Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DadaD1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ei taida olla kellään kokemusta laitteesta, joka ei ole vielä edes myynnissä. Mutta periaatteessa se on ihan sama laite kuin 120 gigan mallikin. Vain kiintolevyn koko on vaihtunut.

Kyllä nuita NFS Shift Bundleja on jo myynnissä? Itse olen nähnyt ainakin. Lähinnä siihen et kannattaako tilata Amazonista jos niissäkin on yhtä paljon erilaisia "yksilövikoja",ettei tarvitsisi heti palautella.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Kyllä nuita NFS Shift Bundleja on jo myynnissä? Itse olen nähnyt ainakin. Lähinnä siihen et kannattaako tilata Amazonista jos niissäkin on yhtä paljon erilaisia "yksilövikoja",ettei tarvitsisi heti palautella.
Seison korjattuna, näyttävät tulleen kuun alusta myyntiin. Mutta kuten sanoin, sisuskaluiltaan ovat samoja kuin 120 gigan mallitkin. Etukäteen on siis täysin mahdotonta ennustaa, millaisen yksilön sattuu saamaan. Suurin osa on kuitenkin ihan "normaaleja". Slim-hajoamisprosenttiketjun perusteella on raportoitu 50+ ongelmatonta laitetta sekä neljä DOA-tapausta, jotka ovat menneet saman tien vaihtoon. Todennäköisyys oikeasti viallisen laitteen saamiseksi on siis alle yksi kymmenestä. Sitä ei mielestäni voi laskea viaksi, jos esim. tuulettimen äänen kokee häiritseväksi. (Tarkoitan nimenomaan tapauksia, joissa tuuletin toimii ihan normaalisti. Viallinen laite nostaa kierrokset kattoon liian nopeasti eikä rauhoitu tunninkaan idlaamisella.)
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

mut TT-2K eikai sillä oo mitää välii kuinka ison tilauksen sieltä tekee, ja kannattaako amazonista tilaa? :)
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

mut TT-2K eikai sillä oo mitää välii kuinka ison tilauksen sieltä tekee, ja kannattaako amazonista tilaa? :)
Kannattaa lukea tämän ketjun ensimmäinen viesti. (Eli paketin koolla taikka hinnalla ei ole väliä, ja kyllä kannattaa, jos kokee siinä säästävänsä esim. Suomen hintoihin verrattuna.)
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

anteeksi :( ja kiitos teille!

edit: vielä kysyn että mistä saa jotain alennus koodei, mä löysin äsken jutun siitä mutta hävitin sen :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Paljonko on hintaa tuolla Priority Express-lähetystavalla? Kauhea kiire olisi saada uusi Pleikkari näppeihin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Paljonko on hintaa tuolla Priority Express-lähetystavalla? Kauhea kiire olisi saada uusi Pleikkari näppeihin :D
Senhän näet helposti, kun menet tilauksessa ihan viimeiseen vaiheeseen ennen lopullista hyväksymistä.

Tosin tässä ketjussa on mainittu, että myös ihan tavallisena lentorahtina paketti on tullut perille jopa kahdessa päivässä, eli ei suotta kannata valita sitä kalliimpaa vaihtoehtoa.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Luin kyllä aikaisemmat sivut vaan en saanut varmuutta. Onko Sammon Electronissa nettimaksaminen automaattisesti hyväksytty vai pitääkö se jotenkin hyväksyä? Jos pitää, minulla kun ei ole verkkopankkitunnuksia, joten pitääkö asia hoitaa pankissa?
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Luin kyllä aikaisemmat sivut vaan en saanut varmuutta. Onko Sammon Electronissa nettimaksaminen automaattisesti hyväksytty vai pitääkö se jotenkin hyväksyä? Jos pitää, minulla kun ei ole verkkopankkitunnuksia, joten pitääkö asia hoitaa pankissa?

Taisi olla Sampon elektronissa automaattisesti hyväksytty tuo verkkomaksaminen. Nordean kortissa, taas piti hankkia oikeudet Verified By Visa palveluun, johon tarvii vanhempien suostumuksen. Tosin maksuton prosessi tuo.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Noniin nyt on 80gb malli+Fifa 10 tilattu. Grand total 251£ eli visan kurssin mukaan ~275€. Amazonill aon vissiin joku omakin eurokurssi kun se kysyi jotain eurojuttua Pay-vaiheessa ( vaihtoehtoina oli No Thanks ja sit toinen oli jotain, Yes turn Amazon ??? exhange, niin painoin no thanks eikä enää sen jälkeen ehottanut mitään eurohintoja. eli toi meni nyt oikein?
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Minkälaisia kokomuksia tosta uudesta 250gb Slimistä? Amazonille nimittäin tullu aika herkullinen Bundle Amazon.co.uk: Video Games & PC Games: Buy a PlayStation 3 Slim 250GB, Get a Selected HDMI Cable and Three Games Free :)
Onkos tuota tarjousta muutettu? Nyt näyttäisi olevan vaan 2 peliä joista toinen on ennaltavalittu...

meinaan siinä tapauksessa tuo 120GB+FIFA09 kuulostaa kyllä paremmalta.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt on konsoli postitettu. DHL:llä näyttäisi tulevan. Hehän tuovat ihan kotiovelle? Liekkö soittavat, koska sattui nimittäin yksi moka, laitoin puhelinnumeron,joka ei ole voimassa...
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Eivät soita DHL:ltä etukäteen.
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onko kenelläkään tietoa toimittaako DHL itse paketit tänne korpeen vai ostaako toimituksen Itellalta? Ennustettu saapumispäivä on perjantai ja sillon olen reissussa, että jos en ole kotona niin vievätkö paketin postiin noudettavaksi?

Ja sitten vielä yksi asia: Pakettini on viimeinen statusupdate on lähtöskannaus Staufenbergissä (Saksa) 17 päivä eli lauantai. Sen jälkeen ei ole tullut päivitystä. Tilana on In Transit. Tuleeko paketti lentokoneella vai laivalla?
 
Vastaus: PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onko kenelläkään tietoa toimittaako DHL itse paketit tänne korpeen vai ostaako toimituksen Itellalta? Ennustettu saapumispäivä on perjantai ja sillon olen reissussa, että jos en ole kotona niin vievätkö paketin postiin noudettavaksi?

Ja sitten vielä yksi asia: Pakettini on viimeinen statusupdate on lähtöskannaus Staufenbergissä (Saksa) 17 päivä eli lauantai. Sen jälkeen ei ole tullut päivitystä. Tilana on In Transit. Tuleeko paketti lentokoneella vai laivalla?

Mulle tuli ihan itellan toimesta ja ei päivittyny sen jälkeen kun oli lähteny saksasta.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Mitäs hittoa. Yritin pistää amazonista tilaukseen 250gigan Uncharted 2 bundlea. Se maksaa 269,99 puntaa, mutta kun siirryn maksamaan, on hinta noussut 20 puntaa. Siihen päälle vielä postikulut niin ollaan melkein 300 punnassa. Teenkö jotain väärin vai nouseeko hinta kun Amazon huomaa, että tilaus on tulossa Suomeen ja laskee hinnan jonkun eurokurssin mukaan tai jotain yhtä typerää?
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Mitäs hittoa. Yritin pistää amazonista tilaukseen 250gigan Uncharted 2 bundlea. Se maksaa 269,99 puntaa, mutta kun siirryn maksamaan, on hinta noussut 20 puntaa. Siihen päälle vielä postikulut niin ollaan melkein 300 punnassa. Teenkö jotain väärin vai nouseeko hinta kun Amazon huomaa, että tilaus on tulossa Suomeen ja laskee hinnan jonkun eurokurssin mukaan tai jotain yhtä typerää?

Minkälainen noissa Briteistä tilatuissa laitteissa on tuo virtajohto? Taitaa olla Englannin malli eli se kolmihaarainen. Eli hintaan pitää sitten lisätä joko adapteri tai uusi virtajohto (ei taida tosin olla kovin kalliita). Itse en tuota lähtenyt arvuuttelemaan vaan kävin oman Slimin hakemassa Magnet-e:stä hintaan 285 (120GB-malli).
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Joo virtajohto on mallia väärä, mutta Amazon ei siitä huolehdi. Sen voi itse hakea ATK-liikkeestä muutamalla hassulla eurolla.
 
Vastaus: Mistä halvin PS3?

Minkälainen noissa Briteistä tilatuissa laitteissa on tuo virtajohto? Taitaa olla Englannin malli eli se kolmihaarainen. Eli hintaan pitää sitten lisätä joko adapteri tai uusi virtajohto (ei taida tosin olla kovin kalliita). Itse en tuota lähtenyt arvuuttelemaan vaan kävin oman Slimin hakemassa Magnet-e:stä hintaan 285 (120GB-malli).
Joo, niissä on brittijohto. Slimissähän on kuitenkin se perus "stereo-/partakonejohto", joten noita varmaan lähes jokaisella on nurkissa pyörimässä.
 
Ylös Bottom