Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 vai Pc

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peltsi16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peltsi16

New Member
Siis kummalle kannattaisi ostaa futis- ja lätkäpelit?
Miksi?
Itse olen ajatellut ostaa NHL 2003 ja Evolution soccer 2 tai ISS 2003 tällä kertaa PS2:lle.
Kumpi kannattaisi ostaa Evolution soccer vai ISS 2003?
 
No jos tätä ps2fin foorumeilla kysyt, niin ei varmaan ole vaikea arvata, että taikasana todellakin on ps2.

Mutta kuitenkin olen sitä mieltä, että lätkäpelit (NHL:t ainakin, muista en tiiä) on parempia pc:llä, jotenki ne kontrolit tuntuu luontevammilta pc:llä kuin konsoleilla, mikä johtune varmaan siitä, etten ole turhan paljon lätkä pelejä millään konsoleilla pelannu, ainoastaan pc:llä.

Mutta esim pro evolution soccer kuuluu niihin peleihin, mitä ei vois kuvitellakaan pelaavansa pc:llä ilman dualshockia. Ja kaippa konsoleille noin niinkuin yleensäkin tulee hiukan enemmän urheilu pelejä kuin pc:lle
 
konsoleilla on kyllä parempi juuri kavereiden parissa tahkota monella ohjeimella telkun edessä urheilupelejä, mutta toisaalta taas pc:llä pystyy netissä pelaamaan jolloin jokainen joukkueen jäsen on ihminen. kummassakin hyvät puolensa :\
 
PS2:lle on aivan kohta kaupoissa Pro Evolution Soccer 2, joka tulee olemaan paras futispeli ikinä, niin kuin sen ykkösosa on vielä tällä hetkellä. Lisäksi jos ja kun Sega saa tuotua NHL 2k-sarjansa Eurooppaan, niin saadaan kunnon lätkäpeli myös PS2:lle.
 
Vaikken urheilupelejä oikein pelaakkaan niin ostaisin silti konsolille ennenkuin PC:lle.
 
Mä puolestani harkitsen ite just NHL 2003:sta PC:lle kun sillon sitä saa myöhemmin "laajennettua" jos jotain lisäosia tai korjauksia tulee. Ja mulla on jo NHL 2002 PS2:lle.

Ja kavereiden kans (3+mä) on aika tiukkaa ahtautua 15" telkun ääreen.

Eli PC:itä tarttee useemman et saa sen ilon kunnolla irti mut PS2:lla se on kans mukavaa.

Mut mun on aika vaikee sanoo ku alkaa toi NHL:kin jo tökkiin ku kaveri haluu AINA pelata sitä.

Tarkemmin sanottu(sensuroin sen niitä varten, joita ei kiinnosta):
Kaveri tulee klo 17 tai 18 kylään, pelataan n. tunti PC:llä ja sitte 1-3 pelii (15 min/erä, 3 erää/peli) ni alkaa kyl tökkiin ku tota tehään 2 - 3 kertaa viikossa.
Loppu
 
Ei ole juuri mitään väliä sen suhteen mille vehkeelle urheilupelit hankitaan.

Poikkeuksena on moninpeli, joka on aina hauskempaa konsolilla: itse en ainakaan tiedä miten tietokoneeni 15-tuumaisen näytön äärelle saisi mahdutettua neljä aikuista miestä. Ja miten sitten pelattaisiin?? Näppäimistölläkö?? Ja miksi?? Vaihtoehtonahan kuitenkin on pelata esimerkiksi PESia 30-tuuman televisioruudulta samalla kun kaverit röhnöttävät lattialla tai sohvalla tai mikä vaan tuntuu parhaalta...
 
Ylös Bottom