Vastaus: Provinssirock-miitti?
no, niin. Provinssi on osaltani ohitse. Tulin kotiin kahden aikaan yöllä, sillä Mansonin sekoilut eivät maistuneet yhtään

alku oli kyllä melkoinen, mutta siinä se... kun ei iske niin ei iske.
Mutta tosiaan perjantain yhtyeistä mitä ehti katsomaan tuttujen tapailun ohessa olivat Kotiteollisuus ja alusta loppuun saakka katseltu/kuunneltu Nightwish, jonka keikka oli huomattavasti vauhdikkaampi kuin olin odottanut - odotukset olivat semmoisella teatraalisella asenteella, mutta helvetin hienon setin vetivät Turunen&pojat. Pyroakin piisasi ja ties mitä pommeja paukkui tyylillä.
Launtaina The Donnas veti pisteet kotiin energisellä asenteellaan ja mahtavilla rokkibiiseillä. Itselle tämä yhtye eturivistä oli se mahtavin kokemus ja siinä jäi lauantain odotetuin elikkäs SlipKnot kevyesti toiseksi ja kyllähän neljä mimmiä (joista kolme on ihan hyvän näköistäkin) voittaa kevyesti haalareihin ja naamareihin sonnustautuneet äijät
Muutamia yhtyeitä siinä nähtiin myös etumennen, mutta pääasia, että Nightwish, Kotiteollisuus, SlipKnot ja tietty The Donnas tuli nähtyä alusta loppuun.
Miitistä sen verran, että paikalla olivat ainakin Karva, Griever ja minä yhtä aikaa perjantaina. Lauantaina olivat yhtäaikaa paikalla ainakin Slash80, minä ja Ayatollah
Olihan nuo Karva ja Griever kliffaa tavata myös "livenä". Slash80:kin oli tietenkin ok äijä ja Ayatollahin olen tuntenut jo yläasteelta saakka... valitettavasti (

). Onneksi kaikki on nyt onnellisesti ohi ja vuoden päästä uudestaan - toivottavasti vähän isommalla porukalla.