Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 in memoriam?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muksis
'

En minä mitään epäile, en vain jouda hakemaan kuvaa kyseisestä masiinasta. Muistelin itsekin, että se on aika hiäno.:D

Joutuu vaan ulkonäöstä ja DVD-ominaisuudesta maksamaan hiukka paljon
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover


Joutuu vaan ulkonäöstä ja DVD-ominaisuudesta maksamaan hiukka paljon

Hieman enemmän (parikymmentä puntaa) kuin Xboxista ja kaukosäätimestä (jota ilman ei siis lefet pyöri). Ja tuohan lukee kaikkien regionien levyjä ja pelejäkin lähes joka aksentilta, plussaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muksis

Kone on designin puolesta suunniteltu pidettäväksi pystyssä,

Harmi vain, että lukupäät menevät siinä asennossa pidettäessä helposti paskaksi...:confused:


Uhh... logiikka?
 
Tuskin se lukupään moottori tai ripustus siitä välittää onko se vaaka vai pystyasennossa. Ei ne liikkuvat niin painavia osia ole että maan vetovoima vetelisi niitä helposti pois sijoiltaan.

levyn pyöriminen pystyasennossa tietysit on periaatteessa epätasaisempaa, ja siltäosin lukupää voi teoriassa joutua seurannassa kovemmalle.

Mun kannettava CD soitin on toiminut moitteetta jo 5v ja olen käännellyt ja heilutellut sitä vaikka kuinka.
 
PS2 on melko tukevaa tekoa. En pysty uskomaan että mikään konsoli elinkaarensa aikana kuluu toimintakyvyttömäksi, lukuunottamatta joidenkin PSXien lukupäitä mitkä sai yleensä säädettyä itse kuntoon. Pitäkää vain sitä konetta pystyssä, ei ole mitään syytä pelätä että se siitä kuluisi sen enempää kuin vaakatasossakaan. Oikeastaan ainoa tapa saada se rikki olisi varmaan monottaa se kelkka irti, mutta saa olla jo aika tunari jos siinä onnistuu.
 
Ylös Bottom