Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Cars Sarja Kausi 1

F1masa

New Member
Pelin julkaisuun reilu viikko niin voitais alkaa suunnitella jotain sarjaa tälle pelille jos vaan innokaita löytyy tarpeeksi.
16 Pelaajaahan voi olla samaan aikaan kisassa, jos tulee enemmän kuin 16 niin voidaan sopia että ajetaanko 2 eri sarjaa vai että osa on varakuskeja.
Autoja saa ehdotella tänne niin päätetään yhdessä minkälaisilla autoilla ja säännöillä ajetaan. Omia ehdotuksia saa laittaa tänne.

Ilmoittautumiset viestillä tähän ketjuun.


Ilmoittautuneet:

f1-masa
hiphei_finland
oskarikful
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Olen alustavasti varalla, koska jos aikataulut ei sovi tai on pulaa kuskeista.
Todennäköisesti porukka myös hyppää samoin tein onlineen ja itse aion nauttia offlinesta hetken (=viikko, kuukausi ?) joten en ota sitten muilta pois mahdollista kisapaikkaa.:)
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Itekki vois olla mukana, ja omasta mielestäni parhaimpia autoja ois jotkut vähän tehottomammat joilla saataisiin tiukkoja ja hyviä vääntöjä aikaseks.
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Itekki vois olla mukana, ja omasta mielestäni parhaimpia autoja ois jotkut vähän tehottomammat joilla saataisiin tiukkoja ja hyviä vääntöjä aikaseks.

Myös sellainen olisi mielessä, että voisikohan nämä sarjat tehdä ajoluokittain esimerkiksi Formula 1 ja Touring Cars. Olisi kiinnostusta tuonne Formula puolelle. En vielä laita osallistumista, vaan kerään ensin tuntumaa ja sitten mukaan. Toki esimerkiksi sparrikisoihin osallistun mielellään.
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Varoituksen sanana sitten että autopeleissä olen aika newbie, vain Driveclubia on vähän tullut pelailtua, ja pelaan pädillä.
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Olen alustavasti varalla, koska jos aikataulut ei sovi tai on pulaa kuskeista.
Todennäköisesti porukka myös hyppää samoin tein onlineen ja itse aion nauttia offlinesta hetken (=viikko, kuukausi ?) joten en ota sitten muilta pois mahdollista kisapaikkaa.:)
Mukaan vain! Itekin ajelen kyl offlinessa,mut ajattelin käydä tutustumassa myös onlinee alkuvaihees.:)

Itekki vois olla mukana, ja omasta mielestäni parhaimpia autoja ois jotkut vähän tehottomammat joilla saataisiin tiukkoja ja hyviä vääntöjä aikaseks.
Samaa mieltä.Ainakin näin alux ehdottaisin bemun m3 e30 tai kossusierra tms.
Tulevaisuudessa tulen itsekkin ehkä järjestämään kisoja/sarjoja "tavis" autoilla jos tää peli ei oo aivan susi.:)
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

En varmaan jaksa sarjoihin osallistua ainakaan kesällä, mutta jotain kisailtoja voisi pidellä. Itse ainakin voin jotain järjestää. Saa vähän enemmän vaihtelua kaluston ja kisojen suhteen sekä aikataulutus kesällä on vähän helpompi näin.
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

En varmaan jaksa sarjoihin osallistua ainakaan kesällä, mutta jotain kisailtoja voisi pidellä. Itse ainakin voin jotain järjestää. Saa vähän enemmän vaihtelua kaluston ja kisojen suhteen sekä aikataulutus kesällä on vähän helpompi näin.

Itekin (jos) järjestän sarjoja,ni aikasintaan loppusyksystä. Ja katson mitä kisoja ja sarjoja on tääl ja varikkosuoralla tarjolla. On helpompaa mennä valmiiseen pöytään.:)
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Itseä kiinnostais pikkuformulat tai Renault clio sarja, tai joku wtcc tasoisilla autoilla ajelu. Toki täytyisi kisat olla tarpeeksi myöhään arkena (21-22 esim). Eli en viitsi ilmoittautua ennen kuin tietää et moiset on toteutumassa.
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Itse olen mukana! Ajelen kyl eka viikon-2 offlines sitten vois ajella kunnon kautta
Psn: pertsa420
Rattina vaan thrustmaster t100 mut kyl se aina padin voittaa!
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Nyt kun Project Cars sekä PS4 yllättäen tukevat vanhaa rattiani (Fanatec Porsche 911 Turbo S), tilasin itsekin pelin. Kiinnostusta olis kanssa liittyä tähän. Vähän harjoittelua ensin offlinessä.
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Ilmottautuneet:

f1-masa
hiphei_finland
oskarikful
Jallmari
Anttehoo
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Ootteko jo päättäny mitä sarjaa tässä aiotaan vetää, niin tietää ilmottautuuko ite.

Renault clio
GT4
GT3 (varauksin)
Formula rookie
Formula gulf

Tossa ne sarjat jotka itseä kiinnostais
 
Vastaus: Project Cars Sarja Kausi 1

Kiinnostusta olisi, pitäisi vain tietää mikä autoluokka ynnä muut asetukset.

GT3 olisi muuten hyvä mutta project carsin törmäysfysiikat on vähän oudot, autot liimautuu toisiinsa hetkeksi ja pienikin kosketus aiheuttaa ulosajoja.
 
Ylös Bottom