kirjautuneena profiilillani, jolle on luotu Live-tunnukset.

Nyt sitten jostain syystä tuo Live-profiilini ei ole enää valittavissa. Konsolin mukaan se pitäisi palauttaa Xbox livestä. Olen tätä koittanutkin jo monen kertaa, eilen illalla ja tänään aamulla. Joka kerta hommaa tyssää ilmoitukseen "Xbox Live signup currently unavailable". Kuinkahan kauan tuota pitää odottaa, että sisään pääsee ja profiilin saa takaisin? Ja mistä ylipäätään johtuu, että profiilini "katosi" Xboxilta?

Vielä muutama kysymys; voiko kotiverkon yli siirrellä dataa (esim. musiikki) Xboxille ja pois, vai toimiiko homma vain streamilla?

Voiko offline profileja tuhota?

Vastaus: Profiiliongelmia

FinnPeak sanoi:
Moron,
Nyt sitten jostain syystä tuo Live-profiilini ei ole enää valittavissa. Konsolin mukaan se pitäisi palauttaa Xbox livestä. Olen tätä koittanutkin jo monen kertaa, eilen illalla ja tänään aamulla. Joka kerta hommaa tyssää ilmoitukseen "Xbox Live signup currently unavailable". Kuinkahan kauan tuota pitää odottaa, että sisään pääsee ja profiilin saa takaisin? Ja mistä ylipäätään johtuu, että profiilini "katosi" Xboxilta?

En osaa vastata tuohon kysymykseesi, että minkä vuoksi profiilisi katosi kun en tunne tuota initial setupin toimintaa tarkemmin. Ainakin ko. toiminnon aikana voi luoda profiilin tai palauttaa vanhan kait se sitten pyyhkii levyltä vanhat profiilitiedot pois.. tiedä häntä... tuossa kuitenkin linkki jossa opastettu initial setupin tekemiseen:

http://tech.yahoo.com/gd/setting-up-your-xbox-before-playing/153067

Itselläni oli jokin aika sitten ongelmia recover gamertag toiminnon kanssa ja siinä tuli tuo sama virheilmoitus kuin sinulla. Silloin oli kyseessä se, että Halo3 oli juuri julkaistu ja verkko vain oli yksinkertaisesti niin tukossa, että signup palvelu ei vastannut kyllin nopeasti ja siitä aiheutui tuo virhe. Olisiko kyseessä tällä kertaa COD4:n julkistus?

Omassa tapauksessani ei auttanut muu kuin odotella ja yrittää uudelleen. Siinä kesti pari päivää ennen kuin sain profiilin palautettua. Useasti se aloitti ensin lataamaan profiilia verkosta mutta homma meni poikki kun vähän yli puolet oli ladattuna... oli hieman kypsää naputella niitä salasanoja ja emaileja tuolla vakio-ohjaimella.

... meni vielä niin, että soitin käyttötukeen ja samalla kun valitin niille ongelmasta niin se profiilin palautus meni läpi, että ihan muuten vaan tässä soittelin, ei tässä mitään ongelmaa ollutkaan:o

Vastaus: Profiiliongelmia

Kiitti vastauksesta... joo, itseasiassa tuo onnistui mullakin itsestään kun nyt uudestaan veivaili. Senverran kuitenkin kesti että ehdin hädissään kysellä asiaa eri foorumeilta;)

Noh, onpahan tiedoksi muillekin.

Ylös Bottom