Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2/PS1 muistikortit PS3:lla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS2/PS1 muistikortit PS3:lla?

Tuomas sanoi:
Toimiiko nuo kortit ps3:lla?vai pitääkö hankkia joku erillinen laite?

Tarvitset erikseen myytävän muistikorttiadapterin, jolla saat siirrettyä savet PS3:n kiintolevylle.

Ajattelin, että olisi varminta siirtää ajoissa vanhat PS1/PS2-savet PS3:lle (ja sitä kautta vaikka muistitikun kanssa tietsikalle yms), mutta mikä olisi paras muistikortti-adapteri hommaan (PS1/PS2 savet => PS3:seen)? Epävirallisia lukijoita tuntuu ainakin olevan aika paljon...

Kokemuksia?

Itse ostin ihan Prismasta Sonyn oman muistikortti adaptorin pleikalle. Oli muistaakseni melko halpakin.

Itse ostin ihan Prismasta Sonyn oman muistikortti adaptorin pleikalle. Oli muistaakseni melko halpakin.

Saako sillä siirrettyä myös PS1-pelien savet? En ole koskenut ko. laitteeseen vuosiin, mutta ehkä nuo savet voisi noukkia pois kuitenkin talteen...

Saako sillä siirrettyä myös PS1-pelien savet? En ole koskenut ko. laitteeseen vuosiin, mutta ehkä nuo savet voisi noukkia pois kuitenkin talteen...

Ite ainakin sain sonyn oman ps1 muistikortilta siirettyä mutta mikään ps1:n tarvikemuistikortti ei toiminut laitteessa ihme kyllä ps2:n tarvikemuistikortti taas toimi. Ei ollut sonyn oma "siirrin" vaan joku tarvike mutta uskaltaisin silti väittää että saat siirettyä savet ainakin sonyn omalta kortilta.

Siis sonyn omalla tuotteella sain siirrettyä sekä ps1 että ps2 savet ps3:seen. Laitoin muistikortin siihen adaptoriin, adaptorin usb kaapelilla pleikkaan ja ja sitten kopioin ne pleikalle. Siinä Sonyn virallisessa laitteessa toimii vain sonyn omat viralliset muistikortit (ps1 ja ps2), ei mitkään muut.

Thanks! Muistaakseni mulla oli "official" PS1/PS2-kortit, mutta en ole ihan sata-varma... On mahdollista, että toiset kortit ovat jotain halpiksia.

Ylös Bottom