Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ps2 fanit kertokaa mulle mitä ostan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewig_Prediger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ewig_Prediger

New Member
eli kaikki tulevat "killeripelit" lajista riippumatta...
1.silent hill3?
2.primal?
3.?
4.?
5.?
6.?
7.?
8.?
9.?
10.?

eli tartten tietoa mahdollisimman pian!!!
kiitos! ps. ei urheilu pelejä, kaikki muut käy...

myös käy tänä vuonna
jo ilmestyneet pelit!!!
siis vain parhaat!

Viimeksi muokannut moderaattori:
ZOE: The Second Runner, Dark Cloud 2, Socom: US Navy Seals, Mark of Kri, Soul Calibur 2, Xenosaga, Splinter Cell, Tenchu 3 (julkaistu), Wild Arms 3 (julkaistu), Sly Raccoon (julkaistu)...

Todellisia tulevia 'Killeripelejä' kuten Gran Turismot ja Final Fantasyt ovat ainakin jo mainitsemasi Silent Hill 3.
FFX-2 ja vielä julkistamaton GT4 tulevat melko suurella todennäköisyydellä olemaan samaa killeritasoa kuin aiemmat osat.

Primal pelistä en olisi ninkään varma, tuleeko siitä ihan 'killer' peli. Grafiikaltaan ja teknisesti se on toki huipputasoa, mutta ainakin pelattavan demon ja arvioitten perusteella se tuntuu hieman tylsältä.

Tietysti siitä mitä 'killeripelillä' tarkoitetaan voidaan kiistellä, mutta esim. Wild Arms 3 ei mielestäni ole sellainen, eikä Splinter Cell, Mark of Kri tai Sly Raccoon.

Jos haetaan killeripelejä uudelle PS2 omistajalle, niin silloin esim. MGS2:Substance, vaikka onkin bonuksin paranneltu uudelleenjulkaisu, voitaneen lukea tässätapauksessa killeripeliksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Todellisia tulevia 'Killeripelejä' kuten Gran Turismot ja Final Fantasyt ovat ainakin jo mainitsemasi Silent Hill 3.
FFX-2 ja vielä julkistamaton GT4 tulevat melko suurella todennäköisyydellä olemaan samaa killeritasoa kuin aiemmat osat.

Primal pelistä en olisi ninkään varma, tuleeko siitä ihan 'killer' peli. Grafiikaltaan ja teknisesti se on toki huipputasoa, mutta ainakin pelattavan demon ja arvioitten perusteella se tuntuu hieman tylsältä.

Tietysti siitä mitä 'killeripelillä' tarkoitetaan voidaan kiistellä, mutta esim. Wild Arms 3 ei mielestäni ole sellainen, eikä Splinter Cell, Mark of Kri tai Sly Raccoon.

Jos haetaan killeripelejä uudelle PS2 omistajalle, niin silloin esim. MGS2:Substance, vaikka onkin bonuksin paranneltu uudelleenjulkaisu, voitaneen lukea tässätapauksessa killeripeliksi.

olen miettinyt PS2:sen ostamista käytettynä, mutta onko näin, ettei sille ole tulossa muita "killeripelejä" (mun mielestä) splinter cell (-joka mulla on jo xbox:lla) silent hill3 ja GT4? final fantasyt ei kiinnosta...
MGS2:Substance tulee myös xbox:lle...

mitä immeiset on mieltä kannattaako PS2:nen ostaa, vai miettiä jo PS3:sta?

Mun mielestä PS2sen killer appeja:
- GTA 3 & Vice City
- MGS 2
- Gran Turismo 3
- Pro Evolution Soccer 1 & 2

Itse määrittelen Killer appin siten, että se on peli, joka myy konsolia. Jos minulla ei olisi PS2sta ja pelaisin mitä tahansa noista peleistä eka kertaa, niin olisin taatusti valmis ostamaan sekä konsolin, että pelin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
olen miettinyt PS2:sen ostamista käytettynä, mutta onko näin, ettei sille ole tulossa muita "killeripelejä" (mun mielestä) splinter cell (-joka mulla on jo xbox:lla) silent hill3 ja GT4? final fantasyt ei kiinnosta...
MGS2:Substance tulee myös xbox:lle...

mitä immeiset on mieltä kannattaako PS2:nen ostaa, vai miettiä jo PS3:sta?
PS3:a ei kannata jäädä odottelemaan, sen julkaisuun on vielä määrittelemättömän pitkä aika (v.2005-2006 arvio)

PS2:n tulevia pelejä on julkistettu näin alkuvuodesta melko vähän, kesää kohti (E3 messut) tahti alkaa varmaan taas kiristyä.
Hyviä pelejä, joita en itse kuitenkaan laske 'killeripeleiksi', eli peleiksi jotka itsessään myyvät konsolia (kuten GranTurismot, GT:t, FF:t...), on kyllä ilmestynyt jo aiempina vuosina, nyt alkuvuodesta, ja tulee lähikukausina:

Jo täällä mainittujen lisäksi
Devil May Cry 2
Resident Evil Online
Cy Girls (yksinkertaistettuna MGS naishahmoilla, taustalla samaa porukkaa kuin MGS2)
Star Ocean (rpg, tosin jos FF:t ei kiinnosta, voi olla ettei tämäkään)
Unlimited SaGa (sama kuin yllä)

Lisäksi ainakin todennäköiset jatko-osat, joita ei kuitenkaan ole vielä julkistettu:
ICO 2
Jak and Daxter 2 (edit: on juuri julkistettu nimellä Jak2, ja ehdottomasti näyttää eräältä mielenkiintoisimmalta tulevalta peliltä)
ratchet and Clank 2

Toukokuun E3 messujen jälkeen onkin taas parempi vertailla PS2:n GC:n ja xboxin tulevaa pelitarjontaa. Tällähetkellä kaikkien (paitsi ehkä GC:n) varmassa tiedossa olevat tulevat pelit näyttävät hieman vaisuhkoilta.

Ainakin Mortal Kombat V: Deadly Alliance on ostamisen arvoinen peli. Myös Frequencyn jatko-osaa odotan innolla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Joo, ei ne kaikki ehkä killerpelejä kaikille ole, mutta ainakin pelkän PS2:n omistavalle Splinter Cell sellainen varmastikin on, eikä Sly Raccoonkaan ainakaan huono ole, todellakaan. Mutta Mark of Krista ja Wild Arms 3:sta sen verran, että ne ovat varmastikin keskitasoa parempia pelajä, mutta eivät ehkä killereitä.

Joo, mutta siis jos ei omista ennestään PS2:ta, niin kannattaa ehkä suunnata katse jo julkaistuihin peleihin, joista löytyy todella loistavia tuotoksia ja vieläpä halvempaan hintaan, esim. ICO, Devil May Cry, GT3, MGS2, FFX, Burnout 2, Timesplitters 2, Pro Evolution Soccer 2, Jak & Daxter, Ratchet & Clank, Silent Hill 2, Onimusha 1 & 2, Red Faction, Rez, Frequency, SSX:t, GTA3, GTA: Vice City, Virtua Fighter 4, Tekkenit, Virtua Tennis 2, WRC2, Colin 3, Kingdom Hearts...
Jeff jo osan mainitsikin. Osa on julkaistu kyllä myös Xboxillekin.

Vielä tulevista peleistä:
NHL 2k3, Midnight Club 2, Suikoden III (mutta Konami ei näillä näkymin näyttäisi julkaisevan Suikoa Euroopassa)

Uusin R-Type on oikeastaan ainoa PS2 peli mitä odotan suurella innolla. Ehkä myös Castlevania.

Jo kaupoissa olevista peleistä suosittelen ICO:n, REZ:n ja Virtua Tenniksen ostoa.

PS3 ei muuten ole se ainoa vaihtoehto.

GC = SMS, SMB, RE0, Metroid, Zelda, F-Zero + lukuisat muut yksinoikeus ja multiformat pelit..

X-Box = Halo (yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä), Panzer, SC, Moto GP, jne..

Tuleva Enter the Matrix voi osoittautua killerpeliksi, kunhan julkaisu lähestyy. (julkaistaan kaikille konsoleille)

The Getaway ei ehkä ollut kaikkien mieleen, mutta siitä on tulossa muistaakseni kolme jatko-osaa ja ensimmäisessä Getawayssa oli jo killeri pelin ainekset loppusilaus vain puuttui, joten jatko-osien odotukset ovat erittäin korkealla.

Tuota Matrixia jostain syystä hehkutellaan kovasti. En ymmärrä minkä takia: yleensähän lisenssipeleistä ei saa muuta kuin itkuraivareita.

Zacharia, asiaton keskustelu on sitten erikseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Tuota Matrixia jostain syystä hehkutellaan kovasti. En ymmärrä minkä takia: yleensähän lisenssipeleistä ei saa muuta kuin itkuraivareita.
No toivotaan, että tällä kertaa siihen olisi panostettu enemmän kuin yleensä lisenssipeleihin. Eihän se mikään mahdottomuus ole tehdä lisenssipelistä hyvää ja Matrixissa ainakin olisi potenttiaalia. No, oli miten oli, mutta toivotaan parasta.

Jos haluat pitää hauskaa, osta Mark of Kri, jos roolipelit kiinnostavat, osta Wild Arms 3 ja jos lätkä, niin sitten NHL 2K3. Primalia ei välttämättä ole juuri "se" peli, mutta miettiessäsi Primalia, voit lukea vaikka tämän.

No itse ainakin odotan Jak II:sta, FFX-2:sta, Star Oceania ja matrix:ia (viimeistä tosin aikamoisella varauksella)

Täytyy sanoa että minulla ei ole Pleikalla mitään odottamisen arvoista peliä. Olen tässä jopa mennyt niin pitkälle, että tuumaan jo mokoman laitteen myyntiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Täytyy sanoa että minulla ei ole Pleikalla mitään odottamisen arvoista peliä. Olen tässä jopa mennyt niin pitkälle, että tuumaan jo mokoman laitteen myyntiä.

Totta, tämä vuosi näyttää vielä hieman vaisulta, ainakin verrattuna Game Cuben tarjontaan.

Must havet:

GC:
Zelda: The Wind Waker (tän takia hankin GC:n!!!)
Metroid Prime
Resident Evil 0
+ toivottavasti vielä joitain ylläreitä.

Final Fantasy Crystal Chronicles (tuskin kuitenkaan tänävuonna)
F-Zero (tuskin kuitenkaan tänävuonna)

PS2:
Silent Hill 3
Z.O.E.2 The Second Runner
Jak II

ööh.. no joo molemmilla on kolme pakkohankintapeliä (GC:llä tulevia oikeastaan vaan 1), mutta silti tällähetkellä ainakin mulle GC:n pelit tuntuu houkuttelevammilta.
Johtuu varmaan myös sitä että PS2 on mulla ollu jo julkaisusta lähtien (ei, en aio myydä pois. GT4, FFXII, MGS3... pitää PS2:n vielä pitkään ykköskonsolinani), ja GC pelit tuo sopivan piristysruiskeen.

Mutta tuskin kenenkään kannattaa myydä mitään konsolia pois, ainakaan ennenkuin katsastaa E3 messut.

En oikein ymmärrä muutenkaan, miksi joku haluaa tosissaan eroon jostain konsolistaan jos sen joskus on itselleen ostanut ja sen peleistä nauttinut. Paitsi tietysti jos siihen on kehittynyt joku vihasuhde.
Tai sitten rahapula.

Ja ketjun aihekkin oli 'PS2 fanit kertokaa mulle mitä ostan?' ei 'Kerro miten pettynyt olet PS2:een ja miten kovasti haluat päästä sitä eroon'.

Ylös Bottom