Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 meni rikki. Apua tarvitaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Solid Snake

Active Member
PS2:n ostin tuolloin julkaisun yhteydessä. Toimi ihan kivasti mutta yhtäkkiä alkoi ilmoittaa Disc Read Erroria. DVD:t toimivat, mutta CD:t eivät aina toimineet. Hyvin satunnaisesti. Yhtäkkiä DVD elokuvat eivät toimineet, mutta pelit toimivat. Sitten tietyt pelit toimivat, mutta tietyt eivät (esim THUG toimi, Smackdown:HCP ei). Sitten ei toimi enää ollenkaan. Laite lähtee käyntiin, mutta mitään CD:itä se ei lue. Kannattaako vaan niellä kiukku Sonya kohtaan ja ostaa uusi vai vaihtaa DVD-rom asema? Mistähän DVD-rom aseman saisi ja paljonko tuollainen maksaa? Onko vaihto helppo tehdä, eroaako esim. tietokoneen CD-rom aseman vaihdosta?
Kiitos neuvoista...

Yhdysvalloissa Sony on ainakin korvannut noita viallisia ps2:sia, vaikkei niissä takuuta olisikaan enää jäljellä. En tiedä hoituuko sama asia täällä päin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
Yhdysvalloissa Sony on ainakin korvannut noita viallisia ps2:sia, vaikkei niissä takuuta olisikaan enää jäljellä. En tiedä hoituuko sama asia täällä päin.

Sen ostokuitti ei takuulla ole tallessa.
Onnistuisikohan jos ottaisi yhteyttä vaikka Konsolinettiin tai VPD:n. Tilaisikohan he minulle DVD-rom aseman?

Palauttamalla vanhan konsolin maahantuojalle saat uuden tai korjatun vaihtolaitteen muistaakseni 115 hintaan. Puolen vuoden takuulla. Oma konsolini hajosi joulun kieppeillä ja tilalle sain täysin uuden koneen, tosin en uusinta mallia.

en kylllä itse rupeisi korjaa vanhaa pleikkaa tai semmoista joka on vaan korjattu ja myynty eteen päin koska mulle on yks paskan haile että pleikka meni rikki! itselläkin on tuo sama ongelma mutta nyt se taas toimii saman lailla kuin alussakin en tehnyt kylläkään asialle paljon mitään vaan puhdistin sisältä 4krt ja imuroinut sitä. mutta kannatta ostaa verkkokauppa.comista siellä myydään ps2 uusin versio 149

http://www.hevnet.com/html/noutofin.html
Playstation-huolto: Playstation ja PS2 -huolto onnistuu monissa tapauksissa, mutta on viasta kiinni kannattaako konetta korjata. Uudet takuulla varustetut koneet ovat jo melko edullisia, joten kovin isoja huoltoja ei ole järkevää tehdä. Ota yhteyttä, niin kerromme, kannattaako korjaus mielestämme. Tyyppivikana etenkin vanhemmissa Playstationissa on varsin heikko laser-lukupää, jonka säädöt ajanmittaan muuttuvat ja tämä aiheuttaa etenkin ulkomailta tuoduissa ja varmuuskopioiduissa peleissä käynnistymisongelmia ja pätkimistä. Ongelmasta pääsee kuitenkin yleensä eroon säätämällä ja ääritapauksessa vaihtamalla laser-lukupään. Teemme osan huolloista itse, osassa tapauksista ohjaamme eteenpäin.

Kauaa ei varmaan tarvitse odottaa, että PS2:n hinta tipahtaa siihen satasen tienoille, kun jo alimmillaan olen nähnyt sen 140-160 euroon. Eli enpä jaksa vanhaa paskaa korjauttaa, ellei joku myy minulle toimivaa DVD-rom asemaa edullisesti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mehuz
Paskin homma mitä on tehty on se että amerikassa laskettiin ps2 hinta muttei euroopassa.

Yleensä amerikkojen jälkeen hinnat ovat laskeneet täällä rapakonkin takana pienoisella viiveellä. Eikä se nyt mikään "paska" homma ole. Eri paikoissa hinnat ovat erilaisia.

Ylös Bottom