Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Provinssirock-miitti?

Jarmo Hänninen

New Member
Hmm... tuli mieleen, että konsolifiniläiset voisivat järkätä jonkinlaisen tapahtuman Provinssirockissa... elikkäs miittiä kehiin prkl! :cool: :)

Ilmoita nimesi ketjuun niin katsotaan paljonko ujoja pelaajia ja leffafriikkeja saadaan yhteen. ;)

Tulossa olevat:

Jarmo Hänninen
Jouko Luhtala
Sarine
Slash80
Willennium
...
..
.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Provinssirock-miitti?

Todennäköisesti tulen lauantaina, joten oishanse kiva nähdä teidän pärstät ja esitellä teille omaani. :)

Kolmeks päivää sinne ollaan menossa, eihän NINiä voi missata, saatika Mansonia :)

Meissikin on lähdössä Provinssiin. Kolmeksi päiväksi.

Joten teoriassa voisin ottaakin osaa miittiin, mikäli sellainen saadaan pystyyn.
Olen 100% todennäköisesti niin kassalla.org kun vaan ihminen voi olla, että puhun taatusti todella henkeviä.

Ja saa sitä hihastakin nykiä, jos joku meissin bongaa festarialueella noin muuten.

Voitaisiin tietty sopia tietyt tuntomerkit mistä näkee kuka on kuka TAI paikka jossa treffataan viimeistäänkin lauantaina, jolloin minä tulen paikalle. :rolleyes:

Jarmo Hänninen sanoi:
Voitaisiin tietty sopia tietyt tuntomerkit mistä näkee kuka on kuka TAI paikka jossa treffataan viimeistäänkin lauantaina, jolloin minä tulen paikalle. :rolleyes:

Minusta joku paikka on parempi idea ja vielä parempi jos joku uskaltaa tehdä jonkun kyltin, josta näkee mikä porukka on kyseessä.

Miten olisi 14:00 Zanzibar-lavan läheisyydessä? Kaverin yhtye (Discore) avaa lauantaipäivän, joten siellä ollaan ;)

Olen todennäköisesti näissä tai näissä näissä vetimissä :D

Joka tapauksessa musta Eläkeläiset t-paita on päällä ja vielä suuremmalla tod.näk. tuo vihreä huivi... Paidan edessä on valkoinen humppaporo ja eläkeläiset-logo sen alla. Takana lukee isolla HUMPPA ja vielä isommalla 10.

Mutta joku treffipaikka olis aiheellinen, ehkä. Mitään kylttiä kukaan (ainakaan minä) rupea väsäämään. Tää mitään ihmeellistä tartte olla. Karva jakaa pari nimmaria, juodaan olutta/siideriä ja kukin saa sen jälkeen tehdä mitä haluaa?

Olen paikalla.

Vaihdetaan Jarmo vielä puh. numerot vaikka messengerin kautta. Jos vaikka eksyt sinne ja pitää sua ruveta etsimään. ;)

Onkos kukaan tulossa 17. päivä Top Soundiin pällistelemään Holopaista eli Nighwishin keyboardistia ja perustajaa? :)

Meitsi on ainakin tulossa provinssiin kolmeksi päiväksi. Jarmolle heitän puhelinnumeron privalla. En tiedä miten ehtii täällä boardilla käymään ennen festaria, kun on muuttohässäkkä käynnissä. Ulkonäön näkee irc-galleriasta.

Meitsi ei aikaisemmista lupailuista huolimatta sittenkään pääse paikalle Provinssiin. Sitä vastoin Audioslavessa ja Ankkarockissa voi "bongata". :rolleyes:

Niin, huomenna se sitten "alkaa"... varmaan siinä seitsemän maissa tungen alueelle ja jos vanhat merkit pitää paikkansa niin käsissä on portilta sisään tullessa tusina muovituoppia täynnä kaljaa ja viinaa :D

No, juu... hyvä jos ehdin Kotiteollisuutta ja/tai Turbonegroa kattomaan, mutta siihen mennessä yritän päästä alueelle. Niiden jälkeen voisi vähän rauhoittua, juoda olutta ja odotella yön headlineria eli Nightwishia \m/

YEAH!

Eli tavataan jossain perjantaina pojat ;)

Joo en minäkään paikalle pääse, rahat loppu.. Kyllä sitä kaverilta kuulee taas millasta siellä on ollut :mad:

Sunnuntaina olen menossa tuonne muijan kanssa. Miitti tosiaan voisi olla kiva, jos porukkaa vain tulee.

Terveisiä Seinäjoelta... meno oli hulvatonta ja parin tunnin päästä pitäisi lähteä uudemman kerran paikalle... ainakin YUP, SlipKnot ja MM olisi tarkoitus tarkastaa. Sen jälkeen ehkä kotiin... julkkisbongauksia saapi tsekkailla irc-galleriasta nikillä glottis78 ;)

:)

no, niin. Provinssi on osaltani ohitse. Tulin kotiin kahden aikaan yöllä, sillä Mansonin sekoilut eivät maistuneet yhtään :) alku oli kyllä melkoinen, mutta siinä se... kun ei iske niin ei iske.

Mutta tosiaan perjantain yhtyeistä mitä ehti katsomaan tuttujen tapailun ohessa olivat Kotiteollisuus ja alusta loppuun saakka katseltu/kuunneltu Nightwish, jonka keikka oli huomattavasti vauhdikkaampi kuin olin odottanut - odotukset olivat semmoisella teatraalisella asenteella, mutta helvetin hienon setin vetivät Turunen&pojat. Pyroakin piisasi ja ties mitä pommeja paukkui tyylillä.

Launtaina The Donnas veti pisteet kotiin energisellä asenteellaan ja mahtavilla rokkibiiseillä. Itselle tämä yhtye eturivistä oli se mahtavin kokemus ja siinä jäi lauantain odotetuin elikkäs SlipKnot kevyesti toiseksi ja kyllähän neljä mimmiä (joista kolme on ihan hyvän näköistäkin) voittaa kevyesti haalareihin ja naamareihin sonnustautuneet äijät ;)

Muutamia yhtyeitä siinä nähtiin myös etumennen, mutta pääasia, että Nightwish, Kotiteollisuus, SlipKnot ja tietty The Donnas tuli nähtyä alusta loppuun.

Miitistä sen verran, että paikalla olivat ainakin Karva, Griever ja minä yhtä aikaa perjantaina. Lauantaina olivat yhtäaikaa paikalla ainakin Slash80, minä ja Ayatollah :D

Olihan nuo Karva ja Griever kliffaa tavata myös "livenä". Slash80:kin oli tietenkin ok äijä ja Ayatollahin olen tuntenut jo yläasteelta saakka... valitettavasti ( :D ). Onneksi kaikki on nyt onnellisesti ohi ja vuoden päästä uudestaan - toivottavasti vähän isommalla porukalla.

Jees! Olihan se mukava nähdä millainen se "Glottis" oikeesti on. Kun on tullut täällä netissä vuosien varrella tutuksi. :)

Itsellle ne kovimmat jutut olivat Slipknot, Manson ja The Mars volta. Slipknotin keikka pääsi lähes samalle tasolle kuin muutaman vuoden takainen Helsinkiarenen keikka. Tottakai se täytyi taas kokea mahdollisimman läheltä. Rankan menon keskellä pääsin välillä rauhoittumaan ja nappasemaan muutaman kuvankin, mutta muuten keikka piti lihakset liikkeessä.

Heti Slipknotin jälkeen kiiruhdin katsomaan loput The Mars voltan esityksestä, joka olikin sopivan rauhallinen laskeutuminen. Bändi veti tosi hienosti, vaikka välillä uuvutti ne "hihhuloinit", mutta "varsinaiset" biisit tuli hienosti.

Marilyn Manson oli kyllä aika näky livenä, setti oli mielestäni vähän liiankin varmanpäälle otettu kuin olisin toivonut. Olis ollut kiva kuulla Mansonilta joitain välispiikkejäkin nyt herra tyytyi vain huutamaan "finland, finland...". Mutta kuitenkin Mansonkin ansaitsee minulta kiitettävän arvosanan, kunnon rock show kaikinpuolin.

Ylös Bottom