Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Provinssirock 2002

Käly

New Member
Nyt sitten alkoi lähtölaskenta.

Ensimmäiset ulkomaiset artistit on ilmoitettu ja nehän ovat:

Rammstein
Kaivanneeko esittelyjä? Mannaa varsinkin minulla, koska jäähallin keikka jäi väliin. Ja kaikki huutaa äitiä kuorossa.

Bob Log III
Tämä jo sitten luultavammin tarvitsee esittelyä. Pumppu koostuu tasan yhdestä kypärä- naamaripäisestä äijästä, joka soittaa kaikkia soittimia, joita on jonkinmoinen läjä. Äänensä hän ajaa puhelimen kuulokkeesta rakennetun mikin kautta. Mitä itse olen kuullut miehen tuotantoa, on luvassa todella hillitöntä menoa. Todella nopeatempoista ja hektistä pomputusbluesia sanoisin. Joku valistuneempi voi jatkaa.

Ja faktaa:
Provinssirock 2002 - 14-16.6. Seinäjoella. Liput tulevat myyntiin maaliskuun alussa, ja uusia artisteja tullaan ilmoittamaan jatkossa kiihtyvään tahtiin.
Nähdään siellä.
 
OH MY GOD!!! RAMMSTEIN!!!
Milloin tämä festari pidetään? Sanokaa nyt ihmeessä että kesäkuussa, koska heinäkuussa pitää lähteä inttiin. En kestä, jos tämä keikka jää väliin!
Jäähallin keikka oli jo taivas, tämä festarikeikka on sitten seitsemäs taivas :).

EDIT: Huh huh... olin niin innoissani, etten edes ehtinyt lukea tuota viestiä loppuun. Onneksi pääsen paikan päälle! Paljon kavereita messiin ja menoksi!!
Harmi vaan, että kauppiksen pääsykoe on 18.6... No, siinä jää viime hetken paniikkilukemiset sitten väliin. :D Nyt alkaa kuukausien, viikkojen, päivien ja tuntien laskeminen!
 
Intti edessä minullakin, joten Provinssirock jää oikeastaan ainoksi fiksuksi festarivaihtoehdoksi.

No eipä sitä olisikaan kuin yksiin festareihin kesässä varaa, ja Provinssissa on aina isoimmat ulkomaiset nimetkin.
Nyt vain jännäämään joskopa vaikka S.O.A.D.:kin buukattaisiin tänne pohjolaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly
Intti edessä minullakin, joten Provinssirock jää oikeastaan ainoksi fiksuksi festarivaihtoehdoksi.

No eipä sitä olisikaan kuin yksiin festareihin kesässä varaa, ja Provinssissa on aina isoimmat ulkomaiset nimetkin.
Nyt vain jännäämään joskopa vaikka S.O.A.D.:kin buukattaisiin tänne pohjolaan.

Mikä siinä SOAD:ssä nyt niin viehättää? Kaikki on kehunu hirveesti! Kuulin yhden biisin ENKÄ halua kuulla enenpää:)
Valaise minua!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Mikä siinä SOAD:ssä nyt niin viehättää? Kaikki on kehunu hirveesti! Kuulin yhden biisin ENKÄ halua kuulla enenpää:)
Valaise minua!

No toisethan tykkää äidistä ja toiset mummosta, joten voi olla hyvinkin mahdollista ettet missään nimessä pitäisi SOADista, mutta...
Minua bändissä viehättää sen omaperäisyys verrattuna muihin ns. pipometallin edustajiin. (Tässä on nyt turha ruveta tappelemaan mikä on tätä nu-metalia ja mikä ei, joten jatketaan)
SOAD taitaa olla ainut bändi mikä voi tehdä armottoman tarttuvan ja menevän räimebiisin pogokepin viemisestä ensitreffeille, ja tehdä sen vielä uskottavasti. Yleisesti ottaen lyriikat ovat oivaltavampia ja osuavimpiakin kuin keskiverto metallipumpulla.
Bändi yhdistelee usein biiseissään paljon eri musiikkityylejä. Ikiklassikko Sugarissa voi kuulla metallin lisäksi perinteisen punkin, rapin ja polkan vaikutteita.
Ja taas toisaalta se vapauttava paahto ja hillitön energia yhdistettynä miekkosten raivokkaaseen omaperäisyyteen, saa ainakin minut kuuntelemaan levyjä yhä uudestaan ja uudestaan. Toisinkuin esim. Slipknotin tapauksessa.

Kiteyttäen voisin uskoa että moni fani diggailee SOADissa juuri sen omaperäisyyttä. Biisit eivät toista itseään, ja bändi pystyy tarjoamaan itsensänäköisen kokonaisuuden.
Mutta en minä voi sinua saada diggaamaan yhdestäkään bändistä. Sen voi tehdä vain musiikki itse, joten kuuntele lisää tai ole kuuntelematta.
 
Joo, menossa taas parin vuoden tauon jälkeen. Majoituksen saaminen Seinäjoelta on aina tuskan takana, kun Provinssi-organisaatio varaa suurimman osan hotellihuoneista.

Onneksi aavistin Rammsteinin tulon (kuulin tutuntutuntutulta, että neuvottelevat), ja varasin itselleni ja kavereille sieltä amisasuntolasta huoneen pari viikkoa sitten. Ainakin jonotuslistalle pääsin.
 
Rammstein ei oo vielä kovin kovaa kolahtanut, mutta jos sinne (tuttuun tapaan) tulee muitakin nimekkäitä yhtyeitä, niin luultavasti vois kävästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly

SOAD taitaa olla ainut bändi mikä voi tehdä armottoman tarttuvan ja menevän räimebiisin pogokepin viemisestä ensitreffeille, ja tehdä sen vielä uskottavasti.
Kyllähän tosta pogokepin viemisestä eri paikkoihin on paljon muitakin uskottavia kappaleita;)
 
SOAD:sta, kun ottaa nimesta A:n pois niin tulee SOD ja musiiki muuttuu aivan toisenlaiseksi = paremmaksi.
 
Ylös Bottom