Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ps2 bios ja driver update?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Viper83

New Member
Hei!

Lueskelin tossa netistä ja semmosta sit nyt kyselisin että onko mahdollista päivittää Ps2 bios eli jos on esim v4 konsoli niin voiko päivittää sen bioksen vastaamaan esim v9-10?? onko joku suorittanut kyseistä toimenpidettä??

ja sitten näistä ohjain päivityksistä: saako näitä jostain? netistä olen yrittänyt etsiä mutta tuloksetta, esim kaukoohjaimen mukana tulee levy jolla voi päivittää DVD-aseman ohjaimen. onko joku tehnyt tämän ja onko ollut mitään hyötyä??

Voiko noita muita ohjaimia päivittää?

Ja vielä yksi kymysys :D

Miten tietää oman version ps2:sta? browserista kun katsoo niin Console: schp-50004
mutta katselin netistä noita ps2:sen versio infoja niin esim v3:ssa olisi 10 ruuvia pohjassa?
mulla kyllä löytyy 10 ruuvia ps2:sen pohjasta mutta voiko silti esim olla v9, osto päivää en konsolista tiedä koska olen sen käytettynä saanut

Vastaus: Ps2 bios ja driver update?

Rivien välistä kun lukaisee, saatat olla kiinnostunut mod-piireistä, eikö?? ;)

Ei biossia pysty päivittämään, mutta juuri nuo DVD-ajurit voi. En kyllä tiedä mitä hyötyä siitä on...

Modaus-ohjeita kannattaa etsiä vaikka Googlella. :)

Vastaus: Ps2 bios ja driver update?

No eihän se ihan niin vierestä menekkään :p mutta on jo toi swap magic :o

jeps no selventääpähän vähäsen.. kun noi kaverit väittää et sen biosin vois päivittää.
joo ja tarkempien tutkimusten jälkeen konsoli onkin SCHP-30004 eikä 50004 niinkuin tos alus väitin :D

Ylös Bottom