Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 ja PS3 Singstar pelit + mikit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joke84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

joke84

New Member
Toimiiko PS2 mikit+USB-muunnin+pelit PS3:ssa..:confused:
Eli jos ostaisin PS2 singstar paketin joka sis. pelin + mikit ym, niin toimiiko ne PS3:s vai pitää niitten olla PS3 omat??
Ite omistan PS3 60gb..

Vastaus: PS2 ja PS3 Singstar pelit + mikit!!

PS2:n ja PS3:n SingStareissa on toistaiseksi käytännössä samat mikit eli toimivat molemmissa. PS3:lle on joskus ensi vuonna tulossa langattomat mikit, eikä niiden toimivuudesta PS2:lla ole tietoa.

Mikäli käytössäsi on alkuperäinen 60GB-PS3 (eli 4 USB-liitäntää + muistikortinlukijat), niin siinä toimivat myös PS2:n SingStarit.
Lupailtu on myös päivitystä, jolla PS2:n SingStarit saisi toimimaan muillakin PS3-konsoleilla PS3:n SIngStarien kautta.

Kyllä mulla on tua alkuperäinen PS3...(60gb,4-USB paikkaa ja muistikortinlukijat)

Elikkäs jos nyt hakisin singstar Suomi Rock:in pelin PS2:lle tarkoitetun,niin se toimisi mun PS3:ssa..:confused:

Kun kävin tänään anttilassa,niin myyjä sanoi että PS2 singstar pelit ei toimi PS3:ssa kun se tarvii jonkun päivityksen mitä ei oo vielä tullu..!

Elikkäs jos nyt hakisin singstar Suomi Rock:in pelin PS2:lle tarkoitetun,niin se toimisi mun PS3:ssa..:confused:

Kun kävin tänään anttilassa,niin myyjä sanoi että PS2 singstar pelit ei toimi PS3:ssa kun se tarvii jonkun päivityksen mitä ei oo vielä tullu..!
60 gigan PS3:ssa toimii kaikki PS2-Singstarit, koska siinä on oikeasti PS2-rautaa sisälläkin. Uudemmissa Pleikkakolmosissa PS2-yhteensopivuutta ei ole, joten niihin PS2-Singstarien toimivuutta ollaan tuomassa erillisellä päivityksellä. Joten Anttilan myyjä oli tavallaan oikeassa, mutta tavallaan myös antoi väärää tietoa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Niin toimiihan suurin osa PS2 peleistä muutenki PS3:lla..
Siis jos on tua 60gb kone,mutta kiitokset avuista.. :D

Ylös Bottom