Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 eri versiot (myös gallup)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näyttääpä siltä, että kysheessä on V4. olihan minulla se aivan ensimmäinenkin, jonka myin pois. Se pelitti aivan täydellisesti, paitsi kerran jolloin ei enään suostunut käynnistymään ja peli jäi sisään, mutta uuden/korjatun tultua pelitti über-hyvin! Ja sain timesplitterinikin ehjänä takaisin...:) Nykyisen koneen kanssa ei probleemia ole ollut.
 
Mullakin on toi SCPH-39004. Vähän vaan hämäs noiden tunnistuskeinojen kanssa toi "hazard warning" pohjassa, sillä ainakin mulla se on ja eka jo luulin et kone oliskin v4, mut niin ei kai sit ookaan?
 
Vaihdoin omani uuteen versioon (v7), mutta eipä TimeSplitters2 suostu toimimaan kunnolla kun on naarmuja. Voi prkl! Eikä edes mitään isoja naarmuja. PAH!
 
Oma PS2:ni on mallia SCPH-30004 R eli V5/6. Pelien kanssa ei ole ollut ongelmia, menis kyl usko Sonyyn täysin jos olis ongelmia (Kone ollut vasta puolisen viikkoa). DVD-leffojen toimivuutta en ole kokeillut, mutta eipä se haittaa jos joku leffa ei toimi PS2:lla (katson leffat useimmiten Xboxilla)
 
Mulle on tulossa n. 3kk sitten ostettu pleikka (käytettynä), joten mitähän versiota on mahtaneet sillon olla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Sul tietoa mitä eroa on 2.10E:ssä ja 2.13E:ssä? Ja saako ton päivitettyä jotenkin?

No ei niillä vissiin oikein paljon eroa oo (?), ehkä joku 0,00001% dvd-elokuvista näkyy paremmin tuolla 2.13E:llä.

Ja saahan sen päivitettyä. Muistaakseni ainaki sonyn virallisen dvd kaukosäätimen mukana tuli uusimmat versiot
 
Ylös Bottom