Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2:een näppäimistö ja hiiri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mick
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mick

New Member
Onko kellään ajantasaista tietoa PS2:een yhteensopivista USB-liitäntäisistä hiiristä tai näppiksistä?

Itse olen tiedustellut asiaa muutamasta liikkeestä, suurin osa ei edes tiennyt että siihen voi liittää hiiren tai näppäimistön, jotkut olivat testanneet (ainakin puheidensa mukaan) muutamia kombinaatio mutta nämä eivät olleet toimineet kunnolla.

Uutisoinnin mukaan "jossain vaiheessa" keväällä ilmeisesti pitäisi tulla PS2:lle tarkoitetut omat laitteet, mutta etenkin Half-Life ja muut yhteensopivat pelit olisi huomattavasti hauskempi (eli helpompi ;) hakata hiirellä ja näppiksellä (kun on tämmöiset peukalot)...

- mick -

Pleikkariin käy tavallinen USB-liitännällä varustettu näppis ja hiiri. Hiirestä en tiedä, kuinka monta nappia PS2 tukee, tai tukeeko esim. rullaa.

Originally posted by mick
mutta etenkin Half-Life ja muut yhteensopivat pelit olisi huomattavasti hauskempi (eli helpompi ;) hakata hiirellä ja näppiksellä

Little offtopic:

Joo siis vois sanoa että ainakin Decay modi on mahdoton jos jommalla kummalla pelaajista ei ole näppistä ja hiirtä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Onko kellään ajantasaista tietoa PS2:een yhteensopivista USB-liitäntäisistä hiiristä tai näppiksistä?

Itse olen tiedustellut asiaa muutamasta liikkeestä, suurin osa ei edes tiennyt että siihen voi liittää hiiren tai näppäimistön, jotkut olivat testanneet (ainakin puheidensa mukaan) muutamia kombinaatio mutta nämä eivät olleet toimineet kunnolla.

Uutisoinnin mukaan "jossain vaiheessa" keväällä ilmeisesti pitäisi tulla PS2:lle tarkoitetut omat laitteet, mutta etenkin Half-Life ja muut yhteensopivat pelit olisi huomattavasti hauskempi (eli helpompi ;) hakata hiirellä ja näppiksellä (kun on tämmöiset peukalot)...

- mick -

Konsolinetissä on ps2:lle tehtyjä hiiriä ja näppiksiä myynnissä.

Jes jes,

tilasin tuolta Konsolinetistä ja hyvin toimivat! Ainoa asia mikä harmittaa on johtojen lyhyys...

- Mick -

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Jes jes,

tilasin tuolta Konsolinetistä ja hyvin toimivat! Ainoa asia mikä harmittaa on johtojen lyhyys...

- Mick -
Johtojen lyhyys vaivaa myös Compaqin USB-näppistä ja -hiirtä ("lainassa" duunista ;)). Pitäisi saada jostain langattomat versiot ja hiiri saisi olla lisäksi optinen...

Re: Re: PS2:een näppäimistö ja hiiri

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz

Little offtopic:

Joo siis vois sanoa että ainakin Decay modi on mahdoton jos jommalla kummalla pelaajista ei ole näppistä ja hiirtä.

Ei todellakaan! Taitoa tuohon tarvitaan eikä mitään epäreiluja apuvälineitä ;)

Näppis

Onko näkynyt USB-väyläisiä näppiksiä, joiden kirjainosa on jaettu kahtia? Eli ergo-näppiksiä?:confused:

Kovalevy,näyttö,näppis ja hiiret

pistäkääpä infoo mitä tiedätte Kovalevystä,Näytöstä?

Pleikkariin käy tavallinen USB-liitännällä varustettu näppis ja hiiri. Hiirestä en tiedä, kuinka monta nappia PS2 tukee, tai tukeeko esim. rullaa.
Siis asiahan on niin, että PS2 tukee kaikkia USB-virittimiä. Ongelma on siinä, että tukevatko koneella pyörivät pelit/ohjelmat niitä. Itse käytän MouseMan Dual Opticalia, en tosin ole vielä törmännyt peliin joka tukisi sivunäppäintä. ;( Mutta ainakin rulla toimii täydellisesti.

Re: Näppis

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IcyDeath
Onko näkynyt USB-väyläisiä näppiksiä, joiden kirjainosa on jaettu kahtia? Eli ergo-näppiksiä?:confused:

natural näppiksiä, ei ergo. kyllä noita löytyy usb:nä

Hiiri&nääpis,hinta?

Eli paljon on hintaa PS2 hiirellä ja näppiksellä? Onko monta eri valmistajaa ja mikä niistä on edullisin? (jos valmistajia on enemmän) Mistä hiiren ja näppiksen voi ostaa, anttilasta? Eli onko ne kuinka yleisiä et saako niitä helposti mistä vaan, vai pitääkö ostaa erikoisliikkeistä?

Edit: Voi vittu mä oon tyhmä, ampukaa mut. On näköjään aivot ollut säästö tilassa tossa vaiheessa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Käyppäs katsomassa Konsolinetistä , sieltä löytyy ainakin jotain.

*Oho, enpäs huomannutkaan, että muut olivat jo vastanneet tuohon kysymykseen..*

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari

*Oho, enpäs huomannutkaan, että muut olivat jo vastanneet tuohon kysymykseen..*

niin ja fiksuna en huomannut, että tota mun äärimmäisen "järkevää" kysymystä oli jo kysytty, ni tein sitten uuden aiheen.
Anteeksi tyhmyyteni, yritän skarpata jatkossa. :)
Taijan kylllä tehä itestäni peelo alertin

Ylös Bottom