Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 - Lapset alle 12 v. pelejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jarith70
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jarith70

New Member
Synttäreitä pukkaa taas - oikein kaksin kappalein.

PS3:n pelivalikoima, siis perheen pienimmille, näyttäisi olevan aikalailla köyhähkö.
Jos joku tietää lähiaikoina tulevia uutuuksia (julkaisuajankohtaa yms.) / jo olemassa olevia mukavia pelejä pienimmillekkin - voisi kertoa niistä täällä muillekkin, ei tarvitse koko internetiä tutkia lahjaideoita varten.

PS3:n pelihaussa kun laittaa vaihtoehdon lapsille - ei montaa tulosta tule - muissa osioissa tuntuu olevan lapsillekkin sopivia pelejä - mutta kahlaa nuo nyt kaikki / ota vielä selvää millaisia ne ovat.

Vastaus: PS3 - Lapset alle 12 v. pelejä...

Haluavatko lapsesi siis Playstation 3:n vai sinä haluat ostaa sen heille? Minä ehkä kuitenkin Wii:n ja PS3:n omistajana suosittelisin Wii:n hankkimista mikäli noin nuorille sen meinaat antaa. Pleikkarin tarjonta on kuitenkin suunnattu vähän vanhemmille kuin tuon ikäisille.

Eli siis itse ostaisin:

- Wii-konsolin
- The Legend of Zelda Twilight Princess-pelin
- Super Mario Galaxy-pelin
- Mario Kart Wii-pelin

E: Ja jos välttämättä tahdot hankkia pleikkarin niin lapsille suunnattuja pelejä tulee ainakin muutama tässä:

- Little Big Planet
- Ratchet and Clank: Tool of Destruction
- Buzz! Quiz TV
- Urheilupelit

Ei niitä hirveästi ole.

Haluavatko lapsesi siis Playstation 3:n vai sinä haluat ostaa sen heille? Minä ehkä kuitenkin Wii:n ja PS3:n omistajana suosittelisin Wii:n hankkimista mikäli noin nuorille sen meinaat antaa. Pleikkarin tarjonta on kuitenkin suunnattu vähän vanhemmille kuin tuon ikäisille.

Eli siis itse ostaisin:

- Wii-konsolin
- The Legend of Zelda Twilight Princess-pelin
- Super Mario Galaxy-pelin
- Mario Kart Wii-pelin

Nyt siis halutaan ihan vaan siihen pelejä - hieman nuoremmillekkin sopivia. Laitteet on.
Varmaan kiinnostaa monia muitakin.

surfs up? en ole itse testannu kun en ole jaksanut avata muoveja edes mutta piiretyistä tuttu kuten myös madagascar 2 ja cars.

Ainakin seuraavat sopii alle 12-vuotiaille.

Cars 2: Mater National Kaiken ikäisille
Kung Fu Panda 7+
Legend of Spyro (The): Dawn of Dragon 7+
LEGO Batman - The videogame 7+
LEGO Indiana Jones: Original Adventures 7+
LittleBigPlanet 7+
Ratchet & Clank: Tools of Destruction 7+
Wall-E Kaiken ikäisille

PlayStation Storesta voi myös ladata Super Rub 'A' Dubin, joka on muistaakseni kaiken ikäisille sopiva.
Crash Bandicootit myös klassikoista menevät alle 12-vuotiaiden peliosastoon mainiosti

LittleBigPlanet saattaisi olla juuri oikea valinta, mukaan mahtuu kerralla jopa neljä pelaajaa samalta konsolilta, joten isäukkokin mahtuu pelaamaan lasten kanssa.

Näitä löytyy kohtuullisen helpolla, kun pyörähtää vaikkapa tavallisessa marketissa. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos sinulla sattuu olemaan poika joka pitää jalkapallosta, suosittelen fifa09 peliä.

Jos lasten on joukossa on tyttöjä, on SingStar myös aika takuuvarma hitti. Pojat taas voivat innostua enemmän Guitar Herosta. Tosin Rock Band olisi melko lailla "best of both worlds", ja siinäkin pääsisi max. neljä tyyppiä yhtä aikaa "pelaamaan".

Ilman muuta tuo LittleBigPlanet on pakkohankinta, varsinkin jos on enemmän lapsia.

Siskon lasten kanssa olen sitä pelaillut ja perheeseen kuuluu 5 ja 10 vuotiaat pojat sekä 7 vuotias tyttö. Yleensä kaksi vanhinta ja minä pelaillaan kolmisteen ja nuorin katsoo naama kiinni ruudussa ja suoraan sanottuna hyppii ja eläytyy mukana aivan täysillä. Myöskin siskoni ja hänen miehensä mielellään tulevat seuraamaan kiinnostuneena, jolloin tapahtuu ilmiö, joka ainakin minulle on ennen videopelejen kohdalla ollut tuntemattomuus, eli koko perhe osallistuu. Jos vaan ohjaimia riittää niin neljä pelaajaa samaan aikaan on sellaista hupia että oksat pois!

Pelihän on periaatteessa yksinkertainen ja maita riittää "loputtomasti". Peli on myös suomenkielinen jne.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction (ikä 7+) Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ZA0W442T0Xc

Täysin suomenkielinen ja hauskalla yleisilmeellä varustettu huippupeli. KonsoliFIN arvostelu: http://www.konsolifin.net/playstation/arvostelut/689/

LEGO Star Wars: The Complete Saga (ikä 3+) Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=f4uFW0B49mg

Hauska seikkailu tutussa tarinassa ja legoilla höystettynä. KonsoliFIN arvostelu: http://www.konsolifin.net/playstation/arvostelut/705/

Super Rub-a-Dub (kaikenikäisille) Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=u6qXaNkeKyw

Tämä peli löytyy vain sieltä pleikkarin omasta verkkokaupasta, Playstation Storesta. Kumiankkoja viedään pitkin ammeen pintaa, hyödyntäen peliohjaimen liiketunnistusta.

Vähän tapauskohtaista mikä onnistuu, mutta jos haluaa vaikka kaahailua ja hienoja törmäyskuvia niin Burnout Paradise voisi olla ihan kelpo suositus siihen suuntaan.

Burnout Paradise
Sega Rally
LittleBigPlanet
FIFA ja NHL 09
MotorStorm Pacific Rift
Full Auto 2 (ei ehkä alle 8 vuotiaille)
Guitar Hero!!!! (ei ehkä alle 8 vuotiaille)

Onhan näitä vaikka kuinka paljon, mutta tuossa noita mistä mulla on kokemusta:)

Ilman muuta tuo LittleBigPlanet on pakkohankinta, varsinkin jos on enemmän lapsia.

Siskon lasten kanssa olen sitä pelaillut ja perheeseen kuuluu 5 ja 10 vuotiaat pojat sekä 7 vuotias tyttö. Yleensä kaksi vanhinta ja minä pelaillaan kolmisteen ja nuorin katsoo naama kiinni ruudussa ja suoraan sanottuna hyppii ja eläytyy mukana aivan täysillä. Myöskin siskoni ja hänen miehensä mielellään tulevat seuraamaan kiinnostuneena, jolloin tapahtuu ilmiö, joka ainakin minulle on ennen videopelejen kohdalla ollut tuntemattomuus, eli koko perhe osallistuu. Jos vaan ohjaimia riittää niin neljä pelaajaa samaan aikaan on sellaista hupia että oksat pois!

Pelihän on periaatteessa yksinkertainen ja maita riittää "loputtomasti". Peli on myös suomenkielinen jne.

Mainosmies ainesta ;)
Mulle on myyty - hankin siis toiselle LBP ja toiselle toisen langattoman ohjaimen. Monta muutakin kiinnostavaa löytyy kyllä.
Alkaahan noita pelejä tenavillekkin sitten tosiaan olemaan - niistä kun ei vaa itse tiedä.

Juu hankalahan se on kun ei monet näistä tunnetuista kuten cod, mgs tai gta sovellu pienille.

LBP:lle täältäkin ääni, varmasti nautitte siitä, porukalla varsinkin.

Itellä on yhdeksän vuotiaan tytön kanssa kokemusta Littlebigplanetista ja Rottatouillesta. Molemmat pelit soveltuu hyvin tuon ikäiselle, ja jaksan mäkin niitä hetken pelata.

Peli on ollut hitti omassakin perheessä (lapset 4,8, ja 11) ilmestymispäivästä lähtien. Tämän takia konsoliin on hankittu 4 ohjainta. 4 -vuotiaskin pelaa tätä yhtä hyvin kuin muutkin. Parasta tässä on se, että kaikki voivat osallistua. Peli on välillä vaikeakin (bunkkeri).

Peli on ollut hitti omassakin perheessä (lapset 4,8, ja 11) ilmestymispäivästä lähtien. Tämän takia konsoliin on hankittu 4 ohjainta. 4 -vuotiaskin pelaa tätä yhtä hyvin kuin muutkin. Parasta tässä on se, että kaikki voivat osallistua. Peli on välillä vaikeakin (bunkkeri).

On kyl melkoinen pro teijän 4-vuotias. Syntyikö se peliohjain kädessä ;) Meidän 12v tyttö syntyi hiiri kädessä.

Madagascar: Escape 2 Africa
Monopoly
Everybody's Golf: World Tour
Rapala Fishing Frenzy 2009
The Legend Of Spyro: Dawn Of The Dragon
Sonic Unleashed
Harry Potter
Laulupelit

Wii on tosi hyvä koko perheen konsoli. Itellä löytyy PS3 ja wii ja molemmille löytyy käyttöä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tosiaan suurin osa Disneyn/ Pixarin lastenelokuvista tulee myös konsolipeliksi. Ja LittleBigPlanet on lähes ehdoton alle 12v. :D

Ja Grandin kanssa samalla linjalla. Kyllä suurin osa peleistä jotka on pitempään keskusteluissa ovat noita K15 - K18 pelejä. Ihan hyvä vain että tällainen ketju josta voi katsella pelejä myös pienemmille on nyt tehty.

. Ihan hyvä vain että tällainen ketju josta voi katsella pelejä myös pienemmille on nyt tehty.

Juurikin näin. Hyvä vielä kun on tullut oikeita kokemuksia kuinka lapset ovat tykänneet ja pelanneet peleistä. On todella vaikea aikuisena arvioida millainen peli on hyvä lapsenmielestä muuten kuin ettei se sisällä liikaa väkivaltaa tms.

Toivottavasti PS3 tulee lisää hyviä lasten pelejä. Mitä katsoin niin sopivia tulevia pelejä voisi olla: SEGA Mega Drive Collection PS3 ( February 27) ja Disneys Bolt (13 Feb )

LittleBigPlanet on kovassa käytössä...
Nyt on kuulemma äidillä - kilpaileva yritys siis ;) Tosin PS2:lle joku legopeli - on sitten kertoman mukan aivan upia.
Tosin korvista saa neidit sinne aina kiskoa tuon LBp:n jäljiltä - siinä kun näköjään netissä melskaavat muiden kanssa ja kenttiä on vaikka kuin....

Ylös Bottom