Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ps2 nettiin, PPPoE-ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja khazith
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

khazith

New Member
Eli kun yritän pistää ps2 nettiin niin kun on pistänyt tunnukset ja salasanat ja yrittää vianmääritystä niin rupeaa heti valittamaan että salas ana tai käyttäjätunnus on väärä, MIKÄ EI PIDÄ PAIKKAANSA! Olen yrittänyt jo varmaan 10 kertaa ja aina sama virsi "kayttäjätunnus tai salasana väärä, vaikka varmasti oikein. Johtuuko tämä siitä ettei minulla ole kuin halpisreititin jossa ei ole hallintaa ja siitä että minulla on langaton netti ja sisäyksikkö jossa ei myös ole hallintaa? Eli onko siis varma että jos ostan reitittimen jolla pystyn rekisteröitymään nettiin niin pystyn sitten pelaamaan? sanokaas hyviä reitititimiä joilla voi kirjautua nettiin? Anteeksi kaikki kirjoitusvirheet ja kiitos jo etukäteen! :)

Vastaus: Ps2 nettiin PPPoE!!!!!!!!!!!

Oisit nyt viel yhden huutomerkin laittanu otsikkoon ni saattais porukka auttaakkin.

Vastaus: Ps2 nettiin, PPPoE-ongelma

Eli kun yritän pistää ps2 nettiin niin kun on pistänyt tunnukset ja salasanat ja yrittää vianmääritystä niin rupeaa heti valittamaan että salas ana tai käyttäjätunnus on väärä, MIKÄ EI PIDÄ PAIKKAANSA! Olen yrittänyt jo varmaan 10 kertaa ja aina sama virsi "kayttäjätunnus tai salasana väärä, vaikka varmasti oikein. Johtuuko tämä siitä ettei minulla ole kuin halpisreititin jossa ei ole hallintaa ja siitä että minulla on langaton netti ja sisäyksikkö jossa ei myös ole hallintaa? Eli onko siis varma että jos ostan reitittimen jolla pystyn rekisteröitymään nettiin niin pystyn sitten pelaamaan? sanokaas hyviä reitititimiä joilla voi kirjautua nettiin? Anteeksi kaikki kirjoitusvirheet ja kiitos jo etukäteen! :)

Hyvin todennäköisesti vika on juuri reitittimessä, käsitykseni on, että reitittimessä pitäis tuo tunnistus tapahtua (koska se on ensimmäinen solmukohta, eli tunnistus tulee tapahtua tässä). Eihän se vekotin muuten osaa reitittää teitoa jos sillä ei ole niitä tunnuksia. Eli uuden ostoa ellei tuossa vanhassa ole konffausta pppoe:lle.

Hyvin todennäköisesti vika on juuri reitittimessä, käsitykseni on, että reitittimessä pitäis tuo tunnistus tapahtua (koska se on ensimmäinen solmukohta, eli tunnistus tulee tapahtua tässä). Eihän se vekotin muuten osaa reitittää teitoa jos sillä ei ole niitä tunnuksia. Eli uuden ostoa ellei tuossa vanhassa ole konffausta pppoe:lle.

Juurikin näin ja lue privamessage niin infoa saat lisää !!!

Juu mullakin on sama ongelma. Eli yhteys pelaa ja oon hankkinu tunnukset sieltä store.playstation (tai joku sen tapainen), mutta sitten kun laitan pelissä sen "online-ID" siihen "Username" kohtaan ja sen salasanan, ni se valittaa että käyttäjän nimi on viallinen. :confused:
Osaisko joku viisaampi kertoa missä mättää...

Niin jatkaisin vielä, että muissa peleissä ei oo ongelmaa tässä asiassa, sillä ne ei kysy mitään ihmeen Usernamee tai Paswordii niinkuin Ratchet And Clank 3:ssa. Oon kirjautunut käyttäjäksi ps2 ja Insomniaciin, mutta ei käyttäjän nimi kelpaa... Tietäiskö joku mitä niihin kohtii pitää laittaa..??

Ylös Bottom