Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2LANIT (Socom Navy Seals)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Pidettiin eilen kaverin kanssa ((HEL) LAX) pienimuotoiset kahden koneen lanit Socom Navy Sealsin parissa. Yhteys internettiin hoidettiin 4-porttisella routterilla, johon oli kahden PS2:n lisäksi kytkettynä vielä kannettava tietokone. Elisa ADSL 512/512 riitti kaistansa puolesta mainiosti kummallekin pelikoneelle + hostaamaan täyttä 16 pelaajan "peliservua".

Mielenkiintoisia (?) huomioita oli puheen viive, joka on jotain luokkaa 1/2 - 1 sekunttia, hostaajan etumatka muihin mm. lobbyyn saavuttaessa (onneksi ei ole force-toiminto heti käytössä). Kuvan laadussa olii ratkaiseva ero eri televisoiden välillä, jopa niin että se saattaisi vaikuttaa pelitulokseenkin. Suurempi 28" oli heikompi kuin pienempi 22" "mökkitölsy" mitä kuvanlaatuun tulee. Ero oli silminpistävä. Normaalia televisio-ohjelmaa seuratessa tätä ei niin huomaa.

Illan mittaan maisteltiin myös vettä väkevämpää ja saatiimpa vieraaksi vielä arvovaltaista seuraa kun HEL-klaanin presidentti BEL saapui paikalle tervehtimään povitaskussaan korpikuusen kyyneleitä :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nisupulla
hostaajan etumatka muihin mm. lobbyyn saavuttaessa

Tämähän on siis aina ollut, että hostaaja tulee aulaan ensimmäisenä ja pystyy myös kirjoittamaan ennen kuin viimeinen sinne asti pääsee.

kyllä!

Joo oli hauska tavata peli kavereita...:D pitää joskus raahata enemmänki niitä koneita laxille.

Tuli vaa mieleen onko mahdollista pelata kavereiden kaa ilman netti yhteyttä... Vähä niinku virallisissa pc laneissa

Vai että vettä väkevämpää ja SOCOM...

Nooh..ohan se varmaan ihan nastaa mut siis niinku että SOCOM & Vettä väkevämpää?!? En tajuu että minkä takia ne kakas pitäs olla yhessä :D no eihän ne välttämättä ollu yhessä mut kuiteski..u know..Jos sitä viinaa/kaljaa otetaan ni otetaan kunnolla ja pysytään poissa PS2:n äärestä sillä reissulla :) Tätä mieltä minä olen mutta te ootte te eikä mulla mitään teitä vastaan oo :) u know..

sellaine vielä että kun kahden ps2:sen voimin pelaa niin on tullut huomattua myös että pelaajat ovat eri kohdissa molemmilla. Siis vaikka peräkanaa juoksee niin omassa telkassa minä olen edellä ja MVC_Zac on omassa telkkarissaan edellä.. myös osumaprosentit vaihtelee. hieman ihmetyttää että miten osumat määritellen kun pelaajat juoksevat joka ruudussa eri paikassa...:confused:

Re: Vai että vettä väkevämpää ja SOCOM...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trmnt|Xes
Nooh..ohan se varmaan ihan nastaa mut siis niinku että SOCOM & Vettä väkevämpää?!? En tajuu että minkä takia ne kakas pitäs olla yhessä :D no eihän ne välttämättä ollu yhessä mut kuiteski..u know..Jos sitä viinaa/kaljaa otetaan ni otetaan kunnolla ja pysytään poissa PS2:n äärestä sillä reissulla :) Tätä mieltä minä olen mutta te ootte te eikä mulla mitään teitä vastaan oo :) u know..
omalla kokemuksella voin sanoa, että ainakin PESin pelaaminen vettä vahvemman kanssa ja porukalla on ihan siistiä, jopa yleistä omissa piireissä.. ennen baariin menoa..:D

Ylös Bottom