Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 JENKKI versio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pfihlman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pfihlman

New Member
Mitä tulisi tietää kun on saanut amerikan version PS2? Miten ja mitä tulee tehdä,että saan pelattua suomen pelejä/pal leffoja. Saako mistään ntsc pelejä suomesta vai löytyykö sopivaa mod jutskaa.
Kyseleepi todellinen -viherpeukalo-

www.dvdboxoffice.com

sinne vaan, suurin osa peleistä on halvempia tai samanhintaisia kun suomessa halvimmat! Eikä postikulujakaan tule, vaatii vain luottokortin (ei kait sitäkään pakolla, mutta suositeltavaa)! Plus tulevatkin aikaisemmin.

Niin ja se vaatii tietenkin (sähkö)verkkoadapterin. Enkä menisi sitä vielä modaamaan ellei kavereille ole tarjolla MIELETÖN kasa PS2-pelejä, vielä kun en ole edes kuullut läheskään idioottivarmasta PS2-modista =)

Nimimerkki
Kokemusta löytyy!

PS. jos et löydä muuten verkkoadapteria niin soita Muuntosähkö Oy - Trafox, puh. 09-777801. Sieltä niitä kuulemma saa!

Sinun tulisi vaihtaa mun kans koneita, tarvin ite kipeesti jenkki peeäskakkosta FFX:n takia, joka odottaa hyllyssä!!! Mistä sen koneen tilasit?

Eli jos kiinnostaa niin ruvetaan hieroo kauppoja!

Jenkki konetta ei voi modata näyttämään pal elokuvia, koska dvd ajurit eivät kykene käsittelemään pal elokuvien suurempaa kuvaa.

Jenkki PS2

Tiedän, ettei tää ole mikään myyntipalsta, mutta laitanpa nyt tiedon kuitenkin sitä tarvitsevalle..

Eli jenkki PS2 olis ehkä myynnissä. Lisätietoja osoitteesta rento@kolumbus.fi.

Re: Jenkki PS2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Tiedän, ettei tää ole mikään myyntipalsta, mutta laitanpa nyt tiedon kuitenkin sitä tarvitsevalle..

Eli jenkki PS2 olis ehkä myynnissä. Lisätietoja osoitteesta rento@kolumbus.fi.

Kiinnostaa, tsekkaa postis...

NTSC-pelit

Itse olen hankkinut NTSC/USA -pelejä www.dragon.ca -liikkeestä. Liike on Kanadassa eli tullimaksut napsahtaa sillon tällön. Outpost.com myy muistaakseni myös jenkkilän ulkopuolelle, joskus tilasin jotain. PAL-pelejä ei oikein viitsi pelata sen jälkeen, kun on esim. Tekkenin joutunut opettelemaan uudelleen PAL-version hitauden takia. Miksi odottaa paskempaa versiota jostain pelistä puol vuotta pidempään?

Dreamcast taisi olla tässäkin suhteessa ainoa iloinen poikkeus, kun euro-peleissäkin oli mahdollisuus valita 60Hz päivitys. Nintendo on tietääkseni kuuluisa juuri pelien paskoista euro-versioista.

Re: NTSC-pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Itse olen hankkinut NTSC/USA -pelejä www.dragon.ca -liikkeestä. Liike on Kanadassa eli tullimaksut napsahtaa sillon tällön.

Toitetaan nyt lisää vielä DVD Box Officesta. Eli pulju on myös Kanadassa mutta ne lähettää pelit jonkun EU-maan kautta niin vältytään tulleilta, esim. vuosi sitten tilaamani DC-pelit tuli UK:n kautta, nyt taas Xbox pelini tuli Ranskan kautta. Ja postikulut kuuluu hintoihin...Paikka on suht hidas (niillä ei tunnu olevan varastossa paljoa kamaa..), mutta helppo ja edullinen kauppa tilata.

www.dvdboxoffice.com

Ylös Bottom