Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Projekti Demokratia osa III: Heinäkuun veijari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unreal-Hawk

New Member
Tässä kuussa äänestettäviä on neljä (4) ja aikaa äänestää on kuukausi (31 päivää).

HUOM! Ketään ei saa lahjoa, uhkailla, vaatia tai muulla tavalla painostaa äänestämään, mikäli on ko. kuussa ehdolla. Usean käyttäjänimen avulla äänestämistä tai muuta vilpillistä ei myöskään kannata yrittää, sillä huijausyritykset jäävät ylläpidon haaviin ennemmin tai myöhemmin, jälkiseurausten kera.

Onnea matkaan ehdokkaille.

Mites mun nimi on tänne eksyny!? Oon ihan sanaton... :)

Kiitos! ...oon otettu vaikken voittaiskaa.

(kiva yllätys näin lomaviikon lopuksi;) )

Ruutanakin päässyt meidän "eliittien" joukkoihin. :) Kova oli taisto siinä 12-12 vaiheessa minun ja Juho123:n välillä, mutta taitaa tämänkin kuukauden voitto mennä sellaiselle, joka on odottanut voittoaansa kauemmin (lue = ollut finaalissa useammin).

Toisaalta kuukausi on vasta puolessa välissä, ja mitä tahansa voi vielä tapahtua.

[edit] Minustahan tulee selvästi seuraavien eduskunta/presidentti -vaalien juontaja. :) "Ai ai, pahalta näyttää, Esko johtaa kahdella äänellä"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane

Toisaalta kuukausi on vasta puolessa välissä, ja mitä tahansa voi vielä tapahtua.

Niin. Monet äänestävät vasta viimeisinä päivinä, joten ei kannata missään vaiheessa olla varma voitostaan.

Taitaa tässä kuussa tulla tasaisin skaba tähän mennessä. :)

Ääni meni Juho123:lle, aika tasasta nyt on vaan kolmen äänen ero, hui. Katselin tuossa sitä pakettia missä sen pelin sinulta sain niin siinä lukee Jani vaikka nimi on Joni :) Mutta eipä tuo mittään haittaa, enkä edes tajunnut sitä heti :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Katselin tuossa sitä pakettia missä sen pelin sinulta sain niin siinä lukee Jani vaikka nimi on Joni :) Mutta eipä tuo mittään haittaa, enkä edes tajunnut sitä heti :)

Juuh, mun moka. :) Huomasin itsekin mokani, kun olin jo vienyt pelin postiin. Noh, sellaista sattuu ja onneksi ei ollut niin iso moka, että olisi mennyt väärään osoitteeseen.

BBS:n päivitys sai minut unohtamaan tämän täysin - Syytetään muita aina kun mahdollista :)

Voittajaksi selvisi Juho123, onneksi olkoon. Otan yhteyttä asiaa koskien.

Tällä kertaa kisassa kuka tahansa voi voittaa. Palkinto ja kysymys julkistetaan illalla.

Ylös Bottom