Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 Format Disc

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kimpsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kimpsu

New Member
Mites kun ostin tos käytettynä ps2:n ja olis pari kyssärii. Pystyyks ps2:lla kuuntelee mp3-cd levyjä? Laitoin Mp3 levyn inee ni tuli Insert Format Disc. Mikä se on ja mistä sen saan? vastausta mulle plz. Ja mihin tarkotukseen tota format disciä tarvii. Kiitos etukätee. T:Kimpsu

Vastaus: PS2 Format Disc

PS2 ei soittele mp3-musaa CD:ltä, eikä mistään muualtakaan. Tavalliset musa-CD:t kyllä toimivat
Tuo "Insert PS2 Format Disc" -herja tarkoittaa, että kone haluaa sisäänsä PS2-pelilevyn tai jonkin muun laitteen ymmärtämän levyn (PS1-peli, DVD-leffa jne.)

Oliver sanoi:
PS2 ei soittele mp3-musaa CD:ltä, eikä mistään muualtakaan.

(Itse asiassa jos välttämättä haluaa ämpäreitä possusella toistella, niin kyllähän se onnistuu niin levyltä, kiintolevyltä kuin muistitikultakin. Tämä kuitenkin vaatii tätä varten tehdyn ohjelman. Kaupallinen sovellus löytyy Datelilta, ilmaisohjelmien käyttäminen edellyttää joko mod-piirin asentamista tai softamodausta. Käytännössä PS2:n MP3-käytössä ei juuri ole juhlimista, tätä varten on paljon parempiakin laitteita tarjolla.)

Jep. Iteltä löytyy kyl DVD-soitin ja pc, joilla kuuntelen, mut luulin tosiaan et mp3-toisto olis ollu vaikona ps2:ssa, mut ei se midn vaik ei oo, toi "insert ps2 format disc" hämäs, luulin et joutuu ajaa jonku ohjelmapäivityksen tms. oon tosi nyyba konsoleitten kans mut nyhän on tämäkin asia selvä. kiitän.

Ylös Bottom