Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 pakko olla pystyssä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3D1001
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

3D1001

New Member
Voiko playstation 2:sta pitää sekä pysty- että vaakatasossa? Vai pitääkö se olla pystyssä? Entäs ne tuet/ jalustat? Kannattaako ostaa?
 
Voit pitää Playstation 2:sta sekä vaaka, että pysty asennossa.
Etkä tarvitse erillistä jalustaa muuta kuin kauneus syistä.
 
FAQ:

Ihmettelin sitä kun PS2 myydään pysty- ja vaakatukea että pysyykös tämä pystyssä ilman tukea?

Pysyy, mutta varmuus parasta. Nykäiset pelatessa johdosta niin konsoli on takuulla nurin (kyllä, ylläpito on kokeillut =)(15.04.2001)
 
Itselläni nykyään joutuu oikeastaan pitämään konetta pystyssä. Jos pitää vaakatasossa niin pelit pätkivät silloin tällöin ;)
 
siis eikö tällä todellakaan ole mitään väliä?Itse en pleikkariani ole uskaltanut pystyssä pitää kun luulin että tuolla pystytuella on jotakin virkaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan crashi
Itselläni nykyään joutuu oikeastaan pitämään konetta pystyssä. Jos pitää vaakatasossa niin pelit pätkivät silloin tällöin ;)

Itse olen pitänyt konetta alusta asti pystyasennossa, mutta viime aikoina on tullut vähän ongelmia pelien käynnistymisessä, joten käänsin koneen vaaka-asentoon ja ongelmat vähenivät...pitäs vissiin kone aukaista ja puhdistaa oikein huolella (kerran olen jo aukaissut ja pölyjä puhallellut).
 
Joo, eli omakohtaisien kokemusten perusteella ps2:n vaaka ja pystytuella EI tee yhtään mitään, täysin turhaa rahastusta. Ps2 on hyvin pysynyt pystössä kumminkin päin, vaikka johtojen päältä on tallottu ja ohjaimia putoilla yms. yms. Eli pysty- ja vaaka- tuet on täyttä rahastusta!
 
ei ihan noinkaan oo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Joo, eli omakohtaisien kokemusten perusteella ps2:n vaaka ja pystytuella EI tee yhtään mitään, täysin turhaa rahastusta. Ps2 on hyvin pysynyt pystössä kumminkin päin, vaikka johtojen päältä on tallottu ja ohjaimia putoilla yms. yms. Eli pysty- ja vaaka- tuet on täyttä rahastusta!

----------------------------------------------------------------------------------

ostin muutama kuukausi sitten pysty tuen niin pleikkari näyttää "paremmalta" plus tuulettimen "hirvee" pörinä hiljeni eikä se tuki maksa paljoo ainakaa Sony oma 15.90 euroo
 
Re: ei ihan noinkaan oo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make
----------------------------------------------------------------------------------

plus tuulettimen "hirvee" pörinä hiljeni

hirvee.?!?!

pelatessani ilman mitään tukia kuulen vain pikkuisen "propellini" sulokehräyksen...
 
Itselläni on pystytuki. Tokihan se kaunistaa ja varmentaa ettei kone kaadu. Pystyasento myös parantaa lukupään toimivuutta ja lisää kiertävän ilman määrää (= tuuletusta :D).

Vaaka-asennossa konsoli näyttää kerrassaan rumalta, mutta siitä vaakatuesta en osaa sanoa, miksi sen nimi on tuki? Eikö n. 30 cm pitkä masiina pysy siinä ilman tukea, eli se vaaka"tuki" on vain kaunistus syistä.

Tässä teille faktaa. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Pystyasento myös parantaa lukupään toimivuutta ja lisää kiertävän ilman määrää (= tuuletusta :D).

Tässä teille faktaa. :D

Kerrohan mulle, että miten muka pystyasento parantaisi tuuletusta? Ja eiköhän tuo lukupään toimivuuden paraneminenkin ole aikalailla laitekohtaista...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan masaf1
Kerrohan mulle, että miten muka pystyasento parantaisi tuuletusta? Ja eiköhän tuo lukupään toimivuuden paraneminenkin ole aikalailla laitekohtaista...

Empäs tiiä, näin sanotaan käyttöohjeessa, pystytuen ohjeessa, sekä Sonyn webbi sivulla.
 
Pidän PS2:tani pystyssä, koska se näyttää hienolta. Tukipalikka on tarpeen, jottei kone olisi vaarassa kaatua vähän väliä. Niin joo, konsoli tuntuu vievän myös vähemmän tilaa pystyasennossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Pidän PS2:tani pystyssä, koska se näyttää hienolta. Tukipalikka on tarpeen, jottei kone olisi vaarassa kaatua vähän väliä. Niin joo, konsoli tuntuu vievän myös vähemmän tilaa pystyasennossa.

Jenkkien keskustelufoorumilla väitetään vähän väliä että pystyssä pitäminen saa levyt muuttumaan kieroiksi (=warped discs).

En käsitä miten se on muuten mahdollista kuin jättämällä PS2 päälle ja peli johonkin taukotilaan niin ettei levy pyöri. Sitten odotellaan pari tuntia ja jos ilmankierto ei laitteen sisällä ole ihan optimaallinen niin kuumuus nousee ylöspäin, eli sinne missä DVD on.

Onko kukaan havainnut tuollaista?
 
itse laitoin laitteen pystyyn noin kuukausi sitten, nyt olen huomannut pidempiä latausaikoja ja helvetin paljon enemmän aseman karseata seek ääntä ja muutenkin asema pitää pahempaa ääntä. toi kyllä sopii pystyssä paremmin tohon ja muutenkin kätevämpi. pitää katella vielä.
 
Ylös Bottom